zie die zwarte text onder de pollquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De avond voor je werk?
Zoiets heet toch gewoon 's avonds douchen?
Het kan toch dat hij nachtdiensten draait?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De avond voor je werk?
Zoiets heet toch gewoon 's avonds douchen?
Schrijf het gewoon normaal op klapjostie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zie die zwarte text onder de poll
Je kan het ook andersom zien: 's avonds, wel zo fris als je de komende 8 uur continue op één plek bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef JustinK het volgende:
's ochtends... wakker worden en wel zo fris als je 8 uur lang heb liggen meuren in bed.
Nee, ik ga alleen in bad lekker uitwekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef coban het volgende:
[..]
Oeh. Tot nu toe nooit gedoucht dus?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef JustinK het volgende:
's ochtends... wakker worden en wel zo fris als je 8 uur lang heb liggen meuren in bed.
Dan zou ik zeggen beidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom zien: 's avonds, wel zo fris als je de komende 8 uur continue op één plek bent
Dan ging jij zeker onder een 'raam' staan als ze de emmer met stront weg gingen gooien.quote:
Met alle respect: Dat lijkt mij toch niet helemaal gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef quirina het volgende:
Ik douche in de ochtend en in de avond.
Enorm slecht voor je huid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef quirina het volgende:
Ik douche in de ochtend en in de avond.
Wat is daar ongezond aan? Gewoon een gezonde lading water over je heen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met alle respect: Dat lijkt mij toch niet helemaal gezond.
Dit inderdaad. Anders ben ik echt niet vooruit te branden 's ochtends.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
's Morgens. Gelijk goed wakker worden.
Ja, wordt helemaal droog. Je huid moet ook een klein beetje vettig zijn. Als je twee keer per dag onder de douche springt was je steeds dat kleine beetje vet af en wordt het snel droog. Krijg je uitslag enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wat is daar ongezond aan? Gewoon een gezonde lading water over je heen.
Is het slecht voor je zachte huid, dan
Als je elke keer zeep gebruikt, is dat niet goed voor je huid. Als je niet elke keer zeep gebruikt, moet je je eerder afvragen waarom je uberhaupt gaat douchen. Je wordt er echt niet schoner van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast zijn die vetten ook deel van je afweersysteem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja, wordt helemaal droog. Je huid moet ook een klein beetje vettig zijn. Als je twee keer per dag onder de douche springt was je steeds dat kleine beetje vet af en wordt het snel droog. Krijg je uitslag enzo.
Nivea is leuk en aardig, het zal je huid ook best vet genoeg houden, maar helpt niet je afweersysteem te verbeteren. Geloof het nou; dat is niet echt gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef quirina het volgende:
Smorgens om lekker wakker te worden.
btw ik heb geen last van droge huid....ik smeer nivea!
Je kunt niet altijd niveau blijven smeren. Je moet de natuur zijn werk laten doen. 1x per dag is genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef quirina het volgende:
Smorgens om lekker wakker te worden.
btw ik heb geen last van droge huid....ik smeer nivea!
ja... ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
als ik 's ochtends uit bed kom voelt het net of ik gesport heb... niet fris.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef twiFight het volgende:
's avonds, 's ochtends wil ik te graag langer doorslapen en dan douch ik niet.
Overigens zweet ik 's nachts niet meer dan overdag, dus ik vind dat argument altijd bullshit.
Ja en dat heb ik dus compleet niet, ik zweet niet meer of minder in bed. Misschien moet je eens wat dekens van je bed afhalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als ik 's ochtends uit bed kom voelt het net of ik gesport heb... niet fris.
Dus vind t niet bullshit.
In bed is het wel wat warmer dan buiten.
half uur douchenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
avond
's ochtends ben ik te moe om in de douche te stappen. en ik slaap liever een halfuur langer.
je zweet sowieso.. onbewust.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik dus compleet niet, ik zweet niet meer of minder in bed. Misschien moet je eens wat dekens van je bed afhalenIk slaap als het -10 is buiten overigens ook nog onder een dun zomerdekbed en alleen met een boxer aan. Piyamas en andere ongein doe ik niet aan.
Mocht ik om wat voor een reden wel zweten dan douch ik liever wel ja, maar dat zijn uitzonderingen.
ik sta geen half uur onder de douche maar incl uitkleeden, aankleden, afdrogen etc.. ben ik wel 30 min kwijt ja..quote:
slomequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik sta geen half uur onder de douche maar incl uitkleeden, aankleden, afdrogen etc.. ben ik wel 30 min kwijt ja..
Ik zei bewust "niet meer of minder dan overdag". Ik weet dat ik 's nachts een beetje zweet. Overdag ook. Ieder mens. Ga jij om het uur douchen dan? Want je zweet continu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je zweet sowieso.. onbewust.
Ook zie je vaak aan het haar van iemand of hij niet of wel gedoucht heeft.
Hoe doe je het in de zomer dan?
Zonder deken slapen zweet je zelfs.... zo warm is t
jawel hoor.. meot je maar opletten.quote:En wat zou je aan het haar moeten zien? Lang haar blijft wel een uurtje nat ja, maar bij iemand met kort haar kun je niet zien of hij net gedouched heeft of niet.
Kut ik ben te laat, ik wou slim zijn en posten; ik werk savond en douche daarvoor wat nuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Het kan toch dat hij nachtdiensten draait?
Dan zou je het ook kunnen ruiken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel hoor.. meot je maar opletten.
Heb je bijv. plat gedrukte plekken waar ze op hebben gelegen enz.
Dat is alleen als iemand 's avonds douched. En dan nog, er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld om 9 uur douchen om vervolgens pas om 11 uur naar bed te gaan. Je kan misschien wel zeker zijn van het feit dat iemand heeft gedouched, maar je kan niet zeker zijn van het feit dat iemand NIET heeft gedouched.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel hoor.. meot je maar opletten.
Heb je bijv. plat gedrukte plekken waar ze op hebben gelegen enz.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Toxor het volgende:
's avonds, in de ochtend lukt me alleen in de vakanties. En vind het gewoon fijner.
Lekker uitslapen vind ik belangrijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef Blistering het volgende:
's avonds standaard, 's morgens geen tijd voor en geen zin in.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
15min langer uitslapen... wauw![]()
Dat zijn zekers dezelfde mensen die geen ontbijt eten zodat je ook weer langer kan uitslapen
Wat dacht je van 's avonds, als je van 's ochtends 7 uur bent opgestaan en tot 17:00 (of zelfs later) hebt zitten werken/studeren/bewegen etc. Dan lijkt dat mij een stuk frisser, want als je 's avonds gaat, dan is het enige wat je nog doet lui zijn xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef JustinK het volgende:
Twee keer binnen één topic dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Edit: Ik krijg het ook echt niet weg hoor
http://www.aerosleep.com/(...)enen111/transpirerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat dacht je van 's avonds, als je van 's ochtends 7 uur bent opgestaan en tot 17:00 (of zelfs later) hebt zitten werken/studeren/bewegen etc. Dan lijkt dat mij een stuk frisser, want als je 's avonds gaat, dan is het enige wat je nog doet lui zijn xD
Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Flixxy het volgende:
Mensen die 's morgens niet douchen en vervolgens de hele dag staan te stinken
Ik geef alleen aan dat ik het haat om zo de dag gaan beginnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef twiFight het volgende:
Ik kak niet in de morgen nee, maar wat heeft dat met douchen te maken? Of ga je nu beweren dat iedereen die niet meteen doucht na het kakken ook vies is? En definieer vies dan eens, wat op jouw keyboard zitten meer bacterien dan je ooit van al die 'on'gedouchte mensen op je zult krijgen.
Tjongejongequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.
Als je flink wat deo gebruikt is die geur vast wel te neutralisen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tjongejonge
Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor
Nou, dat vind ik absoluut niet normaal eigenlijk, misschien moet je toch eens gaan uitzoeken waarom jij zo stinkt na het slapen. Verschoon je dekens eens wat vaker dan eens per twee maandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tjongejonge
Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor
herkenbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Romanus het volgende:
's morgens, anders word ik niet goed wakker
Daar is een nieuwe uitvinding voor, nog maar nét op de markt. Je zult wel rijk moeten zijn om het nu al te kunnen betalen, maar ik verwacht dat het gewone volk het ook steeds meer en meer zal kunnen gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik normaal altijd 's morgens, en nu ik veel sport ook daarna. Had daarover een vraagje: hoe doen jullie dat? Ik merk dat ca. 11 keer per week douchen niet echt goed is voor mijn huid, ben vatbaarder voor plekjes en uitslag etc. Wil alleen in de ochtend wel per se douchen, anders voel ik me vies
Droge huid kun je verhelpen met hydraterende (shocker!) creme. Uitslag e.d. komt toch echt door té vaak douchen. Daar moet je dan ook de oplossing zoeken, niet in potjes en zalfjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Omnifacer het volgende:
Ik bedoelde meer of mensen misschien bepaalde huidcreme gebruiken ofzo, maar bedankt voor de suggestie
Precies dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Als ik moet werken, 's avonds, dan heb ik 's morgens nog geen fut. In de vakantie 's morgens, dan kun je toch rustig aan doen.
Euhmquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik absoluut niet normaal eigenlijk, misschien moet je toch eens gaan uitzoeken waarom jij zo stinkt na het slapen. Verschoon je dekens eens wat vaker dan eens per twee maanden
Ten eerste zweet je overdag ook, dus dan zou iedereen aan het einde van de werkdag moeten stinken als een ezel, volgens jouw logica. En daarnaast doucht (getuige ook dit topic) lang niet iedereen 's ochtends, wil jij gaan beweren dat de helft van de mensen die je op straat tegenkomt stinken?
Het is gewoon een psychologisch aangeprate gedachte, omdat het eind jaren 90 opeens heel hip werd om elke dag te douchen. Toch heb ik nog nooit iemand in mijn leven horen klagen dat zoveel mensen om hun heen sitnken. Dus op feiten is die gedachte in ieder geval niet gebaseerd. Ik kom in het dagelijks leven maar een klein percentage stinkende mensen tegen en heb in de praktijk meer last van pubermeisjes/oma's die niet weten hoe je parfum met mate moet gebruiken.
Ik ook, maar dan duik ik half afgedroogd m'n bed in.quote:
Wat een heerlijke troll site, ik heb me vermaaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
’s-Ochtends of ’s-Avonds
Blijkbaar douchen de meeste mensen zich direct na het opstaan, maar is het niet veel frisser dat te doen vóórdat je naar bed gaat, en getuigt dat ook niet voor wat meer respect jegens je partner. Als je opstaat kun je dan eventueel alleen nog even je oksels opfrissen. Maar of je vóór af na het slapen douchet heeft er natuurlijk ook mee te maken of je tijdens je slaap overmatig transpireert. Ook is voor veel mensen de ochtenddouche een aangename opkikker en een wakkerworder. Het gaat dan blijkbaar meer om de geestelijke opfrisser.
http://mens-en-samenlevin(...)gelijkse-douche.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |