SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ja.quote:
Ik ook. Dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Saisai het volgende:
hihi. Myraela houdt tenminste ook van SC-en
Ik heb het geprobeerd. Was na aanleiding van jouw PM. Niet geschoten, altijd mis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je wilt geen kliekje en jullie zijn natuurlijk geen kliekje, maar daar loopt het wel altijd op uit. Dagbagger zal het in ieder geval niet worden.
Nee, want mede door SwJ is de vorige SC gesloten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
weetje toen SwJ er was, was alles veel beter
En natuurlijk toen Pinkie er niet was
Gaat heen en laat je eierstokken knippen.quote:
Heb jij vergeten je pillen in te nemen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat heen en laat je eierstokken knippen.
Ja idd. Sommige mensen..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Saisai het volgende:
wat een gezeik op elkaar zeg.. ik kwam juist ff op fok kijken om vrolijk te worden.
Myraela dat komt door de grondwet ieder mag zijn eigen geloof uit beoefenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik houd van slowchatten, ik zin in teveel SC's en ben ook niet vies van wat SC'en in een random topic.
Maar om nou elke 3 maanden een nieuwe SC te openen omdat er weer een nieuwe groepje users daar behoefte aan heeft lijkt me niet echt nodig. Waarom burgeren jullie niet lekker in in een van de bestaande SC's. En dan heb ik het niet over overnemen of met z'n alle binnenstormen, maar gewoon een SC zoeken die bij je past en daar leuk meeposten. Er zijn genoeg SC's zonder onderwerp of iets.
mag zijn bijnaam niet zeggen van smegmanusquote:
Jammer, maar hier op FOK! niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Myraela dat komt door de grondwet ieder mag zijn eigen geloof uit beoefenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |