Ik heb nog nooit gewerkt met SAM en een mic. Instellingen voor VDJ mogen ook. Gewoon hoe je de mic in moet stellen zodat jullie me horen. Een testuurtje is misschien makkelijker maar het is zo geprobeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke setting precies? Zoals Bypass all enzo?
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewerkt met SAM en een mic. Instellingen voor VDJ mogen ook. Gewoon hoe je de mic in moet stellen zodat jullie me horen. Een testuurtje is misschien makkelijker maar het is zo geprobeerd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff tv kijken.
Succes nog Sint!
Ik ga zo SAM eens aanslingeren en dan DM ik je wel als ik in de knoop raakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.
Dat Bypass all waar ik het net over had is wel heel belangrijk, anders krijg je echt kutgeluid.
Is cool!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga zo SAM eens aanslingeren en dan DM ik je wel als ik in de knoop raak
WCE isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik maak Viro wegwijs in de wereld van WCE.
Oja, nu is miauw ff dan doe ik de hippediehapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klaas, hoe ga je hier in godsnaam een hiphop plaat doorheen mixen?
Iets minder pauze en iets meer de beat laten overlopen, luistert verder prima hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, nu is miauw ff dan doe ik de hippediehap
Let je op de mixskills btw? zo ja, hoe zijn die?
We zijn gisteren bijna 2 uur bezig geweest om het goed te krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM hoef je eigenlijk niks in te stellen voor de mic, hooguit het volume op max zetten en bij EQ ook alles op max. VDJ is een stukkie complexer, daar moet je wel van alles bij veranderen.
Dat Bypass all waar ik het net over had is wel heel belangrijk, anders krijg je echt kutgeluid.
Met SAM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn gisteren bijna 2 uur bezig geweest om het goed te krijgen
Ik zet hem even opmute trouwens, sorry...
En dat is dit niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Ik luister ook niet mee sorry![]()
Heb nog steeds behoefte aan zware tering herrie.
Wat voor zware teringherrie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Dat draaien zij ook alleen dan andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef Insomnium het volgende:
Op het moment zware deathmetal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor zware teringherrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |