Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:29 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik laat nog sowieso een DNA test doen voor de zekerheid maar ik vertrouw op het woord van mijn vriendin.
tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je een DNA test laat doen die ook automatisch bindend is in een eventuele rechtzaak voor alimentatie. Als jij na een maand alsnog verstandig wordt en er vandoor gaat mag je gaan betalen. Zonder DNA bewijs kan je gewoon vertrekken zonder gezeik.
Maar gast, als er ooit eens een topic op heel Fok! is waar je WEL naar mensen moet luisteren dan is het deze wel. Pleeg. Fucking. Abortus. Je hebt echt geen idee waar je aan begint.
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef missyB het volgende:
[..]
tis zijn lijf niet hij kan wel willen maar als zij niet wilt houdt het op he
helemaal met je eens maar je doet er weinig aan en hoe harder men zegt dat ze het weg moet laten halen als er beetje kop op zit zegt zij steeds harder nee uit eigenwijzigheid, ze is immers nog een puberquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan gaat ie de komende maand al zijn energie maar steken in haar overtuigen. Vind het hoe dan ook al belachelijk dat een kind van 14 wel even beslist dat ze een kind wil. Wat vinden haar (en zijn) ouders hier eigenlijk van?
Gedaan ja, kan erg handig van pas komen nu. ik heb ook al rond zitten neuzen op tienermoeders.nlquote:
Regel ergens een kennis ofzo die ook kleine kinderen heeft, bij voorkeur nog pas geboren babies, en laat je vriendin een maand daar doorbrengen. Kijken wat ze doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:35 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dit heb ik echt al lang geprobeerd maar ze is zo koppig als een ezel, mijn ouders willen me graag steunen en zij woont alleen samen met haar drugsverslaagde stiefmoeder dus dat schiet niet op
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel respect voor je dat je tegen beter weten in bij haar wil blijven, ik was namelijk al lang weg geweest. Nooit zou ik mijn hele leven laten verneuken omdat een koppig kind van 14 een beslissing maakt waarvan ze geen idee heeft hoe heftig het is.
En jij denkt dat dat kind leuk opgroeit met een vader die in het leger zit en een moeder die haar grote zus had kunnen zijn die nog bij haar drugs verslaafde stiefmoeder woont? Denk je uberhaubt na voor je iets zegt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
Welke kansen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef missyB het volgende:
en wat betreft die kansen, jullie kind heeft nu al minder kansen dan een kind waar goed over nagedacht is, huisvesting en financien op orde zijn etc
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeertquote:
Heb je al gekeken naar de kosten van een kindquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
Wehehehe, denk je dat je zelf op dit moment alles kan kopen wat je wilt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Om gewoon naar school te kunnen en dat ik hem/haar alles kan geven wat zijn/haar hartje begeert
Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef missyB het volgende:
[..]
tegenwoordig kan bijna geen enkele vader dat alleen en werkt moeders mee,maar dat is al bijna onmogelijk in dezeJe vriendin mag net een krantenwijk.En je legercarierre kan je wel vaarwel zeggen want hoe wil je dat gana combineren?
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een goed huis? Verstandige ouders? Denk dat die 2 vrij hoog op het lijstje staan en dat lukt je niet eens, denk je nou echt dat al het andere je wel gaat lukken?
Heb je ENIG idee hoeveel een kind per jaar kost? Even serieus, geef ons eens jouw schatting van hoeveel een kind kost en waar je dat geld aan kwijt bent.
Top idee om je ouders te belasten met zoietsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik heb ook al vermeld dat mijn ouders graag een steentje bijdragen
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
Oja zorg dat je bij het zwaarste van zwaarste komt in de landmacht ( weet niet meer hoe het heet; korps militairen?) en dan doorstroomt naar persoons beveiliging. Dan lach je 90 procent van de samenleving/fok keihard uit qua salaris.
Als zijn ouders dat niet erg vinden om zoiets mee betalen, prima zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Top idee om je ouders te belasten met zoiets.
Uh wat dacht je van:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef missyB het volgende:
[..]
De eerste paar jaar vallen de kosten mee als je alles tweedehands aanschaft maar een duizend of 3 heb je toch voor t eerste begin aan spulletjes wel nodig.
krijg je een kind wat je aan de fles gooit en het heeft dieetvoeding nodig? 20 euro een blik en je doet er krap een week mee.
luiers 12 euro per week is niks.
Neemt niet weg dat je kind opgroeit (bijna) zonder vader en met een moeder die haar zus had kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
dat is een goed idee jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef missyB het volgende:
als je je ouders nodig hebt omdat jullie anders dit kind niet op kunnen voeden zou dat alleen al doorslaggevend in jullie keuze moeten zijn.
je meisje kan wel stampvoeten en ikwillut toch maar dat gata hem niet worden.
Laat je haar dit topic ook lezen?wie weet wil ze zelf ook schrijven hier?
Gozer een carriere in het leger terwijl je een kind opvoed is gewoon niet te doen. Om te beginnen verdien je geen ene fuck en je bent er nooit. Serieus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, daar heb ik ook allang over nagedacht alleen r8v2 denkt dat er alleen mongolen de landmacht in gaan (no offence tegen mongolen) maar hij is te dom om dat te begrijpen
Tuurlijk komt dat er allemaal nog bij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uh wat dacht je van:
Kleding, kinderarts, medicijnen. Kinderen groeien als kool dus aan die kleding heb je hooguit 6 maanden iets voor je nieuwe MOET kopen.
De dokter stelt niet met zekerheid vast, die rekent ook gewoon vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, en als TS en zijn vriendin 5 weken geleden voor het laatst seks gehad hebben, dan is ze dus 7 weken zwanger, of langer, of minder lang, het gaat gewoon om de laatste keer ongesteld, voor de berekening van de huisarts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Het lijkt me niet verkeerd om toch snel naar een dokter te gaan om met zekerheid vast te stellen dat het zo is. En ook die exacte 5 weken kan volgens mij toch wat marge hebben.
Dat is dan één van de meest verstandige dingen die je hier neerzet. Jij wilt je best gaan doen voor dit kind, en dat siert je. Je zit alleen wel vast aan de moeder, een kind van 14 met ADHD en een behoorlijk nare achtergrond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om me kind dan om haar, ik wil gewoon dan mijn kind dezelfde kansen krijgt als ieder ander kind
In dat geval wordt dat kind binnen een jaar het huis uit geplaatst, dus is er geen reden om dit topic nog voort te zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef missyB het volgende:
ik vermoed dat jeugdzorg ook een stevige vinger in deze pap gaat krijgen
Ik heb alles ook al geprobeerd in haar eigenwijze hoofd te praten maar het is net alsof ik tegen een muur praat, gelukkig is er voldoende ruimte in ons huis en heeft mijn vader 7 auto bedrijven dus die is echt niet de beroerste om geld te stoppen in mijn kind. daarnaast wouden me ouders altijd al een 2 kind naast mij alleen is dat niet gelukt door problemen met mijn moeders baarmoeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef tuintegel het volgende:
TS hoe denk je dat het zal gaan lopen ? Waarschijnlijk zal kinderbescherming zich er wel mee gaan bemoeien, school waar je vriendin straks mee moet stoppen tijdelijk. Kinderopvang als jullie straks naar werk/school zijn.
Is er voldoende ruimte in het huis van je ouders? Gaat je moeder minder werken als ze al werkt?
Buiten dat, hoe bot ook, eerst die 1e 12 weken maar door. Er kan nog van alles gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |