Wat is er mis met dEUS?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dan jezelf Rock god noemen![]()
Ow kom opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de afspraak was 10 minuten voor tijd melden, anders te laat.
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.quote:
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
KoL vergelijken met dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net zo goed als kings of leon, pauperpop uit na 1990.
Hiphop? Oude hiphop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet weten wat ik ga draaien
dEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 uur dEUS, 1 uur de rest. dEUS is mijn lievelingsband
Ik draai met miauw samen altijd harde electronicaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want er staat alleen Sint en Miauw LIVE
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.quote:
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheenquote:
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
Allebei bands die niets nieuws doen en alleen maar meevaren op een trend.quote:
Tjah zoiets heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat redt ik echt nooit, ik klap dan of zeik in m'n broek
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
dEUS(staat niet 1 nummer van in Gup zag ik
)
Hebben ze je dan wel een kurk gegeven want het ophouden lijkt me praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echo van mijn nier. Daarvoor moet ik 2 uur vantevoren minstens 4 grote glazen water drinken en niet naar de wc gaan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 hiphop plaat voor je, die gooi ik er wel doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |