abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101147838
dat hoeft toch ook niet? maar je kan het ook anders doen dan gelijk met haar te gaan hokken
pi_101147873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.
Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.

Maar gast, als er ooit eens een topic op heel Fok! is waar je WEL naar mensen moet luisteren dan is het deze wel. Pleeg. Fucking. Abortus. Je hebt echt geen idee waar je aan begint.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_101147916
foto weg, bullshit weg en r8v2 ben je een beetje oostindisch doof ofzoot? Mocht je nog enig commentaar hebben dan je dat hier melden--->[SEX] Feedback, Huisregels & TVT's en niet in dit topic.
ijs_beer fan!
pi_101147945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.

Maar gast, als er ooit eens een topic op heel Fok! is waar je WEL naar mensen moet luisteren dan is het deze wel. Pleeg. Fucking. Abortus. Je hebt echt geen idee waar je aan begint.
tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op he
pi_101147957
nogmaals bedankt nanking. dit waardeer ik.
pi_101148014
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef missyB het volgende:

[..]

tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op he
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
pi_101148086
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
helemaal met je eens maar je doet er weinig aan en hoe harder men zegt dat ze het weg moet laten halen als er beetje kop op zit zegt zij steeds harder nee uit eigenwijzigheid, ze is immers nog een puber
pi_101148097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet op
pi_101148127
maarre fiom al eens gegoogeld?
pi_101148216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef missyB het volgende:
maarre fiom al eens gegoogeld?
Gedaan ja, kan erg handig van pas komen nu. ik heb ook al rond zitten neuzen op tienermoeders.nl
pi_101148254
handig van pas komen? zou maar gelijk gaan bellen morgen ;)
pi_101148259
Lurker de lurk.
pi_101148339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet op
Regel ergens een kennis ofzo die ook kleine kinderen heeft, bij voorkeur nog pas geboren babies, en laat je vriendin een maand daar doorbrengen. Kijken wat ze doet.

En als dat niet werkt dan pak je haar gewoon al haar geld af, smeer je schijt op de muur, maak je haar herhaaldelijk wakker midden in de nacht en kots je zo nu en dan lekker over haar heen. Dan weet ze vast hoe het is om een kind te hebben.

Wel respect voor je dat je tegen beter weten in bij haar wil blijven, ik was namelijk al lang weg geweest. Nooit zou ik mijn hele leven laten verneuken omdat een koppig kind van 14 een beslissing maakt waarvan ze geen idee heeft hoe heftig het is.
pi_101148393
Nu is het nog geen eens een abortus maar een overtijdsbehandeling mits ze snel is
pi_101148395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Wel respect voor je dat je tegen beter weten in bij haar wil blijven, ik was namelijk al lang weg geweest. Nooit zou ik mijn hele leven laten verneuken omdat een koppig kind van 14 een beslissing maakt waarvan ze geen idee heeft hoe heftig het is.
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
pi_101148461
dan ga je toch al helemaal niet samenwonen met dr onder dak van je ouders!
je kan ook vaderen zonder een relatie te hebben met moeders
pi_101148491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
En jij denkt dat dat kind leuk opgroeit met een vader die in het leger zit en een moeder die haar grote zus had kunnen zijn die nog bij haar drugs verslaafde stiefmoeder woont? Denk je uberhaubt na voor je iets zegt?
pi_101148505
en wat betreft die kansen, jullie kind heeft nu al minder kansen dan een kind waar goed over nagedacht is, huisvesting en financien op orde zijn etc
pi_101148539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef missyB het volgende:
en wat betreft die kansen, jullie kind heeft nu al minder kansen dan een kind waar goed over nagedacht is, huisvesting en financien op orde zijn etc
Welke kansen? :D
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101148624
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Welke kansen? :D
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:46:35 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_101148662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
Heb je al gekeken naar de kosten van een kind :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_101148687
quote:

[..]

Wehehehe, denk je dat je zelf op dit moment alles kan kopen wat je wilt?
Denk je dat je dat over 10 jaar wel kan?
pi_101148711
quote:

[..]

Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken? :')

Heb je ENIG idee hoeveel een kind per jaar kost? Even serieus, geef ons eens jouw schatting van hoeveel een kind kost en waar je dat geld aan kwijt bent.
pi_101148717
quote:

[..]

tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?
pi_101148790
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef missyB het volgende:

[..]

tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?
Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragen
pi_101148791
Oja zorg dat je bij het zwaarste van zwaarste komt in de landmacht ( weet niet meer hoe het heet; korps militairen?) en dan doorstroomt naar persoons beveiliging. Dan lach je 90 procent van de samenleving/fok keihard uit qua salaris.
pi_101148853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken? :')

Heb je ENIG idee hoeveel een kind per jaar kost? Even serieus, geef ons eens jouw schatting van hoeveel een kind kost en waar je dat geld aan kwijt bent.
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.
krijg je een kind wat je aan de fles gooit en het heeft dieetvoeding nodig? 20 euro een blik en je doet er krap een week mee.
luiers 12 euro per week is niks.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:50:20 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_101148854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragen
Top idee om je ouders te belasten met zoiets :r.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_101148881
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
Oja zorg dat je bij het zwaarste van zwaarste komt in de landmacht ( weet niet meer hoe het heet; korps militairen?) en dan doorstroomt naar persoons beveiliging. Dan lach je 90 procent van de samenleving/fok keihard uit qua salaris.
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
pi_101148947
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Top idee om je ouders te belasten met zoiets :r.
Als zijn ouders dat niet erg vinden om zoiets mee betalen, prima zo.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_101148981
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef missyB het volgende:

[..]

De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.
krijg je een kind wat je aan de fles gooit en het heeft dieetvoeding nodig? 20 euro een blik en je doet er krap een week mee.
luiers 12 euro per week is niks.
Uh wat dacht je van:

Kleding, kinderarts, medicijnen. Kinderen groeien als kool dus aan die kleding heb je hooguit 6 maanden iets voor je nieuwe MOET kopen.
pi_101149011
als je je ouders nodig hebt omdat jullie anders dit kind niet op kunnen voeden zou dat alleen al doorslaggevend in jullie keuze moeten zijn.
je meisje kan wel stampvoeten en ikwillut toch maar dat gata hem niet worden.
Laat je haar dit topic ook lezen?wie weet wil ze zelf ook schrijven hier?
pi_101149018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
Neemt niet weg dat je kind opgroeit (bijna) zonder vader en met een moeder die haar zus had kunnen zijn.
pi_101149048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef missyB het volgende:
als je je ouders nodig hebt omdat jullie anders dit kind niet op kunnen voeden zou dat alleen al doorslaggevend in jullie keuze moeten zijn.
je meisje kan wel stampvoeten en ikwillut toch maar dat gata hem niet worden.
Laat je haar dit topic ook lezen?wie weet wil ze zelf ook schrijven hier?
dat is een goed idee ja
pi_101149067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Gozer een carriere in het leger terwijl je een kind opvoed is gewoon niet te doen. Om te beginnen verdien je geen ene fuck en je bent er nooit. Serieus...
pi_101149128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Uh wat dacht je van:

Kleding, kinderarts, medicijnen. Kinderen groeien als kool dus aan die kleding heb je hooguit 6 maanden iets voor je nieuwe MOET kopen.
Tuurlijk komt dat er allemaal nog bij!
kindje met gevoelige huid, flesje balneum herbal 10tje ook goed voor een week
bibs kapot potje sudocreme 6 euro
billendoekjes gaan per pallet hier hahahah
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:57:48 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101149261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Het lijkt me niet verkeerd om toch snel naar een dokter te gaan om met zekerheid vast te stellen dat het zo is. En ook die exacte 5 weken kan volgens mij toch wat marge hebben.
De dokter stelt niet met zekerheid vast, die rekent ook gewoon vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, en als TS en zijn vriendin 5 weken geleden voor het laatst seks gehad hebben, dan is ze dus 7 weken zwanger, of langer, of minder lang, het gaat gewoon om de laatste keer ongesteld, voor de berekening van de huisarts.

Zekerheid krijg je door een termijnbepalende echo, maar die doen ze vaak pas met een week of 9 omdat je met 7 weken niet altijd een knipperend hartje kunt zien, en dan is de kans groot dat de moeder in spé in de stress schiet omdat er geen knipperlichtje was, terwijl er vaak niets mis is, maar het gewoon nog niet zichtbaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101149262
Wel respect trouwens, op mijn vijftiende maakte ik me alleen druk of ik dat jaar een biertje zou mogen hebben van mijn ouders. En of dat ene meisje me wel leuk vond.

Ow wacht, ik had wel een opvoeding :').
pi_101149306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:

[..]

Dat is dan één van de meest verstandige dingen die je hier neerzet. Jij wilt je best gaan doen voor dit kind, en dat siert je. Je zit alleen wel vast aan de moeder, een kind van 14 met ADHD en een behoorlijk nare achtergrond.

Nu kán ze natuurlijk boven zichzelf uit gaan stijgen en zich heel volwassen op gaan stellen in de komende maanden, maar maak in godsnaam óók plannen voor wat te doen als het niet meer gaat tussen jullie. Gaat het kind dan met haar mee of blijft het bij jou en jouw ouders? Klein voorbeeldje, maar probeer alle opties zoveel mogelijk te bespreken en voor te bereiden.

Sterkte met alles in de komende periode...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101149337
En Downyv2 praat alsof de positie van onderofficier al een gegeven is, die positie maak je hooguit op bij 15 jaar werkervaring bij de Koninklijke Luchtmacht, op je 35ste heb je 'mits' je tot één van de besten behoord kans om onderofficier te worden, tegen die tijd is dat kind zelf al 18, maar dan denk ik dat die al 16 jaar onder de kinderbescherming ligt en bij een ander pleeggezin is geplaatst.

http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/102/salaris.html
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_101149352
ik vermoed dat jeugdzorg ook een stevige vinger in deze pap gaat krijgen
pi_101149407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ik vermoed dat jeugdzorg ook een stevige vinger in deze pap gaat krijgen
In dat geval wordt dat kind binnen een jaar het huis uit geplaatst, dus is er geen reden om dit topic nog voort te zetten ^O^
pi_101149419
eigenlijk wel ja
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:00:44 #195
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_101149433
TS hoe denk je dat het zal gaan lopen ? Waarschijnlijk zal kinderbescherming zich er wel mee gaan bemoeien, school waar je vriendin straks mee moet stoppen tijdelijk. Kinderopvang als jullie straks naar werk/school zijn.

Is er voldoende ruimte in het huis van je ouders? Gaat je moeder minder werken als ze al werkt?

Buiten dat, hoe bot ook, eerst die 1e 12 weken maar door. Er kan nog van alles gebeuren.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:02:07 #196
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101149521
eerlijk is eerlijk, je bent een optimist TS :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_101149565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:
TS hoe denk je dat het zal gaan lopen ? Waarschijnlijk zal kinderbescherming zich er wel mee gaan bemoeien, school waar je vriendin straks mee moet stoppen tijdelijk. Kinderopvang als jullie straks naar werk/school zijn.

Is er voldoende ruimte in het huis van je ouders? Gaat je moeder minder werken als ze al werkt?

Buiten dat, hoe bot ook, eerst die 1e 12 weken maar door. Er kan nog van alles gebeuren.
Ik heb alles ook al geprobeerd in haar eigenwijze hoofd te praten maar het is net alsof ik tegen een muur praat, gelukkig is er voldoende ruimte in ons huis en heeft mijn vader 7 auto bedrijven dus die is echt niet de beroerste om geld te stoppen in mijn kind. daarnaast wouden me ouders altijd al een 2 kind naast mij alleen is dat niet gelukt door problemen met mijn moeders baarmoeder.
pi_101149572
Misschien is het juist beter dat jouw vriendin bij pleeggezin plaatsen.
Zo kan je bij de leger blijven en je vriendin een alle verzorging kan krijgen die zij veroorloven.

Bij de vrije tijd kan je altijd bij haar en zijn kind bezoeken en verzorgen.
tot dat je genoeg geld verdienen om woning en zijn kind kan verzorgen.

Het is ook belangrijk dat jouwe vriendin ook goede opleiding kan krijgen.

edit; misschien kan jouw ouders kind voor tijdelijk overnemen tot je stabiele financiering basis heeft
en tijd over voor zijn opvoeding en verzorging.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_101150121
Militairen moeten toch juist kunnen presteren onder hoge stress?
pi_101150126
Ik vind dat doodwensingen naar TS kind niet kunnen.
hoop dat mod hier optreed. ( geen idee hoe je een mods kan oproepen)

Abortus aanraden is al gebeurd.
Zij hebben al besloten om kind te houden, dus dat accepteren en verdergaan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 02:39:52 #201
287148 Kridje
Ik krijg nog geld van je...
pi_101158117
What the fuck man, deze shit is ECHT fucked up.

Maar ik moet me toch aansluiten bij de pro-abortus crew, je weet niet waar je aan begint.
Miauw
  donderdag 25 augustus 2011 @ 03:14:02 #202
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_101158755
Wat de TS gewoon wilt horen is dat hij een goede keuze heeft gemaakt enz.

Maar dat heeft hij dus niet :')
Enigste wat ik kan zeggen: Dom dom dom dom dom.

Maar wrsch is het gewoon een trollske :P
pi_101159966
Sukkel! Je kan beter nu verhuizen man laat dat kind lkkr zij wilt m jij niet.
Pogo dancing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')