SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja ik weet het het is een KUT TT
lowlandsherinneringen als je niet naar lowlands bent geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoorde en ik wist: Gooselowlands herinnering ook weer meteen
Dat doe je zelf maar.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een leuke.je leert het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Je was niet op Lowlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoorde en ik wist: Gooselowlands herinnering ook weer meteen
Anders ga je toch gewoon zelf draaien? Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe ik ook
Maar ik wil jullie er ook van laten genieten
Same herequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben niet zo'n festival mens, ga liever naar een concert
Ik ga het dus niet doen met een slapende chick ja.quote:
bang dat je in het verkeerde gaatje zit te pielen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het dus niet doen met een slapende chick ja.
Ach je moet alles eens in het leven uitgeprobeerd hebben!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbiedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik daar bang voor zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bang dat je in het verkeerde gaatje zit te pielen?
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
en dan hopen dat ze niet hongerig isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbieden
[FOK! MEET] Zwolle! #4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las iets over een meet in Zwolle, maar weet ff helemaal niet waar het over gaat!
het is net necrofiliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou het doen met een slapende chick. En dat meen ik
Mag ik die link naar jou toe sturen van de meet? En dat jij ze dan weer verder stuurt naar de mensen die op de meet waren?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je moet alles eens in het leven uitgeprobeerd hebben!*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat is nou een goed idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbiedenDan maar eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja maar dan beweegt het soms nog en het maakt soms geluid en het is nog warm (kan bij necrofilie ook zijn natuurlijk maar dan moet je wel opschieten) dus er zitten veel verschillend tussenquote:
Met een lijk is toch wat anders denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik die link naar jou toe sturen van de meet? En dat jij ze dan weer verder stuurt naar de mensen die op de meet waren?
Ik heb het zo druk en moet nog wat dingen zoeken voor de vakantie morgen
Dromenvangertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.Er komen in ieder geval wel aardig wat bekenden.
Kots kotsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De smeerlap!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met ervaring.
Driepink is baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dromenvangertje
Snuf.
Monopoly
Patje1987
Ezechielk
Myraela
Driepink
Isambard
Daaps
GZ1000
Bellatrix
VanHallen
AbXorb
Ratelslangetje
sinterklaaskapoentje
Plastic_zak
c0nd0r
Wut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil een keer slapend, maar dan word ik wakker en is de lol weg.
3 Letters: GHBquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je ging zeggen: dan wordt HIJ wakker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kots kotsSnufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OMG MIJN MOEDER HEEFT NET EEN WEEKJE GEBOEKT NAAR LANZAROTE OMG WAT EEN TOEVAL VRIEND
Jij bent raar, maar ook lief daarom hou ik van je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee echt, ik wil weten wat ik dan droom
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
CO CO CO COOOOOOOOOOOOOMBO BREAKER
quote:
Oh, ik dacht dat het aan mij lag, dus ik durfde niks te zeggenquote:
Zullen we daten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent raar, maar ook lief daarom hou ik van je.
Goed plan.quote:
en vooral als je nog maagd bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Lijkt me wel lullig dat een vrouw seks heeft met jou terwijl je gewoon ligt te pitten.
Lanzarotequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
nachtje doorhalen en je ligt in coma, zorgen dat ik goed erbij kan en je droom is opgelost, zegmaar
God dat zou kut zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en vooral als je nog maagd bent
Goed plan! Beetje drank erbij misschien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
nachtje doorhalen en je ligt in coma, zorgen dat ik goed erbij kan en je droom is opgelost, zegmaar
Absoluutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
Belgique is echt zoveel maal beter dan NL als het op muziek aankomt
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
Nee het begon er mee dat ik zei dat als ik een dronken chick zou oppikken die na twee minuten in slaap ging flikkeren. Toen zei ruler dat je er moest voor zorgen dat haar broek uit was voor dat ze in slaap kukkelt. Toen zei ik dat ik het niet met een slapend iemand zou doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het nou gewoon over mensen aanranden in hun slaap?
I'M IN!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoNahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dronken worden met fayequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goed plan! Beetje drank erbij misschien?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik heb het afgelopen uur weinig gehoord wat me kon bekorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
Dan heeft het ook geen nut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed, je mag me alleen niet mee naar huis nemen
wat brengt nederland dat beter is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het afgelopen uur weinig gehoord wat me kon bekoren
Ik doe wel meer dingen die niet mogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed, je mag me alleen niet mee naar huis nemen
Enorm.quote:
Ik stuur naat op je af hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik doe wel meer dingen die niet mogen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat brengt nederland dat beter is?
Duh, ik moest leren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
Jezus faye, je hebt echt onwijs veel foto's gemaakt
Schat ik zou je echt wel doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
k zie sarcasme, ik weet dat je me niet wilt, wrijf het er maar weer in.
Maar Herman Broodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef ValHallen het volgende:
Grappig ook dat al deze bands in Belgie net zo groot zijn als Tim Knol, Kane, Go Back To The Zoo, De Staat en Moke zijn in NL
Wat een kwaliteitsverschil.
Die komen er niet want ze doet alleen Naat.quote:
quote:Nou ja iedereen die op de marathon meet was, stuur mij een PM dan stuur ik de link vanwaar je de foto's kan downloaden
golden earringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat brengt nederland dat beter is?
stef bosquote:
Ik was er net als Eggs in gedachten bij.quote:
Ik was er op cam bij, hihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er net als Eggs in gedachten bij.
Daarnaast ik kon verdorie niet.
andre rieuquote:
Ik had er al like 100 weggedaan hiero, ergo, had eerst mij laten sorterenquote:
Sorteer maar, dan kan je alsnog versturen naar mij. Maak ik er 1 grote bestand van met 2 mapjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had er al like 100 weggedaan hiero, ergo, had eerst mij laten sorteren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
maar nu? Wat is er nu beter dan wat uit België komt?
kerel is wel wereldberoemd met z'n muziekquote:
Klopt. Ze kwamen meedoen met dEUS tijdens pukkelpop 2009, de hele tent ging platquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
De JvT is trouwens ook in België heel groot
Ik hou van je.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kerel is wel wereldberoemd met z'n muziek
In van de grootste artiesten in de wereld he. Die concurreert qua bekendheid met de allergrootsten in de wereld.quote:
Avondquote:
Sander van Doorn, Junkie XL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
House of God in de originele versie is overigens echt goed, maar mensen, wat te denken van de trance scene van Nederland?
Tiësto
Armin van Buuren
sowieso al
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
House of God in de originele versie is overigens echt goed, maar mensen, wat te denken van de trance scene van Nederland?
Tiësto
Armin van Buuren
sowieso al
ik bedoel dan ook trancequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.
Dubstep zou ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.
Ik verklaar nu mijn eeuwige liefde aan jou.quote:
ONZE PLAAT JONGEN BAM!quote:
Zoek op skrillex, noisia. Vind je zat nummers waar je een oorgasme van krijgtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Noem eens een goeie dubstep cd, ik moet ff wat verzamelen voor vakantie
Ik ken skrillex en noisia, alleen heb ik cd titels nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoek op skrillex, noisia. Vind je zat nummers waar je een oorgasme van krijgt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken skrillex en noisia, alleen heb ik cd titels nodig.
Ik wil het recht hebben van het introduceren, heloef heeft het grootgemaakt, dus het is een naloefiaans nummertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
Heloefiaans nummer, lang niet meer gehoord
Rusko & Caspa, Fabriclive.37 geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken skrillex en noisia, alleen heb ik cd titels nodig.
Wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil het recht hebben van het introduceren, heloef heeft het grootgemaakt, dus het is een naloefiaans nummertje
quote:
thx ouwe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rusko & Caspa, Fabriclive.37 geloof ik
Ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een en ander dood?
Het beste van Belgische bodem.quote:
Of je grijpt de wiki lijst erbij dan weet je gelijk wat meerquote:
hihi maar ik vroeg om goeie cd's, ik heb zelf ook een arsenaal aan dubstep alleen ik zoek nieuwe shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of je grijpt de wiki lijst erbij dan weet je gelijk wat meer
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dubstep_musicians
Alleen dan een triljoen keer sympathiekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overal bekend, vooral bekendheid bij amateurs
CustomsGo back to the zoo niveautje
Dat wel, ik vind het een beetje te veel op interpol lijken. Neemt niet weg dat het een leuk liedje is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen dan een triljoen keer sympathieker
Wanneer gaan we dat nou doen op den radio?quote:
Hoi!quote:
Trustenquote:
Origineel is het zeker niet nee. Gewoon een lekker fris en opzwepend nummertje, ideaal als afsluiter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wel, ik vind het een beetje te veel op interpol lijken. Neemt niet weg dat het een leuk liedje is.
Billenkoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihihi ik heb net weer wat gedownload, ouwe crimineel dat ik ben
Je hebt mij echt uitgeput, ben helemaal bekafquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
Ik duik mijn nest in mensen. Tot over een paar uur (lees: jullie zijn mij rond 3 uur/ half 4 wel verschijnen)
[..]
Je hebt mij echt uitgeput, ben helemaal bekaf
Watjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
Ik duik mijn nest in mensen. Tot over een paar uur (lees: jullie zijn mij rond 3 uur/ half 4 wel verschijnen)
[..]
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
thx ouwequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Viro het volgende:
@eggs:
Skrillex heeft een paar albums uitgebracht:
- Scary Monsters & Nice Sprites
- More Monsters & Sprites
- My Name Is Skrillex
Check anders zijn site: http://www.skrillex.com/
Voor nummers van Noisia check: http://www.noisia.nl/store/
quote:
Prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
Taxi ik gooi guppie dan aan, is er geen stilte zodra jij eruit gaat.
Ik wil evt na Taxi ook nog wel draaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
Taxi ik gooi guppie dan aan, is er geen stilte zodra jij eruit gaat.
Gelukkig niet, hoesten en ontstoken oog.quote:
huuuu peerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hoesten en ontstoken oog.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hoesten en ontstoken oog.
HIER IS DE HEMA!quote:
quote:
Nee, ik weet niet wat de oorzaak is...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is t een beetje makkelijk te genezen ?
Te laat muts.quote:
Werk is goed voor je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen geld hehEn toen had ik nog geen vriendin die mij lichtelijk dwong te gaan werken
Nu dus wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen geld hehEn toen had ik nog geen vriendin die mij lichtelijk dwong te gaan werken
Hoe was je dag?quote:
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Trustenquote:
nu ga ik het meteen groot doen met een paar ongeregelde idioten en pak ik sziget mee van vorig jaarquote:
En ik ben nu ook nog dik 1,5 uur bezig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet echt al anderhalf uur best nodig plassen. Heb geen zin!
Wat deze man zegt geldt ook voor mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik het meteen groot doen met een paar ongeregelde idioten en pak ik sziget mee van vorig jaarJij kan ook mee, als je ten minste een vaste radio 49 luisteraar bent
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben nu ook nog dik 1,5 uur bezig.
Ah, vriendin is aanwezig?quote:
Ik ga voor LL12quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu ga ik het meteen groot doen met een paar ongeregelde idioten en pak ik sziget mee van vorig jaarJij kan ook mee, als je ten minste een vaste radio 49 luisteraar bent
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het was wel supertof en ik heb nog spierpijn in mijn lachspieren
Mijn nachtrustquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben nu ook nog dik 1,5 uur bezig.
quote:
Het topic was ook geweldig tijdens het programma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar het was wel supertof en ik heb nog spierpijn in mijn lachspieren
Ditoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn nachtrust. Ik ga dat echt niet trekken
. Wil morgen vroeg opstaan.
Best welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het topic was ook geweldig tijdens het programma.
Eerste avond in [Radio49] was wel echt geweldig jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het topic was ook geweldig tijdens het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |