TWP zou toch geen nieuw deel openen, vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof ik best. Toch ben ik voor een ONZ-SC.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.
Die komt er niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
en ik ben de baas der bazen ;D!quote:
Bron.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ik ben de baas der bazen ;D!
Dikke faal ARG7 is hetquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ik ben de baas der bazen ;D!
Altijdquote:
quote:
JE moet nog veel noedels eten om als mij te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Door dat ge-SC in andere topics heb ik gewoon 5 notes ofzo erbij.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Altijd
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JE moet nog veel noedels eten om als mij te worden
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
Diyelim ki sadece Hollanda tutmak.
Nu begint het een SC te worden ja. Helaas.
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik ga slapen, zware zakendag ditdatallesjewweeeeeet kusjeknuffeltraptegenjekop
ONZ SCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.
Niks mietje, als je die wallen op mijn kop zag zou je zeggen: vay be, dat is een echte baasquote:
We zijn zo beleefd om eerst met een voorstel te komen ipv het zelf te openen, lief he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef DeLuna het volgende:
Waarom hebben jullie hem niet gewoon geopend? Ging hij dicht ofwat?
Ik hoef niet een kliekje hoor, een soort dagbagger leek mij en wat anderen wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
Dat was tenminste nog een soort SC
De laatste tijd zijn het een soort kliekjes users die meteen een eigen SC willen. Uiteindelijk loopt het toch weer op niets uit.
Ekte bazen hebben wallen over wallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef coban het volgende:
[..]
Niks mietje, als je die wallen op mijn kop zag zou je zeggen: vay be, dat is een echte baas
Tranen hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nadat de ONZ SC dichtging en daarna UDOWU? Gaat je niet lukken schat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
De laatste tijd zijn het een soort kliekjes users die meteen een eigen SC willen. Uiteindelijk loopt het toch weer op niets uit.
aawhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
ik was er niet, maar ineens mag het weer niet. smeg zal wel niet voldoende aandacht gekregen hebben en gefrustreerd zijn geraakt hierdoor.
dit resulteerde in het afreageren op nietsvermoedende lieve users zoals onder andere coban en ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Saisai het volgende:
ik was er niet, maar ineens mag het weer niet. smeg zal wel niet voldoende aandacht gekregen hebben en gefrustreerd zijn geraakt hierdoor.
dit resulteerde in het afreageren op nietsvermoedende lieve users zoals onder andere coban en ik.
Je wilt geen kliekje en jullie zijn natuurlijk geen kliekje, maar daar loopt het wel altijd op uit. Dagbagger zal het in ieder geval niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik hoef niet een kliekje hoor, een soort dagbagger leek mij en wat anderen wel een leuk idee.
gekwoot voor de waarheidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Saisai het volgende:
ik denk dat smeg voornamelijk jaloers was op de shine van MarokkaanseKip
Dit. Waarheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ SC
Ga krassen dan.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben wallen over wallen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]het komt wel goed lieve saisai, ik weet het zeker. We kunnen die blauwenaampjes wel aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |