gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbiedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het dus niet doen met een slapende chick ja.
Nee waarom zou ik daar bang voor zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bang dat je in het verkeerde gaatje zit te pielen?
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het dus niet doen met een slapende chick ja.
en dan hopen dat ze niet hongerig isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbieden
[FOK! MEET] Zwolle! #4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las iets over een meet in Zwolle, maar weet ff helemaal niet waar het over gaat!
het is net necrofiliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou het doen met een slapende chick. En dat meen ik
Mag ik die link naar jou toe sturen van de meet? En dat jij ze dan weer verder stuurt naar de mensen die op de meet waren?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je moet alles eens in het leven uitgeprobeerd hebben!*boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat is nou een goed idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
gewoon wakker slaan en een broodje worst aanbiedenDan maar eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja maar dan beweegt het soms nog en het maakt soms geluid en het is nog warm (kan bij necrofilie ook zijn natuurlijk maar dan moet je wel opschieten) dus er zitten veel verschillend tussenquote:
Met een lijk is toch wat anders denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik die link naar jou toe sturen van de meet? En dat jij ze dan weer verder stuurt naar de mensen die op de meet waren?
Ik heb het zo druk en moet nog wat dingen zoeken voor de vakantie morgen
Dromenvangertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.Er komen in ieder geval wel aardig wat bekenden.
Kots kotsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |