Ho-mo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
I'm not lying, he admitted it after the marathon meet
Okee, ik koop wel expres een kleine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij de JYSK, 15 euro
Kan niet tegen hevigeregenbuien. Dat vinden de naadjes niet zo leuk.
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt ik mijn tent!
ook geen chicks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt in mijn tent!
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de pedotherapeute...
Tot bloedens toe
Ha-ha-haquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?
Ik zie dat niet snel gebeuren. Maar goed voor hun maak ik een uitzondering.quote:
WAT TEH FUK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de podotherapeute...
Tot bloedens toe
Alleen een muts die niet bekend is met broekslangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraaptquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podotherapeutquote:
Ingegroeide teennagels. Auw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |