Ik geen van beidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef mr-green het volgende:
Al hoop ik volgend jaar gewoon naar zowel Pinkpop als Lowlands te gaan
Haha! Ik pas de 29equote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg
School morgen enzulks
Ik dacht al: geen reactie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
kut, ik kan het topic van 2 keer de helft waar ik in heb gepost niet meer vinden, even geduld aub
Lijkt me niet leuk. Nou ja, Pinkpop misschien wel. Lowlands niet.quote:
Ok, maar waaromquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk. Nou ja, Pinkpop misschien wel. Lowlands niet.
Allereerst het terrein, het loopt in een L vorm en er is een meertje bij. Er is een sauna, een bioscoop, er is cabaret, touwtjespringende mensen, feestjes in een eetkraam, de LIMAquote:
Dat Titty Twister is toch dat je zelf muziek kan maken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Allereerst het terrein, het loopt in een L vorm en er is een meertje bij. Er is een sauna, een bioscoop, er is cabaret, touwtjespringende mensen, feestjes in een eetkraam, de LIMALezingen, titty twister, zoveel mooiere aankleding, het gaat langer door, de sfeer is beter, spontane feestjes zonder muziek, bamboestokken overal.
Omdat het me niet leuk lijkt, dat zeg ik toch?quote:
MAN IK GA VOLGEND JAAR PAS VOOR HET EERST IK WEET HET ALLEMAAL OOK NIETquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
DAT IS TOCH WAAR LOWLANDS OM DRAAIT, GAST!!!!
karaoke, maar ook paaldansende vrouwen enzo. Eckte, niet lowlandsgangersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat Titty Twister is toch dat je zelf muziek kan maken?
waarom lijkt het je niet leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het me niet leuk lijkt, dat zeg ik toch?.
alleen karaoke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
karaoke, maar ook paaldansende vrouwen enzo. Eckte, niet lowlandsgangers
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |