abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101132959
In de ochtend omdat dat wel zo fris is (ook ben je meteen goed wakker) en 's avonds om gel uit mijn haren te wassen. ^O^
pi_101133029
altijd 's ochtends en soms 's avonds nog een keer als ik gesport heb.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:55:38 #78
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_101149147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MissVanity het volgende:

[..]

:Y

Edit: Ik krijg het ook echt niet weg hoor :o
Twee keer binnen één topic dat ik het met je eens ben.
Overigens zit ik vrij lang in de trein en begin ik mijn werk met een bak koffie en eet ik daar vrij vroeg iets, valt vind ik ook wel onder ontbijt ;) Brood smeren komt er niet van als ik een extra keer op snooze druk, dus dan duw ik een brood in mijn tas en wat beleg of ik haal beleg op mijn werk.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:02:17 #79
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_101149534
Sowieso altijd 's ochtends.

Voel me de hele dag vies als ik dat niet doe. En ik word niet wakker. :O
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2011 @ 11:07:10 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_101163844
Zonder een douchje begint mijn dag niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_101164211
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat dacht je van 's avonds, als je van 's ochtends 7 uur bent opgestaan en tot 17:00 (of zelfs later) hebt zitten werken/studeren/bewegen etc. Dan lijkt dat mij een stuk frisser, want als je 's avonds gaat, dan is het enige wat je nog doet lui zijn xD
http://www.aerosleep.com/(...)enen111/transpireren

Een slechte nachtrust kan diverse oorzaken hebben. Eén daarvan is zweten.
We transpireren niet alleen de hele dag, maar ook tijdens de nacht. Bij het inslapen is er sprake van een daling van de lichaamstemperatuur. Om deze daling mogelijk te maken, geeft het lichaam vocht af.

Uit onderzoek blijkt dat een mens een halve tot één liter aan vocht verliest per nacht. Dit vocht verdampt deels, maar dringt ook door tot diep in de matras. In dit vochtige milieu kunnen bacteriën en schimmels zich gemakkelijk nestelen, waardoor ze zorgen voor een ongezond slaapklimaat. Vandaar dat het belangrijk is bovenop uw matrasoppervlak een matrasbeschermer te leggen.

hmm O+

ik douche overigens smorgens anders voel ik me de hele dag vies bij het idee dat ik niet heb gedouched.
sávonds douche ik soms extra, ligt eraan hoe druk ik het heb gehad op m werk.
pi_101165204
Ik douche altijd 's ochtends, anders voel ik me gewoon echt heel erg vies. Ik wou dat ik mijn haar alleen 's avonds hoefde te wassen, zodat het 's ochtends droog is, maar het is 's ochtends alsnog zweterig/vettig van het slapen :N
pi_101170417
zometeen over half uurtje ofzo, eerst ff wakker worden :O
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_101177561
's ochtends om wakker te worden
's avonds om schoon te worden.
pi_101178563
Voor school.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_101180081
's Ochtends en na het sporten.
pi_101181415
Over een uur vanaf nu ongeveer. Kan ik nog een half uurtje uitwalmen en weer schoon mijn bedje in.
pi_101184012
Mensen die 's morgens niet douchen en vervolgens de hele dag staan te stinken :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:28:36 #89
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_101195018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Flixxy het volgende:
Mensen die 's morgens niet douchen en vervolgens de hele dag staan te stinken :')
Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_101196327
s'morgens en s'avonds,
Haat het om de dag niet fris/schoon te beginnen.
De mensen die s' avonds al douchen,
Moeten zeker nooit kakken in de morgen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:08:27 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_101196793
Ik kak niet in de morgen nee, maar wat heeft dat met douchen te maken? Of ga je nu beweren dat iedereen die niet meteen doucht na het kakken ook vies is? En definieer vies dan eens, wat op jouw keyboard zitten meer bacterien dan je ooit van al die 'on'gedouchte mensen op je zult krijgen.
pi_101196828
Smorgens onder de douche vind ik niet fijn

in de avond dan maar
Met de Y
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:23:53 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_101197357
Anders dus :P
Na het poepen :D

Net gedoucht en dan moeten poepen.
pi_101197938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef twiFight het volgende:
Ik kak niet in de morgen nee, maar wat heeft dat met douchen te maken? Of ga je nu beweren dat iedereen die niet meteen doucht na het kakken ook vies is? En definieer vies dan eens, wat op jouw keyboard zitten meer bacterien dan je ooit van al die 'on'gedouchte mensen op je zult krijgen.
Ik geef alleen aan dat ik het haat om zo de dag gaan beginnen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:43:47 #95
354179 Aslan92
De enige echte!
pi_101197968
Elk jaar in de avond van 26 augustus. *O*
fap fap
pi_101202908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef twiFight het volgende:

[..]

Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.
Tjongejonge :')
Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor :D
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:32:45 #97
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_101204594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:

[..]

Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor :D
Als je flink wat deo gebruikt is die geur vast wel te neutralisen. :*
Ik douche altijd 's ochtends, maar als ik een nieuw, fris, schoon en opgemaakt bed heb dan wil ik voor in ga slapen ook nog wel eens douchen. Heb ik teminste niet het gevoel dat ik het hele bed al vanaf dag één aan het vervuilen ben. :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:14:51 #98
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_101208022
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik absoluut niet normaal eigenlijk, misschien moet je toch eens gaan uitzoeken waarom jij zo stinkt na het slapen. Verschoon je dekens eens wat vaker dan eens per twee maanden :?

Ten eerste zweet je overdag ook, dus dan zou iedereen aan het einde van de werkdag moeten stinken als een ezel, volgens jouw logica. En daarnaast doucht (getuige ook dit topic) lang niet iedereen 's ochtends, wil jij gaan beweren dat de helft van de mensen die je op straat tegenkomt stinken?

Het is gewoon een psychologisch aangeprate gedachte, omdat het eind jaren 90 opeens heel hip werd om elke dag te douchen. Toch heb ik nog nooit iemand in mijn leven horen klagen dat zoveel mensen om hun heen sitnken. Dus op feiten is die gedachte in ieder geval niet gebaseerd. Ik kom in het dagelijks leven maar een klein percentage stinkende mensen tegen en heb in de praktijk meer last van pubermeisjes/oma's die niet weten hoe je parfum met mate moet gebruiken.
pi_101209990
's Morgens altijd. Behalve als ik de hele dag moet werken, dan doe ik het 's avonds.
pi_101210122
's ochtend. Echter woon ik nog thuis en hebben we de regel dat je de douche altijd moet uitdrogen na gebruik. }:|
Dat is me wat teveel moeite, dus douche meestal 's avonds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')