SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Wat voor pil heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]alle kwaaltjes in 1x opgelost
Niet meer chagrijnig meer of niks Woei !!
Ik denk aan sterilisatie, of zelfs verwijdering van de hele bendequote:
Ik mag dat niet van de dokterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk aan sterilisatie, of zelfs verwijdering van de hele bende
Zat zeker een snoepje tussen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spatiebalk doet het weer goed
quote:
"Nee, want stel je wil binnen nu en 10 jaar wel een kind, wat dan.." ??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag dat niet van de dokter. Wat ik achterlijk vind. Maar hij wil het niet
.
Ik heb inderdaad de boel dicht laten maken zodat ik zeker te weten nooit zwanger kan worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Nee, want stel je wil binnen nu en 10 jaar wel een kind, wat dan.." ??
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'.
.
lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah broertje is van de M&M's denk ik
Ik was net 33 toen ik het liet doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'.
.
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een spiraaltje in Jofu?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltje
Geen idee meer welke pil ik had....... Heb ook nuvaring geprobeerd maar ook dat was niks voor mij
Te veel hormonen; werd 1 labiel ding...
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltje
Geen idee meer welke pil ik had....... Heb ook nuvaring geprobeerd maar ook dat was niks voor mij
Te veel hormonen; werd 1 labiel ding...
quote:
Een vriendin van me is nog steeds actief maar heeft er zelf een stuk minder aan.. is nu aan het overwegen toch maar een spiraaltje te nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.
Mijn ex slikte al vanaf heel jong, want altijd problemen met ongesteldheid enzo.. Jarenlang depressief geweest.. tot ze stopte met de pil..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.
Mijn dokterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik was net 33 toen ik het liet doen
Heb ik ook vaker gehoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat voel je goed, heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen het zetten van het spiraaltje... Holy crap on a cracker![]()
![]()
Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ga toch maar eens een afspraak maken met de dokter, denk ik.
Maar, ik wil geen doorbraakbloedingen. En ik hoor dat dit met 't spiraaltje wel gebeurt.
Doorslikken, nergens last van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....
En ik heb gewoon helemaal niks meer sinds spiraaltje.Al 5 jaar lang troep-vrij
![]()
Meet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik heb er echt alleen maar voordelen meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doorslikken, nergens last van..
Ik wil een spiraaaaaaaltje.
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er echt alleen maar voordelen meeLibido nog steed goed
Niet chagrijnig niks; en dus nergens last van.
Alleen met zetten doet het extreem pijn (toen ze bij mij voelden hoe diep de baarmoeder was; dacht ik dat ik dood ging); daarna extreem krampen (dag op bed moeten liggen omdat ik echt niks kon... Kon niet eens rechtzitten) en toen was het helemaal voorbij
(en nu zit ik me te denken dat ik em volgend jaar moet vervangenBinnenkort maar even afspraak maken
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen..
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?
Neuh
Ik sta ook op de misschien lijst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
Ja jullie met tig anderen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta ook op de misschien lijst..
Ik ook begrijp mij niet verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jullie met tig anderen...
Ik heb - om heel eerlijk te zijn - een persoonlijkere meet
Dit opent de deuren voor een Radio 49 stapmeet in Eindjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja jullie met tig anderen...
Ik heb - om heel eerlijk te zijn - een persoonlijkere meet
Oooooooooooooooquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit opent de deuren voor een Radio 49 stapmeet in Eindje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef Insomnium het volgende:
Het ligt eraan wie er komen vanuit hier.
De rest interesseert mij niet zoveel want ik post vrijwel alleen maar hier.
+ samzz e myraleaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een jong bloemke !!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
er zitten hier best oude mensen geloof ik![]()
vergeleken met mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een jong bloemke !!!![]()
Niet?
Valt hard mee. Radio 49 is best jong voor een SCquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
er zitten hier best oude mensen geloof ik![]()
Klopt maar bijna iedereen is nog een misschienquote:
Ook jong bloemkequote:
Ik sta op zeker, dat zou genoeg moeten zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt maar bijna iedereen is nog een misschien
Dus vandaar dat ik het vroeg hier.
quote:
quote:
quote:
Ha ! Wij zijn in de meerderheidquote:
Samzz is ook bouwjaar 87 dus een gelijkspelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ha ! Wij zijn in de meerderheid
WIN
87 mag ook; want Samzzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samzz is ook bouwjaar 87 dus een gelijkspel
Troll manquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, mijn moeke heeft een headset gekocht. Zal ik proberen of ik vanavond kan praten tijdens de show?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, mijn moeke heeft een headset gekocht. Zal ik proberen of ik vanavond kan praten tijdens de show?
In die versie die ik heb zingt ze gewoon wat lieflijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tisser mis mee dan in jouw ervaring?
Nah, dit komt van een cd af, kan een re-recording zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
In die versie die ik heb zingt ze gewoon wat lieflijker.
Ff toesturen?
Ow is goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, dit komt van een cd af, kan een re-recording zijn
Per ongeluk ooit geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
Oh wacht, ik heb ook SAM. Kan iemand mij een PM sturen met de instellingen?
Ja zoietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Per ongeluk ooit geinstalleerd?
Wat ga je draaien dan?quote:
quote:
Ik heb smaak, waarom vergeten jullie dat steedsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
België zal wel niet meetellen, he?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Eva de Roovere?quote:
En die ga ik allemaal niet draaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En K's choice...En Milow... En Milk Inc...En............................................
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
ALS ER GEEN CLOUSEAU WORDT GEDRAAID BEN IK DIEP TELEURGESTELDCAPSLOCK BRUISE CUM TROLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie nu weer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo snel op je pik getrapt zijn
Wait whut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En die ga ik allemaal niet draaien
Nee, de afspraak was 10 minuten voor tijd melden, anders te laat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
8 min voor tijd is op tijd4 min erna is te laat
. 11 min ervoor is te vroeg
.
Deusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut?
Niet alleen deus he.....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de afspraak was 10 minuten voor tijd melden, anders te laat.
1 uur dEUS, 1 uur de rest. dEUS is mijn lievelingsbandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut?
Niet alleen deus he.....
En dan jezelf Rock god noemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 uur dEUS, 1 uur de rest. dEUS is mijn lievelingsband
Wat is er mis met dEUS?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dan jezelf Rock god noemen![]()
Ow kom opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de afspraak was 10 minuten voor tijd melden, anders te laat.
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.quote:
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
KoL vergelijken met dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.
Hiphop? Oude hiphop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 uur dEUS, 1 uur de rest. dEUS is mijn lievelingsband
Ik draai met miauw samen altijd harde electronicaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVE
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.quote:
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheenquote:
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
Allebei bands die niets nieuws doen en alleen maar meevaren op een trend.quote:
Tjah zoiets heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dEUS(staat niet 1 nummer van in Gup zag ik
)
Hebben ze je dan wel een kurk gegeven want het ophouden lijkt me praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheen
Er staat ook geen Agent Steel, Bleed from within, Kreator, Slayer, Nile of Venom in Gup. Hoor je mij klagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]! Met jouw kan ik praten. En schandalig dat er geen dEUS in gup staat
Tja ik moet sowieso al snel naar de wc lopen als ik gedronken heb. Ik heb een blaas ter grootte van een erwt of zo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hebben ze je dan wel een kurk gegeven want het ophouden lijkt me praktisch onmogelijk.
Als ie maar wel luistert.quote:
WATquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allebei bands die niets nieuws doen en alleen maar meevaren op een trend.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik moet sowieso al snel naar de wc lopen als ik gedronken heb. Ik heb een blaas ter grootte van een erwt of zo!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Oefenen met bier
Als je later oud bent is er altijd nog Tena 4 Man
Maar dat is dan ook geen muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staat ook geen Agent Steel, Bleed from within, Kreator, Slayer, Nile of Venom in Gup. Hoor je mij klagen?
3 YT video's om je punt te bewijzen bitte, dan geef ik reactiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WATdEUS niks nieuws doen? Die vinden zich elk album opnieuw uit. De band met bijna elk album een nieuwe bezetting en een fantastische live band. Iedereen noemt het experimentele rock of Art rock.
It's scaryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
De stilte is snijdend op de radio
Ken je alle bands die ik heb opgenoemd dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen muziek
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
3 YT video's om je punt te bewijzen bitte, dan geef ik reactie
Ontslaan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Onoplettende DJ's, wat moet je er mee
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Onoplettende DJ's, wat moet je er mee
Ik ken er 4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je alle bands die ik heb opgenoemd dan?
Je zit nergens in want Cablequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we zitten erin maar we horen nog steeds de machine
Hé ik zou jouw lijstje er ook wel in willen hebben en nog veel meer rock/metal/alternatief maar dat valt niet onder de werkmuziek en is dus te hard volgens sommigen. (Jammer want ik hou van metal)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken je alle bands die ik heb opgenoemd dan?
Of van die mensen die denken dat je dan Satanist bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé ik zou jouw lijstje er ook wel in willen hebben en nog veel meer rock/metal/alternatief maar dat valt niet onder de werkmuziek en is dus te hard volgens sommigen. (Jammer want ik hou van metal)
Jij solliciteert ook naar een ban zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
minuutje want epic lion king nummer
Doe ik vaker omdat het zo lang duurt kan ik niet tegen de stilte.. een relog duurt 5 min . genoeg voor een epic nummer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gefaal weer.. DJ's die zomaar inloggen enzo
Duurde langquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jij solliciteert ook naar een ban zoJij bent pas echt een radiopiraat
BLOEDIGE REVOLUTIEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gefaal weer.. DJ's die zomaar inloggen enzo
Als we Cable gaan lynchen doe ik meequote:
Echo van hier tot tokioquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Echo van hier tot tokio. van je eigen boxen mute de boxen en dan praten.
Is ook absoluut niet mijn muziekquote:
quote:
Kwebbelquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als we Cable gaan lynchen doe ik mee
quote:
Jijquote:
de artiesten + track?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sint, stuur eens info mee, dan weet ik wat ik luister
Mwah 1 studentje lynchen is eigenlijk een beetje matige revolutie.quote:
Over een week komen de Duitsers weer hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IK! tegen de duitsers... oh wacht verkeerde topic
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de artiesten + track?
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah 1 studentje lynchen is eigenlijk een beetje matige revolutie.
De artiest zie ik niet staan, maar het nummer is "Kloteherrie".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ja.Of zien de anderen wel iets?
we draaien live op de draaitafels dus er komt sowieso niet doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ja.Of zien de anderen wel iets?
Dat is echt een zure homo idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogen![]()
Nee, die mag op de ene band na wel blijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogen![]()
Ahw okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we draaien live op de draaitafels dus er komt sowieso niet door
Tegen wie gaan ze voetballen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Over een week komen de Duitsers weer he.
Dan houden we het bij artiestenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw okeDan nummers posten svp, is leuk om te weten
Album - Science EPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan houden we het bij artiesten
Dit is Bizzy B en ded vorige paar nummers ook
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tegen wie gaan ze voetballen?
bas iets omlaag?quote:
Ik heb geen settings, anders had ik ze wel gegeven, mijn micinstellingen doen het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
Wel lief dat niemand reageert op mijn oproep.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen settings, anders had ik ze wel gegeven, mijn micinstellingen doen het niet
Kusje op je boze bol(nohomo)
Welke setting precies? Zoals Bypass all enzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
Wel lief dat niemand reageert op mijn oproep.
Zielig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
quote:
Ik heb nog nooit gewerkt met SAM en een mic. Instellingen voor VDJ mogen ook. Gewoon hoe je de mic in moet stellen zodat jullie me horen. Een testuurtje is misschien makkelijker maar het is zo geprobeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke setting precies? Zoals Bypass all enzo?
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewerkt met SAM en een mic. Instellingen voor VDJ mogen ook. Gewoon hoe je de mic in moet stellen zodat jullie me horen. Een testuurtje is misschien makkelijker maar het is zo geprobeerd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff tv kijken.
Succes nog Sint!
Ik ga zo SAM eens aanslingeren en dan DM ik je wel als ik in de knoop raakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.
Dat Bypass all waar ik het net over had is wel heel belangrijk, anders krijg je echt kutgeluid.
Is cool!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga zo SAM eens aanslingeren en dan DM ik je wel als ik in de knoop raak
WCE isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik maak Viro wegwijs in de wereld van WCE.
Oja, nu is miauw ff dan doe ik de hippediehapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaas, hoe ga je hier in godsnaam een hiphop plaat doorheen mixen?
Iets minder pauze en iets meer de beat laten overlopen, luistert verder prima hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, nu is miauw ff dan doe ik de hippediehap
Let je op de mixskills btw? zo ja, hoe zijn die?
We zijn gisteren bijna 2 uur bezig geweest om het goed te krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.
Dat Bypass all waar ik het net over had is wel heel belangrijk, anders krijg je echt kutgeluid.
Met SAM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn gisteren bijna 2 uur bezig geweest om het goed te krijgen
Ik zet hem even opmute trouwens, sorry...
En dat is dit niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Ik luister ook niet mee sorry![]()
Heb nog steeds behoefte aan zware tering herrie.
Wat voor zware teringherrie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Dat draaien zij ook alleen dan andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Op het moment zware deathmetal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor zware teringherrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |