doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Zal ik zo als ik lowlandsfoto's heb ook wat hier dumpen (in een spoiler) of heeft niemand daar behoefte aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
doen
Hoe was het?Sowieso wel beter dan Pukkelpop, lijkt me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|PS3 vs XBOX360quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
En apple is natuurlijk altijd beter dan microsoft.
Alle onderwerpen gehad, anders nog iets?
Dat is flauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan Pukkelpop, lijkt me!
HET IS PATAT!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
En apple is natuurlijk altijd beter dan microsoft.
Alle onderwerpen gehad, anders nog iets?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik niet bezet was, zou ik je doen.Oh, dat is een geruststellende gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEFAYELICITEERD FAYETJEPETEETJE
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Check deze helden (ter nagedachtenis aan Pukkelpop):quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel beter dan Pukkelpop, lijkt me!
quote:
SCHATJE, DE TOTAAL SCORE AAN VERDOVEND EN ALCOHOLquote:
Het is potdomme een frituur, dus friet zal het wezen en daar de belgen betere muziek maken is het friet.quote:
2 keer de helft = 1!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is potdomme een frituur, dus friet zal het wezen en daar de belgen betere muziek maken is het friet.
Next
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
doen
Hoe was het?Pinkpop vervaagt gewoon door lowlands, lowlands is zoveel baziger. Tis echt, overtreffende trap zo tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Stel dat ik naar lowlands ga, ben ik wel redelijk saai, want ik ga denk ik proberen om dan bij al die lezingen te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
SCHATJE, DE TOTAAL SCORE AAN VERDOVEND EN ALCOHOL
Oke, ik begon elke dag met "vitaminesapje" ofwel fanta met passie. Daarvan totaal 2 liter weggesloeberd in de ochtend als ontbijt.
1 biertje (grolsch, bah.)
1 strawberry daquiri
That's all!
Toch tweeënhalve liter alcohol.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
SCHATJE, DE TOTAAL SCORE AAN VERDOVEND EN ALCOHOL
Oke, ik begon elke dag met "vitaminesapje" ofwel fanta met passie. Daarvan totaal 2 liter weggesloeberd in de ochtend als ontbijt.
1 biertje (grolsch, bah.)
1 strawberry daquiri
That's all!
De waarheid. Je zult het horen als je niet hebt gemute.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is potdomme een frituur, dus friet zal het wezen en daar de belgen betere muziek maken is het friet.
Next
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pinkpop vervaagt gewoon door lowlands, lowlands is zoveel baziger. Tis echt, overtreffende trap zo tof
Ik ben ook naar een lezing geweest, ik wou naar vet veel lezingen, maar ik wou liever naar de muziekjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel dat ik naar lowlands ga, ben ik wel redelijk saai, want ik ga denk ik proberen om dan bij al die lezingen te zijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg
School morgen enzulks
21.33quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben weg
School morgen enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |