Wat is er mis met dEUS?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dan jezelf Rock god noemen![]()
Ow kom opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de afspraak was 10 minuten voor tijd melden, anders te laat.
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.quote:
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
KoL vergelijken met dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.
Hiphop? Oude hiphop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 uur dEUS, 1 uur de rest. dEUS is mijn lievelingsband
Ik draai met miauw samen altijd harde electronicaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVE
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.quote:
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheenquote:
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
Allebei bands die niets nieuws doen en alleen maar meevaren op een trend.quote:
Tjah zoiets heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dEUS(staat niet 1 nummer van in Gup zag ik
)
Hebben ze je dan wel een kurk gegeven want het ophouden lijkt me praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheen
Er staat ook geen Agent Steel, Bleed from within, Kreator, Slayer, Nile of Venom in Gup. Hoor je mij klagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]! Met jouw kan ik praten. En schandalig dat er geen dEUS in gup staat
Tja ik moet sowieso al snel naar de wc lopen als ik gedronken heb. Ik heb een blaas ter grootte van een erwt of zo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hebben ze je dan wel een kurk gegeven want het ophouden lijkt me praktisch onmogelijk.
Als ie maar wel luistert.quote:
WATquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Allebei bands die niets nieuws doen en alleen maar meevaren op een trend.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik moet sowieso al snel naar de wc lopen als ik gedronken heb. Ik heb een blaas ter grootte van een erwt of zo!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Oefenen met bier
Als je later oud bent is er altijd nog Tena 4 Man
Maar dat is dan ook geen muziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er staat ook geen Agent Steel, Bleed from within, Kreator, Slayer, Nile of Venom in Gup. Hoor je mij klagen?
3 YT video's om je punt te bewijzen bitte, dan geef ik reactiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WATdEUS niks nieuws doen? Die vinden zich elk album opnieuw uit. De band met bijna elk album een nieuwe bezetting en een fantastische live band. Iedereen noemt het experimentele rock of Art rock.
It's scaryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
De stilte is snijdend op de radio
Ken je alle bands die ik heb opgenoemd dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |