Wij gaan zeker goed klikkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt eentje die je aan het begin van de dag bij je tent ziet, waar je mee naar hetzelfde optreden gaat, maar me dan halverwege kwijt bent omdat ik niet dichtbij genoeg sta of ergens het harder zie losgaan of het liever van een afstandje bekijk en dan daarna ben ik foetsie omdat werkelijk alles mijn aandacht trekt en dan zie je me rond 23.00 weer terug
Ik beoordeel het allemaal van TV maar die sfeer die daar hangt sprak me niet aan zover ik dat kon beoordelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gemiddelde festivalganger komt tegenwoordig uit de randstad.
Geen USB-aansluiting he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand hoe ik een DVD op ene iPad kan zetten ?
Echt joh, op een gegeven moment zaten we met z'n drieen. Dus wij zo praten, want we waren met zn zessen. Ik zo; ik heb lizan nog helemaal niet gezien. En jolijn zo: Niemand heeft jou gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij gaan zeker goed klikkenHerkenbare schets.
Eerst de DVD rippen op je PC en daarna converten naar iPad formaat en naar je iPad overzetten?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand hoe ik een DVD op ene iPad kan zetten ?
Ik wil mee.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik beoordeel het allemaal van TV maar die sfeer die daar hangt sprak me niet aan zover ik dat kon beoordelen.
Yup, maar hoe zet je het over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eerst de DVD rippen op je PC en daarna converten naar iPad formaat en naar je iPad overzetten?
het is een gedownloade dvdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eerst de DVD rippen op je PC en daarna converten naar iPad formaat en naar je iPad overzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |