Met alle respect: Dat lijkt mij toch niet helemaal gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef quirina het volgende:
Ik douche in de ochtend en in de avond.
Enorm slecht voor je huid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef quirina het volgende:
Ik douche in de ochtend en in de avond.
Wat is daar ongezond aan? Gewoon een gezonde lading water over je heen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met alle respect: Dat lijkt mij toch niet helemaal gezond.
Dit inderdaad. Anders ben ik echt niet vooruit te branden 's ochtends.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
's Morgens. Gelijk goed wakker worden.
Ja, wordt helemaal droog. Je huid moet ook een klein beetje vettig zijn. Als je twee keer per dag onder de douche springt was je steeds dat kleine beetje vet af en wordt het snel droog. Krijg je uitslag enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wat is daar ongezond aan? Gewoon een gezonde lading water over je heen.
Is het slecht voor je zachte huid, dan
Als je elke keer zeep gebruikt, is dat niet goed voor je huid. Als je niet elke keer zeep gebruikt, moet je je eerder afvragen waarom je uberhaupt gaat douchen. Je wordt er echt niet schoner van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dit. Daarnaast zijn die vetten ook deel van je afweersysteem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja, wordt helemaal droog. Je huid moet ook een klein beetje vettig zijn. Als je twee keer per dag onder de douche springt was je steeds dat kleine beetje vet af en wordt het snel droog. Krijg je uitslag enzo.
Nivea is leuk en aardig, het zal je huid ook best vet genoeg houden, maar helpt niet je afweersysteem te verbeteren. Geloof het nou; dat is niet echt gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef quirina het volgende:
Smorgens om lekker wakker te worden.
btw ik heb geen last van droge huid....ik smeer nivea!
Je kunt niet altijd niveau blijven smeren. Je moet de natuur zijn werk laten doen. 1x per dag is genoeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef quirina het volgende:
Smorgens om lekker wakker te worden.
btw ik heb geen last van droge huid....ik smeer nivea!
ja... ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef WSquater het volgende:
[..]
als ik 's ochtends uit bed kom voelt het net of ik gesport heb... niet fris.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef twiFight het volgende:
's avonds, 's ochtends wil ik te graag langer doorslapen en dan douch ik niet.
Overigens zweet ik 's nachts niet meer dan overdag, dus ik vind dat argument altijd bullshit.
Ja en dat heb ik dus compleet niet, ik zweet niet meer of minder in bed. Misschien moet je eens wat dekens van je bed afhalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als ik 's ochtends uit bed kom voelt het net of ik gesport heb... niet fris.
Dus vind t niet bullshit.
In bed is het wel wat warmer dan buiten.
half uur douchenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
avond
's ochtends ben ik te moe om in de douche te stappen. en ik slaap liever een halfuur langer.
je zweet sowieso.. onbewust.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik dus compleet niet, ik zweet niet meer of minder in bed. Misschien moet je eens wat dekens van je bed afhalenIk slaap als het -10 is buiten overigens ook nog onder een dun zomerdekbed en alleen met een boxer aan. Piyamas en andere ongein doe ik niet aan.
Mocht ik om wat voor een reden wel zweten dan douch ik liever wel ja, maar dat zijn uitzonderingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |