Ho-mo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
I'm not lying, he admitted it after the marathon meet
Okee, ik koop wel expres een kleine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij de JYSK, 15 euro
Kan niet tegen hevigeregenbuien. Dat vinden de naadjes niet zo leuk.
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt ik mijn tent!
ook geen chicks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt in mijn tent!
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de pedotherapeute...
Tot bloedens toe
Ha-ha-haquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?
Ik zie dat niet snel gebeuren. Maar goed voor hun maak ik een uitzondering.quote:
WAT TEH FUK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de podotherapeute...
Tot bloedens toe
Alleen een muts die niet bekend is met broekslangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraaptquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podotherapeutquote:
Ingegroeide teennagels. Auw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraapt
Die gaat dus met voeten in gesprek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is voor je voeten, een soort van pedicure maar dan een therapeut
Oh ja mijn geweldig broekslang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen een muts die niet bekend is met broekslang
Joh, je had mij moeten zien, sloebervest, regenlaarzen, lange sloeberblouse, afgezakte korte spijkerbroek, enorme knot met bamboeblaadjes erin, geen make-up, rugzak, sprite in ene hand en bamboe in de andere en ik heb echt wel 30 jongens op me afgehad, sommige knoopte nog een gesprekje aan waarna ze vroegen of ik meeging naar de camping, andere zeiden dat ik te eigelijk wel te jong was en weer andere vroegen direct: Ga je mee naar mijn tent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraapt
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podotherapeut
quote:
Vanwege ingegroeide teennagel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.
Ow bij mij deed de huisarts dat. Doodbranden met fenol enzo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vanwege ingegroeide teennagel?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ik
lol, dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij mij deed de huisarts dat. Doodbranden met fenol enzo...
Kom maar opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ik
Je vergeet een paar dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, je had mij moeten zien, sloebervest, regenlaarzen, lange sloeberblouse, afgezakte korte spijkerbroek, enorme knot met bamboeblaadjes erin, geen make-up, rugzak, sprite in ene hand en bamboe in de andere en ik heb echt wel 30 jongens op me afgehad, sommige knoopte nog een gesprekje aan waarna ze vroegen of ik meeging naar de camping, andere zeiden dat ik te eigelijk wel te jong was en weer andere vroegen direct: Ga je mee naar mijn tent?
Als zelf ik het in die staat kan, dan kan jij alles
Ik krijg een ban als ik ze post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kom maar op
aankomend 1e jaars biologie, moet ik wel aankunnen ..
schimmelkaas?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet een paar dingen.
Je hebt een kut.
Ik moet ze zelf aanspreken.
Onder invloed van alcohol wil ik feesten niet hosselen.
Ik rust mijn kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |