Avondquote:
Sander van Doorn, Junkie XL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
House of God in de originele versie is overigens echt goed, maar mensen, wat te denken van de trance scene van Nederland?
Tiësto
Armin van Buuren
sowieso al
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
House of God in de originele versie is overigens echt goed, maar mensen, wat te denken van de trance scene van Nederland?
Tiësto
Armin van Buuren
sowieso al
ik bedoel dan ook trancequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.
Dubstep zou ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, dit is geen armin of tiesto... dit klinkt meer als een mix van psy en dubstep.
Ik verklaar nu mijn eeuwige liefde aan jou.quote:
ONZE PLAAT JONGEN BAM!quote:
Zoek op skrillex, noisia. Vind je zat nummers waar je een oorgasme van krijgtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Noem eens een goeie dubstep cd, ik moet ff wat verzamelen voor vakantie
Ik ken skrillex en noisia, alleen heb ik cd titels nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoek op skrillex, noisia. Vind je zat nummers waar je een oorgasme van krijgt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken skrillex en noisia, alleen heb ik cd titels nodig.
Ik wil het recht hebben van het introduceren, heloef heeft het grootgemaakt, dus het is een naloefiaans nummertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
Heloefiaans nummer, lang niet meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |