Vorig deelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Aanvulling:
- Zie het maar als een soort van Nachtbagger
- We willen de andere SC'S niet kapen
Topic start diefquote:
Zou ik ook zeggen als ik een scooter had gestolenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TWP zou toch geen nieuw deel openen.
Que?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een scooter had gestolen
Lees de OP anders even schatje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef speedking het volgende:
MK waarom wil je zo graag overdag sc?
En met een reden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pfff t is te veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees de OP anders even schatje.
Leek me inderdaad niet echt nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
coban.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef coban het volgende:
Er komt niet. Haters gaan haten jeweet.yagirl coban zegt het.
Ik ken uuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef DeLuna het volgende:
Was het vorige topic nou niet genoeg 'nee, doen we niet?'
Mijn coban snapt het niet, vergeef haar. zo krijgt ze lekker dayak van mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef coban het volgende:
We hadden al 2 SC topics kunnen hebben, maar jaaaaaaaa.
Lees het vorige topic anders even, schat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees de OP anders even schatje.
De voorargumenten zijn beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lees het vorige topic anders even, schat.
Dacht dat daaruit al wel duidelijk is gebleken dat jullie hele argumentatie nergens op slaat, en een nieuw deel daarom overbodig is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iets met stop volgen en één muisklik.
Ik ben je abla ik geef dayak met stok of terlik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn coban snapt het niet, vergeef haar. zo krijgt ze lekker dayak van mij
Ik ben geen homo, piraat, eindhovenaar, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Al die slowchats. Meng je tussen de piraten, homo's, Eindhovenaren offen BEFFERS.
Stop met janken voor eigen SC
Ehm, ik zeg dus juist, en ik citeer:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De voorargumenten zijn beter.
En ook voor jou:
[..]
quote:Dacht dat daaruit al wel duidelijk is gebleken dat jullie hele argumentatie nergens op slaat, en een nieuw deel daarom overbodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |