Dat lijkt mij ook baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef ValHallen het volgende:
Alles verbleekt bij Sziget. Lowlands is een kleuterfestival vergeleken daarbij.
Tis gevarieerd tot op bepaalde hoogtequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De muziek.. Vooral.
Zwarte Cross is voor mij genoeg..
Lijkt mij helemaal niks.quote:
Woar kump iej weg dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook achterhoeker ''in hart en nieren'', maar ik vind de zwarte cross geen kut aan..
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tis gevarieerd tot op bepaalde hoogte
Dan ben je geen achterhoeker in hart en nierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben ook achterhoeker ''in hart en nieren'', maar ik vind de zwarte cross geen kut aan..
Ah dus jij bent een Bands > Sfeer festivalganger.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen..
Vandaar ook de 'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je geen achterhoeker in hart en nieren.
Ik ben naar 34 dingen geweest, heb daarbij dingen ontdekt die ik nog niet kende, maar heb ook heel veel gemist wat ik wel wou zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer de line up bekeken en ik heb niks gezien, op Flogging Molly na, waarvan ik dacht, JA! En daar ga ik geen honderden euro's voor betalen..
Mij lijkt het gewoon helemaal niks dat "volk" kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar het lijkt me een beetje lomp
Ik wil wel leuke muziek horen, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah dus jij bent een Bands > Sfeer festivalganger.
Jep, wel is met hem op een feestje gezetenquote:
Dat "volk"? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij lijkt het gewoon helemaal niks dat "volk" kan ik gewoon niet uitstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |