ik sta geen half uur onder de douche maar incl uitkleeden, aankleden, afdrogen etc.. ben ik wel 30 min kwijt ja..quote:
slomequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik sta geen half uur onder de douche maar incl uitkleeden, aankleden, afdrogen etc.. ben ik wel 30 min kwijt ja..
Ik zei bewust "niet meer of minder dan overdag". Ik weet dat ik 's nachts een beetje zweet. Overdag ook. Ieder mens. Ga jij om het uur douchen dan? Want je zweet continu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je zweet sowieso.. onbewust.
Ook zie je vaak aan het haar van iemand of hij niet of wel gedoucht heeft.
Hoe doe je het in de zomer dan?
Zonder deken slapen zweet je zelfs.... zo warm is t
jawel hoor.. meot je maar opletten.quote:En wat zou je aan het haar moeten zien? Lang haar blijft wel een uurtje nat ja, maar bij iemand met kort haar kun je niet zien of hij net gedouched heeft of niet.
Kut ik ben te laat, ik wou slim zijn en posten; ik werk savond en douche daarvoor wat nuuuuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Het kan toch dat hij nachtdiensten draait?
Dan zou je het ook kunnen ruiken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel hoor.. meot je maar opletten.
Heb je bijv. plat gedrukte plekken waar ze op hebben gelegen enz.
Dat is alleen als iemand 's avonds douched. En dan nog, er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld om 9 uur douchen om vervolgens pas om 11 uur naar bed te gaan. Je kan misschien wel zeker zijn van het feit dat iemand heeft gedouched, maar je kan niet zeker zijn van het feit dat iemand NIET heeft gedouched.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel hoor.. meot je maar opletten.
Heb je bijv. plat gedrukte plekken waar ze op hebben gelegen enz.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Toxor het volgende:
's avonds, in de ochtend lukt me alleen in de vakanties. En vind het gewoon fijner.
Lekker uitslapen vind ik belangrijkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef Blistering het volgende:
's avonds standaard, 's morgens geen tijd voor en geen zin in.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
15min langer uitslapen... wauw![]()
Dat zijn zekers dezelfde mensen die geen ontbijt eten zodat je ook weer langer kan uitslapen
Wat dacht je van 's avonds, als je van 's ochtends 7 uur bent opgestaan en tot 17:00 (of zelfs later) hebt zitten werken/studeren/bewegen etc. Dan lijkt dat mij een stuk frisser, want als je 's avonds gaat, dan is het enige wat je nog doet lui zijn xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef JustinK het volgende:
's ochtends... wakker worden en wel zo fris als je 8 uur lang heb liggen meuren in bed.
Twee keer binnen één topic dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Edit: Ik krijg het ook echt niet weg hoor
http://www.aerosleep.com/(...)enen111/transpirerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat dacht je van 's avonds, als je van 's ochtends 7 uur bent opgestaan en tot 17:00 (of zelfs later) hebt zitten werken/studeren/bewegen etc. Dan lijkt dat mij een stuk frisser, want als je 's avonds gaat, dan is het enige wat je nog doet lui zijn xD
Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Flixxy het volgende:
Mensen die 's morgens niet douchen en vervolgens de hele dag staan te stinken
Ik geef alleen aan dat ik het haat om zo de dag gaan beginnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef twiFight het volgende:
Ik kak niet in de morgen nee, maar wat heeft dat met douchen te maken? Of ga je nu beweren dat iedereen die niet meteen doucht na het kakken ook vies is? En definieer vies dan eens, wat op jouw keyboard zitten meer bacterien dan je ooit van al die 'on'gedouchte mensen op je zult krijgen.
Tjongejongequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als jij binnen een dag stinkt moet je even naar de huisarts gaan, want dat is niet normaal. Waarschijnlijk heb je een aandoening. Ik heb gehoord dat er wel medicijnen zijn die het wat minder maken, dus je hoeft je denk ik niet hele grote zorgen te maken. Maar ik zou wel even naar de huisarts gaan.
Als je flink wat deo gebruikt is die geur vast wel te neutralisen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tjongejonge
Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor
Nou, dat vind ik absoluut niet normaal eigenlijk, misschien moet je toch eens gaan uitzoeken waarom jij zo stinkt na het slapen. Verschoon je dekens eens wat vaker dan eens per twee maandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tjongejonge
Volgens mij is het na een nachtje slapen en zweten héél normaal dat je flink stinkt, hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |