Ik geen van beidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef mr-green het volgende:
Al hoop ik volgend jaar gewoon naar zowel Pinkpop als Lowlands te gaan
Haha! Ik pas de 29equote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg
School morgen enzulks
Ik dacht al: geen reactie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
kut, ik kan het topic van 2 keer de helft waar ik in heb gepost niet meer vinden, even geduld aub
Lijkt me niet leuk. Nou ja, Pinkpop misschien wel. Lowlands niet.quote:
Ok, maar waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk. Nou ja, Pinkpop misschien wel. Lowlands niet.
Allereerst het terrein, het loopt in een L vorm en er is een meertje bij. Er is een sauna, een bioscoop, er is cabaret, touwtjespringende mensen, feestjes in een eetkraam, de LIMAquote:
Dat Titty Twister is toch dat je zelf muziek kan maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Allereerst het terrein, het loopt in een L vorm en er is een meertje bij. Er is een sauna, een bioscoop, er is cabaret, touwtjespringende mensen, feestjes in een eetkraam, de LIMALezingen, titty twister, zoveel mooiere aankleding, het gaat langer door, de sfeer is beter, spontane feestjes zonder muziek, bamboestokken overal.
Omdat het me niet leuk lijkt, dat zeg ik toch?quote:
MAN IK GA VOLGEND JAAR PAS VOOR HET EERST IK WEET HET ALLEMAAL OOK NIETquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
DAT IS TOCH WAAR LOWLANDS OM DRAAIT, GAST!!!!
karaoke, maar ook paaldansende vrouwen enzo. Eckte, niet lowlandsgangersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat Titty Twister is toch dat je zelf muziek kan maken?
waarom lijkt het je niet leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het me niet leuk lijkt, dat zeg ik toch?.
alleen karaoke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
karaoke, maar ook paaldansende vrouwen enzo. Eckte, niet lowlandsgangers
quote:
De muziek.quote:
Dat lijkt mij ook baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Alles verbleekt bij Sziget. Lowlands is een kleuterfestival vergeleken daarbij.
Tis gevarieerd tot op bepaalde hoogtequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De muziek.. Vooral.
Zwarte Cross is voor mij genoeg..
Lijkt mij helemaal niks.quote:
Woar kump iej weg dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook achterhoeker ''in hart en nieren'', maar ik vind de zwarte cross geen kut aan..
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis gevarieerd tot op bepaalde hoogte
Dan ben je geen achterhoeker in hart en nierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook achterhoeker ''in hart en nieren'', maar ik vind de zwarte cross geen kut aan..
Ah dus jij bent een Bands > Sfeer festivalganger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen..
Vandaar ook de 'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je geen achterhoeker in hart en nieren.
Ik ben naar 34 dingen geweest, heb daarbij dingen ontdekt die ik nog niet kende, maar heb ook heel veel gemist wat ik wel wou zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen..
Mij lijkt het gewoon helemaal niks dat "volk" kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar het lijkt me een beetje lomp
Ik wil wel leuke muziek horen, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dus jij bent een Bands > Sfeer festivalganger.
Jep, wel is met hem op een feestje gezetenquote:
Dat "volk"? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lijkt het gewoon helemaal niks dat "volk" kan ik gewoon niet uitstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |