34?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben naar 34 dingen geweest, heb daarbij dingen ontdekt die ik nog niet kende, maar heb ook heel veel gemist wat ik wel wou zien
Hehehe tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, wel is met hem op een feestje gezeten
Mijn pa probeerde in gebrekkig engels met hem te praten, hij vond m'n pa overigens wel helemaal geweldig zijnde klassiek opgeleid musicus..
Alles achter Amersfoort zijn boeren en dus eng.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat "volk"? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, he?.
Wereldvreemd volk, daar in de Randstadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles achter Amersfoort zijn boeren en dus eng.
Wij gaan goed klikken op Szigetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben meer sfeer, denk ik toch, als de line up echt 0.0 onbekend was geweest voor me, was ik alsnog gegaan, gewoon om te ontdekken
Genoeg, vooral heel veel bij de grolsch was het even kijken en dan weer chillen op het gras.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
34?![]()
![]()
Heb je uberhaupt tijd gehad om te ontspannen?
Wat bedoel je? Ik heb het over de gemiddelde festivalganger daar heb ik geen zin om tussen te lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat "volk"? Jij hebt echt geen idee waar je over praat, he?.
Je tandenborstel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koffers bijna gepakt, waarom heb ik het gevoel dat ik iets vergeet
Nee joh dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles achter Amersfoort zijn boeren en dus eng.
HOI C_Aquote:
Hmm, kun je nog een tijdje wachten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
VH, ik val in slaap. Meer pit bitte
Ik ben wel echt eentje die je aan het begin van de dag bij je tent ziet, waar je mee naar hetzelfde optreden gaat, maar me dan halverwege kwijt bent omdat ik niet dichtbij genoeg sta of ergens het harder zie losgaan of het liever van een afstandje bekijk en dan daarna ben ik foetsie omdat werkelijk alles mijn aandacht trekt en dan zie je me rond 23.00 weer terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij gaan goed klikken op Sziget
Vorden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joa he
Woar kummt oe vandoan dan?
De gemiddelde festivalganger komt tegenwoordig uit de randstadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik heb het over de gemiddelde festivalganger daar heb ik geen zin om tussen te lopen.
Daarnaast is het merendeel van de muziek mij niet de moeite waard.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, kun je nog een tijdje wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |