Ah, triggerfingerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Whut is dat nummer, bevalt me opzich wel!
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet een paar dingen.
Je hebt een kut.
Ik moet ze zelf aanspreken.
Onder invloed van alcohol wil ik feesten niet hosselen.
Ik rust mijn kaas.
Garpjas.quote:
Ik denk het niet gr gr.quote:
Muziek uit het jaar 0quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens in het 2e uur voornamelijk muziek uit de 00's geselecteerd.
Dit eigenlijk wel. Of je stapt gewoon op het meest dronken exemplaar af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel mee
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, een vrouw versieren als man, of een man versieren als vrouw. Echt een dag en nacht verschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet een paar dingen.
Je hebt een kut.
Ik moet ze zelf aanspreken.
Onder invloed van alcohol wil ik feesten niet hosselen.
Ik rust mijn kaas.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
je je mee moet slepen zeg maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit eigenlijk wel. Of je stapt gewoon op het meest dronken exemplaar af.
Klinkt sowieso lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
misschien 2000-2010quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]?
Beter bedoelde je de ''60ies'' want dat is mijn lievelingstijdperk
Ik denk dat ik heel dronken leek ofzo. Ik werd heel vaak aangesproken toen ik de bravo uitstrompelde na Fake Blood. Mannnn ik was kaputt en toen ging ik liggen en toen wilden mensen naast me liggen en ze vroegen of het wel met me ging enzo en waarom ik niet naar mijn tent ging en toen ik zei dat ik geen slaapplekje meer had, mocht ik natuurlijk wel mee!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
zippyshare oidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ook ben de meetfoto's nu aan het inpakken.
En waar kan ik ze uploaden
Een vriendin van mij houdt van haar muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijke kutstem heeft zij toch.
Maar je had toch wel een slaapplekje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel dronken leek ofzo. Ik werd heel vaak aangesproken toen ik de bravo uitstrompelde na Fake Blood. Mannnn ik was kaputt en toen ging ik liggen en toen wilden mensen naast me liggen en ze vroegen of het wel met me ging enzo en waarom ik niet naar mijn tent ging en toen ik zei dat ik geen slaapplekje meer had, mocht ik natuurlijk wel mee!
Niet eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijke kutstem heeft zij toch.
Jep, maar mijn matties niet meer, lang verhaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar je had toch wel een slaapplekje?
Deze theorie ga ik zeker uitproberen een keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel mee
Die dan in slaap valt na dat ze twee minuten in de tent ligt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker als je mij bent en nergens flauw benul van hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, een vrouw versieren als man, of een man versieren als vrouw. Echt een dag en nacht verschil.
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dan in slaap valt na dat ze twee minuten in de tent ligt.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kinda like necrofiliaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeft
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Luister de BBC essential mix eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Ooit een keilange special van gehoord op stubru. Echt geniaal
Ga je ook Goose draaien
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FUCKYEAAAAAAH! GOOSE WA SZO TOF OP LOWLANDSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luister de BBC essential mix eens
En ja
1 2 | Geplande tijd Bestemming Vluchtnr. Verwacht vertrek Hal Balie Gate wo 24 aug 15:05 Tenerife HV 0677 15:05 1 03-05 B27 |
Nog een leuke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een leuke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |