De smeerlap!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met ervaring.
Driepink is baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dromenvangertje
Snuf.
Monopoly
Patje1987
Ezechielk
Myraela
Driepink
Isambard
Daaps
GZ1000
Bellatrix
VanHallen
AbXorb
Ratelslangetje
sinterklaaskapoentje
Plastic_zak
c0nd0r
Wut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil een keer slapend, maar dan word ik wakker en is de lol weg.
3 Letters: GHBquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je ging zeggen: dan wordt HIJ wakker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kots kotsSnufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OMG MIJN MOEDER HEEFT NET EEN WEEKJE GEBOEKT NAAR LANZAROTE OMG WAT EEN TOEVAL VRIEND
Jij bent raar, maar ook lief daarom hou ik van je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee echt, ik wil weten wat ik dan droom
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
CO CO CO COOOOOOOOOOOOOMBO BREAKER
quote:
Oh, ik dacht dat het aan mij lag, dus ik durfde niks te zeggenquote:
Zullen we daten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent raar, maar ook lief daarom hou ik van je.
Goed plan.quote:
en vooral als je nog maagd bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Lijkt me wel lullig dat een vrouw seks heeft met jou terwijl je gewoon ligt te pitten.
Lanzarotequote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
nachtje doorhalen en je ligt in coma, zorgen dat ik goed erbij kan en je droom is opgelost, zegmaar
God dat zou kut zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en vooral als je nog maagd bent
Goed plan! Beetje drank erbij misschien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
nachtje doorhalen en je ligt in coma, zorgen dat ik goed erbij kan en je droom is opgelost, zegmaar
Absoluutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
Belgique is echt zoveel maal beter dan NL als het op muziek aankomt
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het begon er mee dat ik zei dat als ik een dronken chick zou oppikken die na twee minuten in slaap ging flikkeren. Toen zei ruler dat je er moest voor zorgen dat haar broek uit was voor dat ze in slaap kukkelt. Toen zei ik dat ik het niet met een slapend iemand zou doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het nou gewoon over mensen aanranden in hun slaap?
I'M IN!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoNahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dronken worden met fayequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goed plan! Beetje drank erbij misschien?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ggrgrgrgr maar ze moeten wel leren tenten bouwen hihihahahahaiahohohohohohohohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik heb het afgelopen uur weinig gehoord wat me kon bekorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
Dan heeft het ook geen nut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed, je mag me alleen niet mee naar huis nemen
wat brengt nederland dat beter is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het afgelopen uur weinig gehoord wat me kon bekoren
Ik doe wel meer dingen die niet mogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed, je mag me alleen niet mee naar huis nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |