Vorig deelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Aanvulling:
- Zie het maar als een soort van Nachtbagger
- We willen de andere SC'S niet kapen
Topic start diefquote:
Zou ik ook zeggen als ik een scooter had gestolenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TWP zou toch geen nieuw deel openen.
Que?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een scooter had gestolen
Lees de OP anders even schatje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef speedking het volgende:
MK waarom wil je zo graag overdag sc?
En met een reden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pfff t is te veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees de OP anders even schatje.
Leek me inderdaad niet echt nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef coban het volgende:
Er komt niet. Haters gaan haten jeweet.yagirl coban zegt het.
Ik ken uuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Was het vorige topic nou niet genoeg 'nee, doen we niet?'
Mijn coban snapt het niet, vergeef haar. zo krijgt ze lekker dayak van mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
We hadden al 2 SC topics kunnen hebben, maar jaaaaaaaa.
Lees het vorige topic anders even, schat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees de OP anders even schatje.
De voorargumenten zijn beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees het vorige topic anders even, schat.
Dacht dat daaruit al wel duidelijk is gebleken dat jullie hele argumentatie nergens op slaat, en een nieuw deel daarom overbodig is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iets met stop volgen en één muisklik.
Ik ben je abla ik geef dayak met stok of terlik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn coban snapt het niet, vergeef haar. zo krijgt ze lekker dayak van mij
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Al die slowchats. Meng je tussen de piraten, homo's, Eindhovenaren offen BEFFERS.
Stop met janken voor eigen SC
Ehm, ik zeg dus juist, en ik citeer:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De voorargumenten zijn beter.
En ook voor jou:
[..]
quote:Dacht dat daaruit al wel duidelijk is gebleken dat jullie hele argumentatie nergens op slaat, en een nieuw deel daarom overbodig is.
Jij mag mijn abla zijn ( minder dan 1 maand out ) maar jij moet nog veel tasfirin ekmek eten voordat je zo wordt als moi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben je abla ik geef dayak met stok of terlik.
Lees alsjeblieft een topic uit de ARG SC door en vertel me hoeveel posts er over piraten gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.
Voor mij ben je allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.
Precies... Kijk ze eens postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey maar de tegenzijners zijn nu wel lekker aan het meebabbelen.sc ohooooh
Ik ken zowat niemand uit de ARG dus wil niet zomaar indringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een topic uit de ARG SC door en vertel me hoeveel posts er over piraten gaan.
Hahaha kapsoneskind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij mag mijn abla zijn ( minder dan 1 maand out ) maar jij moet nog veel tasfirin ekmek eten voordat je zo wordt als moi!
bubaiquote:
Louter vermakelijke en aardige mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ken zowat niemand uit de ARG dus wil niet zomaar indringen.
Ik meng me graag in deze discussie ja, al valt er helaas niet veel meer te discussieren, gezien alles al in het vorige topic is besproken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey maar de tegenzijners zijn nu wel lekker aan het meebabbelen.sc ohooooh
U mad?quote:
Geloof ik best. Toch ben ik voor een ONZ-SC.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Louter vermakelijke en aardige mensen.
TWP zou toch geen nieuw deel openen, vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof ik best. Toch ben ik voor een ONZ-SC.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.
Die komt er niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
en ik ben de baas der bazen ;D!quote:
Bron.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ik ben de baas der bazen ;D!
Dikke faal ARG7 is hetquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ik ben de baas der bazen ;D!
Altijdquote:
quote:
JE moet nog veel noedels eten om als mij te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Door dat ge-SC in andere topics heb ik gewoon 5 notes ofzo erbij.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Altijd
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JE moet nog veel noedels eten om als mij te worden
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
Diyelim ki sadece Hollanda tutmak.
Nu begint het een SC te worden ja. Helaas.
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga slapen, zware zakendag ditdatallesjewweeeeeet kusjeknuffeltraptegenjekop
ONZ SCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.
Niks mietje, als je die wallen op mijn kop zag zou je zeggen: vay be, dat is een echte baasquote:
We zijn zo beleefd om eerst met een voorstel te komen ipv het zelf te openen, lief he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef DeLuna het volgende:
Waarom hebben jullie hem niet gewoon geopend? Ging hij dicht ofwat?
Ik hoef niet een kliekje hoor, een soort dagbagger leek mij en wat anderen wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
Dat was tenminste nog een soort SC
De laatste tijd zijn het een soort kliekjes users die meteen een eigen SC willen. Uiteindelijk loopt het toch weer op niets uit.
Ekte bazen hebben wallen over wallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Niks mietje, als je die wallen op mijn kop zag zou je zeggen: vay be, dat is een echte baas
Tranen hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
De laatste tijd zijn het een soort kliekjes users die meteen een eigen SC willen. Uiteindelijk loopt het toch weer op niets uit.
aawhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
ik was er niet, maar ineens mag het weer niet. smeg zal wel niet voldoende aandacht gekregen hebben en gefrustreerd zijn geraakt hierdoor.
dit resulteerde in het afreageren op nietsvermoedende lieve users zoals onder andere coban en ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
ik was er niet, maar ineens mag het weer niet. smeg zal wel niet voldoende aandacht gekregen hebben en gefrustreerd zijn geraakt hierdoor.
dit resulteerde in het afreageren op nietsvermoedende lieve users zoals onder andere coban en ik.
Je wilt geen kliekje en jullie zijn natuurlijk geen kliekje, maar daar loopt het wel altijd op uit. Dagbagger zal het in ieder geval niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik hoef niet een kliekje hoor, een soort dagbagger leek mij en wat anderen wel een leuk idee.
gekwoot voor de waarheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Saisai het volgende:
ik denk dat smeg voornamelijk jaloers was op de shine van MarokkaanseKip
Dit. Waarheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
Ga krassen dan.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben wallen over wallen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]het komt wel goed lieve saisai, ik weet het zeker. We kunnen die blauwenaampjes wel aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ja.quote:
Ik ook. Dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Saisai het volgende:
hihi. Myraela houdt tenminste ook van SC-en
Ik heb het geprobeerd. Was na aanleiding van jouw PM. Niet geschoten, altijd mis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilt geen kliekje en jullie zijn natuurlijk geen kliekje, maar daar loopt het wel altijd op uit. Dagbagger zal het in ieder geval niet worden.
Nee, want mede door SwJ is de vorige SC gesloten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
weetje toen SwJ er was, was alles veel beter
En natuurlijk toen Pinkie er niet was
Gaat heen en laat je eierstokken knippen.quote:
Heb jij vergeten je pillen in te nemen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat heen en laat je eierstokken knippen.
Ja idd. Sommige mensen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Saisai het volgende:
wat een gezeik op elkaar zeg.. ik kwam juist ff op fok kijken om vrolijk te worden.
Myraela dat komt door de grondwet ieder mag zijn eigen geloof uit beoefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van slowchatten, ik zin in teveel SC's en ben ook niet vies van wat SC'en in een random topic.
Maar om nou elke 3 maanden een nieuwe SC te openen omdat er weer een nieuwe groepje users daar behoefte aan heeft lijkt me niet echt nodig. Waarom burgeren jullie niet lekker in in een van de bestaande SC's. En dan heb ik het niet over overnemen of met z'n alle binnenstormen, maar gewoon een SC zoeken die bij je past en daar leuk meeposten. Er zijn genoeg SC's zonder onderwerp of iets.
mag zijn bijnaam niet zeggen van smegmanusquote:
Jammer, maar hier op FOK! niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Myraela dat komt door de grondwet ieder mag zijn eigen geloof uit beoefenen
Dat heeft er geen ene flikker mee te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Myraela dat komt door de grondwet ieder mag zijn eigen geloof uit beoefenen
Jep. Hoezo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb jij vergeten je pillen in te nemen?
Ik ben verliefdquote:
Dat snap ik.quote:
Kloptquote:
Klinkt als een vruchtbare brainstormsessie.quote:User Rezania en ik hebben zonet een tijdje gebrainstormd, en zijn al met een paar namen gekomen:
Praat hoekje
ONZ-Talk
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt als een vruchtbare brainstormsessie.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
waaronder mij
Vorig deel
#1 [Ideeën] voor een ONZ-SC...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |