herkenbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Romanus het volgende:
's morgens, anders word ik niet goed wakker
Daar is een nieuwe uitvinding voor, nog maar nét op de markt. Je zult wel rijk moeten zijn om het nu al te kunnen betalen, maar ik verwacht dat het gewone volk het ook steeds meer en meer zal kunnen gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik normaal altijd 's morgens, en nu ik veel sport ook daarna. Had daarover een vraagje: hoe doen jullie dat? Ik merk dat ca. 11 keer per week douchen niet echt goed is voor mijn huid, ben vatbaarder voor plekjes en uitslag etc. Wil alleen in de ochtend wel per se douchen, anders voel ik me vies
Droge huid kun je verhelpen met hydraterende (shocker!) creme. Uitslag e.d. komt toch echt door té vaak douchen. Daar moet je dan ook de oplossing zoeken, niet in potjes en zalfjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef Omnifacer het volgende:
Ik bedoelde meer of mensen misschien bepaalde huidcreme gebruiken ofzo, maar bedankt voor de suggestie
Precies dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Als ik moet werken, 's avonds, dan heb ik 's morgens nog geen fut. In de vakantie 's morgens, dan kun je toch rustig aan doen.
Euhmquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:14 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik absoluut niet normaal eigenlijk, misschien moet je toch eens gaan uitzoeken waarom jij zo stinkt na het slapen. Verschoon je dekens eens wat vaker dan eens per twee maanden
Ten eerste zweet je overdag ook, dus dan zou iedereen aan het einde van de werkdag moeten stinken als een ezel, volgens jouw logica. En daarnaast doucht (getuige ook dit topic) lang niet iedereen 's ochtends, wil jij gaan beweren dat de helft van de mensen die je op straat tegenkomt stinken?
Het is gewoon een psychologisch aangeprate gedachte, omdat het eind jaren 90 opeens heel hip werd om elke dag te douchen. Toch heb ik nog nooit iemand in mijn leven horen klagen dat zoveel mensen om hun heen sitnken. Dus op feiten is die gedachte in ieder geval niet gebaseerd. Ik kom in het dagelijks leven maar een klein percentage stinkende mensen tegen en heb in de praktijk meer last van pubermeisjes/oma's die niet weten hoe je parfum met mate moet gebruiken.
Ik ook, maar dan duik ik half afgedroogd m'n bed in.quote:
Wat een heerlijke troll site, ik heb me vermaaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
’s-Ochtends of ’s-Avonds
Blijkbaar douchen de meeste mensen zich direct na het opstaan, maar is het niet veel frisser dat te doen vóórdat je naar bed gaat, en getuigt dat ook niet voor wat meer respect jegens je partner. Als je opstaat kun je dan eventueel alleen nog even je oksels opfrissen. Maar of je vóór af na het slapen douchet heeft er natuurlijk ook mee te maken of je tijdens je slaap overmatig transpireert. Ook is voor veel mensen de ochtenddouche een aangename opkikker en een wakkerworder. Het gaat dan blijkbaar meer om de geestelijke opfrisser.
http://mens-en-samenlevin(...)gelijkse-douche.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |