Jij mag mijn abla zijn ( minder dan 1 maand out ) maar jij moet nog veel tasfirin ekmek eten voordat je zo wordt als moi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben je abla ik geef dayak met stok of terlik.
Lees alsjeblieft een topic uit de ARG SC door en vertel me hoeveel posts er over piraten gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.
Voor mij ben je allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.
Precies... Kijk ze eens postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey maar de tegenzijners zijn nu wel lekker aan het meebabbelen.sc ohooooh
Ik ken zowat niemand uit de ARG dus wil niet zomaar indringen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft een topic uit de ARG SC door en vertel me hoeveel posts er over piraten gaan.
Hahaha kapsoneskind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij mag mijn abla zijn ( minder dan 1 maand out ) maar jij moet nog veel tasfirin ekmek eten voordat je zo wordt als moi!
bubaiquote:
Louter vermakelijke en aardige mensen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ken zowat niemand uit de ARG dus wil niet zomaar indringen.
Ik meng me graag in deze discussie ja, al valt er helaas niet veel meer te discussieren, gezien alles al in het vorige topic is besproken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey maar de tegenzijners zijn nu wel lekker aan het meebabbelen.sc ohooooh
U mad?quote:
Geloof ik best. Toch ben ik voor een ONZ-SC.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Louter vermakelijke en aardige mensen.
TWP zou toch geen nieuw deel openen, vandaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geloof ik best. Toch ben ik voor een ONZ-SC.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Alle argumenten zijn inmiddels nietig verklaard.
Die komt er niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik geloof niet dat jij de lapo had.
Belooft veel goeds voor de SC zelf dit.
en ik ben de baas der bazen ;D!quote:
Bron.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ik ben de baas der bazen ;D!
Dikke faal ARG7 is hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |