Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de pil.. En nee, de pil beschermt 99,9%. En vaak gaat het mis door verkeerd pilgebruik. En dat laatste doe ik dus niet.
Of je bent over vruchtbaar.... (al 2x in mijn omgeving gehoord...) Tjah.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de pil.. En nee, de pil beschermt 99,9%. En vaak gaat het mis door verkeerd pilgebruik. En dat laatste doe ik dus niet.
Kijk! *tik em aan*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel aan homo zijn!
Zo blij dat ik van die pil af benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"
Of denken dat het kreng wel werkt als ze antibiotica slikken of zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"
Dat kan, maar daar heb ik geen last van, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of je bent over vruchtbaar.... (al 2x in mijn omgeving gehoord...) Tjah.
Vlc is beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
Hep iemand een linkje voor in Winamp?Dat .m3u bestandje in de OP heb ik altijd ruzie mee.
Dat soort zaken iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of denken dat het kreng wel werkt als ze antibiotica slikken of zo.
Sommige mensen zijn echt zo achterlijk he...
[..]
Dat kan, maar daar heb ik geen last van, gelukkig.
zo te zien nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn spatie balk doet kut
Hoi!quote:
ik moet keihard drukkenquote:
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van die pil af ben![]()
Naar de wc rennen dan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik moet keihard drukken
Ik wil een mirenaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |