Hier ben ik het helemaal mee eens, maar zo'n grietje heeft geen flauw benul wat moeder zijn betekend, die ziet alleen een lief klein babytje en denkt niet aan de kosten, het sociale impact en wat voor zorg zo'n kleintje nodig heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad samen seks gehad, voor de lol, gewoon omdat het lekker is. Niet om een kind te verwekken. Dat het meisje uiteindelijk toch zwanger is geworden is natuurlijk hun eigen schuld. Maar ze kan niet van hem verwachten dat ze nu samen vader en moedertje gaan spelen. Zij is tenslotte degene die het kind hoe dan ook wilt houden. Ondanks dat ze waarschijnlijk niet de (financiele) middelen heeft om het kind een goede toekomst te bieden.
Alleen jammer dat er misschien een baby onder gaat lijden en uiteindelijk ook een tokkie wordtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wind je er niet over op.. het kan me weinig schelen, tokkies die elkaar zwanger maken moeten leren uit hun falen
Klinkt misschien hard maar soms denk ik wel eens dat het een goed idee is om standaard over te stappen op abortus als er weer zo'n grietje onder de 16 zwanger is geraakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maarja een kind van 14 moet daar niet over mogen beslissen sowieso. Ze is zelf nog een kind dus kan ze nooit een goeie beslissing nemen.
Klinkt misschien verstandig in sommige gevallen, maar voor je het weet heb je allerlei "bijzondere situaties" waarin men standaard overgaat tot abortus, en ben je als vrouw weer net zo rechtenloos als voor de legalisatie van abortus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard maar soms denk ik wel eens dat het een goed idee is om standaard over te stappen op abortus als er weer zo'n grietje onder de 16 zwanger is geraakt.
Dat is wat ik zeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard maar soms denk ik wel eens dat het een goed idee is om standaard over te stappen op abortus als er weer zo'n grietje onder de 16 zwanger is geraakt.
So be it dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt misschien verstandig in sommige gevallen, maar voor je het weet heb je allerlei "bijzondere situaties" waarin men standaard overgaat tot abortus, en ben je als vrouw weer net zo rechtenloos als voor de legalisatie van abortus.
Pics van de zwangerschaps test O.oquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Downyv2 het volgende:
ondertussen deze avond naar mijn ex-vriendin geweest en heb een zwangerschaps test gedaan. het blijkt dat ze écht zwanger is dus dit is geen aandacht trekken. ik denk dat ik bij haar blijf als vader en het beste eruit ga halen aangezien ik haar ook heel graag terug wil
Kut manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
dat is wel het laatste waar ik me nu mee bezig houd, sorry
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.
klopt, maar ik denk dus wel dat een kind een mooie aanvulling op het leven is. je moet niet alles negatief bekijken, wat is er nou mooier dan een kind krijgen?quote:Kut man Toch maar alvast leren hoe je een luier omdoet dan.
Studeren, jezelf lam zuipen 3 chicks bangen terwijl je dronken bent en dan wakker worden en je niks meer herinneren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, maar ik denk dus wel dat een kind een mooie aanvulling op het leven is. je moet niet alles negatief bekijken, wat is er nou mooier dan een kind krijgen?
Hee! (dat dee ik zaterdag nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Studeren, jezelf lam zuipen 3 chicks bangen terwijl je dronken bent en dan wakker worden en je niks meer herinneren.
Ik ga het vrijdag, zondag,maandag,dinsdag,woensdag weer doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Hee! (dat dee ik zaterdag nog)
Ze heeft er dus voor gekozen om het kind te houden, dan is ze er blijkbaar klaar voor lijkt mij. maar ik blijf hoe dan ook bij haar met of zonder kind nuquote:Ehm.. Je zegt wel dat jij er niet klaar voor bent enzo maar je vriendin is 14, hoe denk je dat zij zich voelt?
Sorry dat ik het zeg maar je hebt hem er zelf in geduwd dacht ik zo?
ik heb het over mijn studie, niet zijquote:Moet een troll zijn. Trouwens, ze is 14 en heeft het over haar 'studie'?
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdag, zondag,maandag,dinsdag,woensdag weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik heb er 2 waar ik zielsveel van hou, maar voor iemand van onder de 20 kan ik me zo eea voorstellen dat mooier is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
klopt, maar ik denk dus wel dat een kind een mooie aanvulling op het leven is. je moet niet alles negatief bekijken, wat is er nou mooier dan een kind krijgen?
Ja, met een beetje pech kan hij dan wel op z'n kleindochter passen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef madco het volgende:
ach je bent 17 (18 als de kleine er is) tel er 18 jaar bij op en jij bent 36 als die 18 is, mooie leeftijd om het uit uitgeschopt te worden en op zichzelf te gaan wonen.
heb je toch nog een beetje leven voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |