Mijn hele tent was lek door een gigantische regenbui. Iedereen zeiken, k mijn hele tent vol met vuilniszakken. Luchtbed was lek, schoenen sopten, blaren overal, geen ontbijt mee, hamburgers vergeten, lekkende koeltas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens echt allergisch voor mensen die continue lopen te zeiken als ze op een festival zijn. Vorig jaar werd onze halve inboedel al gejat na een dag, een ochtendje kankeren en daarna doorgaan met feesten.
Hehe ik heb al een huwelijk op de planning staan.quote:
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele tent was lek door een gigantische regenbui. Iedereen zeiken, k mijn hele tent vol met vuilniszakken. Luchtbed was lek, schoenen sopten, blaren overal, geen ontbijt mee, hamburgers vergeten, lekkende koeltas.
Echt, donderdag was vol tegenslagen, maar hee, je bent op lowlands! Dus ijsblokjes uit de koeltas, tentje tapen, dan maar op de grond slapen en knakworstenontbijt en minder op de BBQ. Boeeeeeien
en iedereen maar zeiken over het weer
Jij bent dit keer geen ceremonie meester. Je vergat vorige keer een hele belangrijke vraagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe ik heb al een huwelijk op de planning staan.
Ik zal niet zeiken beloofd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens echt allergisch voor mensen die continue lopen te zeiken als ze op een festival zijn. Vorig jaar werd onze halve inboedel al gejat na een dag, een ochtendje kankeren en daarna doorgaan met feesten.
OHJA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Viro het volgende:
Faye stuur de foto's van de marathon eens door dan maak ik een zipje en stuur het naar degene die aanwezig waren
hmm, ik zou dat niet volhoudenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn hele tent was lek door een gigantische regenbui. Iedereen zeiken, k mijn hele tent vol met vuilniszakken. Luchtbed was lek, schoenen sopten, blaren overal, geen ontbijt mee, hamburgers vergeten, lekkende koeltas.
Echt, donderdag was vol tegenslagen, maar hee, je bent op lowlands! Dus ijsblokjes uit de koeltas, tentje tapen, dan maar op de grond slapen en knakworstenontbijt en minder op de BBQ. Boeeeeeien
en iedereen maar zeiken over het weer
Alsof iemand het kan boeien wie er bezwaar heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent dit keer geen ceremonie meester. Je vergat vorige keer een hele belangrijke vraag
Doe maar eerst sorteren. Maakt het makkelijkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OHJA!
Tevens, k dacht, ik sorteer ze nog even omdat ik vooral foto's van WT en naat heb gemaakt, gewoon om te testen en eigenlijk van iedereen heel veel achter elkaar, omdat ik nog aan het oefenen ben.
Sorteren of alles sturen?
Ik was er mee bezigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Viro het volgende:
Faye stuur de foto's van de marathon eens door dan maak ik een zipje en stuur het naar degene die aanwezig waren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, ik zou dat niet volhoudenTS kan er niet mee omgaan
![]()
Overdag bijslapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt optimist tot in de kist meestal, behalve als ik het niet ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.quote:
Faye en jij doen het dus alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig
Ben alle wazige foto's eruit aan het halen. EN dan wilde ik ze inpakken en uploaden
Wie ik?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Hij weet toch dat we alleen maar dollen. Ergste is dat hij gezichtscrème gebruikt om er jonger uit te zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad.
Echte mannen durven toe te geven dat ze Glee kijken en genieten er ook van.
Bij hem maakt dat niet heel veel uit.
Het einde is echt magistraal. Die soloquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, maar geen kippenvel ofzo
Oh godverdomme ik heb straks een tent nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben echt optimist tot in de kist meestal, behalve als ik het niet ben.
Maar mijn tentje leeft nog, je kan er met 2 personen in (vind ik) en ik en mijn tent gaan nog vele avonturen beleven
Doeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Insomnium het volgende:
Lekkere muziek !
Maar mensen mijn bier is op.
En ik heb behoefte aan meer bier.
Dus ik ga naar de kroeg.
Nee dat niet, maar wel heerlijke luistermuziek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi, maar geen kippenvel ofzo
snuf de hondquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij weet toch dat we alleen maar dollen. Ergste is dat hij gezichtscrème gebruikt om er jonger uit te zien
Doeg.quote:
doeiquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Insomnium het volgende:
Lekkere muziek !
Maar mensen mijn bier is op.
En ik heb behoefte aan meer bier.
Dus ik ga naar de kroeg.
Bij de JYSK, 15 euroquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh godverdomme ik heb straks een tent nodig.
Ho-mo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
I'm not lying, he admitted it after the marathon meet
Okee, ik koop wel expres een kleine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij de JYSK, 15 euro
Kan niet tegen hevigeregenbuien. Dat vinden de naadjes niet zo leuk.
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt ik mijn tent!
ook geen chicks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, ik koop wel expres een kleine.
Niemand komt in mijn tent!
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn tent stinkt naar mij, niemand WILT in mijn tent.
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de pedotherapeute...
Tot bloedens toe
Ha-ha-haquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig therapeutes daarvoor?
Ik zie dat niet snel gebeuren. Maar goed voor hun maak ik een uitzondering.quote:
WAT TEH FUK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag marteling ondergaan bij de podotherapeute...
Tot bloedens toe
Alleen een muts die niet bekend is met broekslangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraaptquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podotherapeutquote:
Ingegroeide teennagels. Auw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraapt
Die gaat dus met voeten in gesprek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is voor je voeten, een soort van pedicure maar dan een therapeut
Oh ja mijn geweldig broekslang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen een muts die niet bekend is met broekslang
Joh, je had mij moeten zien, sloebervest, regenlaarzen, lange sloeberblouse, afgezakte korte spijkerbroek, enorme knot met bamboeblaadjes erin, geen make-up, rugzak, sprite in ene hand en bamboe in de andere en ik heb echt wel 30 jongens op me afgehad, sommige knoopte nog een gesprekje aan waarna ze vroegen of ik meeging naar de camping, andere zeiden dat ik te eigelijk wel te jong was en weer andere vroegen direct: Ga je mee naar mijn tent?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof er iemand in mijn tent zou willen muts.
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh, tijdens kijken hoe erg m'n nagel bijna was ingegroeid heeft ze m'n huid per ongeluk opengeschraapt
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Podotherapeut
quote:
Vanwege ingegroeide teennagel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.
Ow bij mij deed de huisarts dat. Doodbranden met fenol enzo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer een nagel eruit moeten laten trekken in het ziekenhuis door een chirurg vanwege dat.
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vanwege ingegroeide teennagel?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ik
lol, dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij mij deed de huisarts dat. Doodbranden met fenol enzo...
Kom maar opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog steeds foto's van geloof ik
Je vergeet een paar dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, je had mij moeten zien, sloebervest, regenlaarzen, lange sloeberblouse, afgezakte korte spijkerbroek, enorme knot met bamboeblaadjes erin, geen make-up, rugzak, sprite in ene hand en bamboe in de andere en ik heb echt wel 30 jongens op me afgehad, sommige knoopte nog een gesprekje aan waarna ze vroegen of ik meeging naar de camping, andere zeiden dat ik te eigelijk wel te jong was en weer andere vroegen direct: Ga je mee naar mijn tent?
Als zelf ik het in die staat kan, dan kan jij alles
Ik krijg een ban als ik ze post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kom maar op
aankomend 1e jaars biologie, moet ik wel aankunnen ..
schimmelkaas?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vergeet een paar dingen.
Je hebt een kut.
Ik moet ze zelf aanspreken.
Onder invloed van alcohol wil ik feesten niet hosselen.
Ik rust mijn kaas.
Ah, triggerfingerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Whut is dat nummer, bevalt me opzich wel!
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een kut.
Ik rust mijn kaas.
Garpjas.quote:
Ik denk het niet gr gr.quote:
Muziek uit het jaar 0quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens in het 2e uur voornamelijk muziek uit de 00's geselecteerd.
Dit eigenlijk wel. Of je stapt gewoon op het meest dronken exemplaar af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel mee
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, een vrouw versieren als man, of een man versieren als vrouw. Echt een dag en nacht verschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een kut.
Ik rust mijn kaas.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
je je mee moet slepen zeg maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit eigenlijk wel. Of je stapt gewoon op het meest dronken exemplaar af.
Klinkt sowieso lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
misschien 2000-2010quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]?
Beter bedoelde je de ''60ies'' want dat is mijn lievelingstijdperk
Ik denk dat ik heel dronken leek ofzo. Ik werd heel vaak aangesproken toen ik de bravo uitstrompelde na Fake Blood. Mannnn ik was kaputt en toen ging ik liggen en toen wilden mensen naast me liggen en ze vroegen of het wel met me ging enzo en waarom ik niet naar mijn tent ging en toen ik zei dat ik geen slaapplekje meer had, mocht ik natuurlijk wel mee!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
zippyshare oidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ook ben de meetfoto's nu aan het inpakken.
En waar kan ik ze uploaden
Een vriendin van mij houdt van haar muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijke kutstem heeft zij toch.
Maar je had toch wel een slaapplekje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel dronken leek ofzo. Ik werd heel vaak aangesproken toen ik de bravo uitstrompelde na Fake Blood. Mannnn ik was kaputt en toen ging ik liggen en toen wilden mensen naast me liggen en ze vroegen of het wel met me ging enzo en waarom ik niet naar mijn tent ging en toen ik zei dat ik geen slaapplekje meer had, mocht ik natuurlijk wel mee!
Niet eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijke kutstem heeft zij toch.
Jep, maar mijn matties niet meer, lang verhaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar je had toch wel een slaapplekje?
Deze theorie ga ik zeker uitproberen een keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Joh, op festivals mag alles als openingszin en krijg je iedere (niet bezette) meid wel mee
Die dan in slaap valt na dat ze twee minuten in de tent ligt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker als je mij bent en nergens flauw benul van hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden, een vrouw versieren als man, of een man versieren als vrouw. Echt een dag en nacht verschil.
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dan in slaap valt na dat ze twee minuten in de tent ligt.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Kinda like necrofiliaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeft
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zorgen dat ze, voordat ze gaat slapen, de broek uit heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Luister de BBC essential mix eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Ooit een keilange special van gehoord op stubru. Echt geniaal
Ga je ook Goose draaien
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FUCKYEAAAAAAH! GOOSE WA SZO TOF OP LOWLANDSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luister de BBC essential mix eens
En ja
1 2 | Geplande tijd Bestemming Vluchtnr. Verwacht vertrek Hal Balie Gate wo 24 aug 15:05 Tenerife HV 0677 15:05 1 03-05 B27 |
Nog een leuke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een leuke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 4 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |