Dat ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de artiesten + track?
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mwah 1 studentje lynchen is eigenlijk een beetje matige revolutie.
De artiest zie ik niet staan, maar het nummer is "Kloteherrie".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ja.Of zien de anderen wel iets?
we draaien live op de draaitafels dus er komt sowieso niet doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat ja.Of zien de anderen wel iets?
Dat is echt een zure homo idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogen![]()
Nee, die mag op de ene band na wel blijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Ik heb ValHallen nooit gemogen![]()
Ahw okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we draaien live op de draaitafels dus er komt sowieso niet door
Tegen wie gaan ze voetballen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Over een week komen de Duitsers weer he.
Dan houden we het bij artiestenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahw okeDan nummers posten svp, is leuk om te weten
Album - Science EPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan houden we het bij artiesten
Dit is Bizzy B en ded vorige paar nummers ook
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tegen wie gaan ze voetballen?
bas iets omlaag?quote:
Ik heb geen settings, anders had ik ze wel gegeven, mijn micinstellingen doen het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
Wel lief dat niemand reageert op mijn oproep.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen settings, anders had ik ze wel gegeven, mijn micinstellingen doen het niet
Kusje op je boze bol(nohomo)
Welke setting precies? Zoals Bypass all enzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
Wel lief dat niemand reageert op mijn oproep.
Zielig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |