SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Wat voor pil heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]alle kwaaltjes in 1x opgelost
Niet meer chagrijnig meer of niks Woei !!
Ik denk aan sterilisatie, of zelfs verwijdering van de hele bendequote:
Ik mag dat niet van de dokterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk aan sterilisatie, of zelfs verwijdering van de hele bende
Zat zeker een snoepje tussen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spatiebalk doet het weer goed
quote:
"Nee, want stel je wil binnen nu en 10 jaar wel een kind, wat dan.." ??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag dat niet van de dokter. Wat ik achterlijk vind. Maar hij wil het niet
.
Ik heb inderdaad de boel dicht laten maken zodat ik zeker te weten nooit zwanger kan worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Nee, want stel je wil binnen nu en 10 jaar wel een kind, wat dan.." ??
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'.
.
lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah broertje is van de M&M's denk ik
Ik was net 33 toen ik het liet doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf je 35e mag het. Ik heb toen tegen 'm gezegd 'Nou, dan neem ik wel chlamydia'.
.
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een spiraaltje in Jofu?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltje
Geen idee meer welke pil ik had....... Heb ook nuvaring geprobeerd maar ook dat was niks voor mij
Te veel hormonen; werd 1 labiel ding...
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol zo extreem is het niet. Try: Spiraaltje
Geen idee meer welke pil ik had....... Heb ook nuvaring geprobeerd maar ook dat was niks voor mij
Te veel hormonen; werd 1 labiel ding...
quote:
Een vriendin van me is nog steeds actief maar heeft er zelf een stuk minder aan.. is nu aan het overwegen toch maar een spiraaltje te nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.
Mijn ex slikte al vanaf heel jong, want altijd problemen met ongesteldheid enzo.. Jarenlang depressief geweest.. tot ze stopte met de pil..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik raakte juist afgestompt door de pil en was blij dat ik weer wat emoties en libido had toen die troep uit mijn lijf was.
Mijn dokterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik was net 33 toen ik het liet doen
Heb ik ook vaker gehoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat voel je goed, heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen het zetten van het spiraaltje... Holy crap on a cracker![]()
![]()
Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ga toch maar eens een afspraak maken met de dokter, denk ik.
Maar, ik wil geen doorbraakbloedingen. En ik hoor dat dit met 't spiraaltje wel gebeurt.
Doorslikken, nergens last van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu met de pil? Kan je doorslikken? Ik kon 4 maand en toen had ik doorbraakbloedingen....
En ik heb gewoon helemaal niks meer sinds spiraaltje.Al 5 jaar lang troep-vrij
![]()
Meet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik heb er echt alleen maar voordelen meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doorslikken, nergens last van..
Ik wil een spiraaaaaaaltje.
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Insomnium het volgende:
Gaan er mensen van hier eigenlijk zeker weten naar die meet ?
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er echt alleen maar voordelen meeLibido nog steed goed
Niet chagrijnig niks; en dus nergens last van.
Alleen met zetten doet het extreem pijn (toen ze bij mij voelden hoe diep de baarmoeder was; dacht ik dat ik dood ging); daarna extreem krampen (dag op bed moeten liggen omdat ik echt niks kon... Kon niet eens rechtzitten) en toen was het helemaal voorbij
(en nu zit ik me te denken dat ik em volgend jaar moet vervangenBinnenkort maar even afspraak maken
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens de huisarts bellen..
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die van Zwolle? Met allemaal mensen die ik niet eens ken aangezien ik in ONZ alleen maar hier zit?
Neuh
Ik sta ook op de misschien lijst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
Ja jullie met tig anderen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik, sinterklaas, heloef, insomnium, Faye, C_A, Bellatrix komen misschien of zeker naar die meet
vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta ook op de misschien lijst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |