yups, die heb ik vandaag toevallig ook meegenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag jongens voor me bij de kassa met zo'n groen flesje, iets met aloë vera en cactus, kan dat? Iemand die weet wat ik bedoel?Stond naast de Pepsi.
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, die heb ik vandaag toevallig ook meegenomen
fles is alleen nog dicht
ik ga zo ff een glas inschenkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindt
Oke, ik neem hem ook mee volgende keer, ik hou wel van zuur en fris, ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef gomi het volgende:
en is wel lekker vind ik. beetje lichtzuur en fris.
die ga ik vaker halen
zitten wel van die flubbertjes is. maar ik heb daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik neem hem ook mee volgende keer, ik hou wel van zuur en fris, ben benieuwd
Bedoel je zoiets als vruchtvlees in jus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
zitten wel van die flubbertjes is. maar ik heb daar geen moeite mee.
yeah, is ook van die plant idd, maar net anders qua gevoel dan vruchtvlees. ik vond dat ook wel lekker tbhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als vruchtvlees in jus?
ik heb het wel eens gedronken en op zich is het wel lekker, maar alleen die stukjes vind ik ranzigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindt
Ik vind dat juist lekker, kun je zo heerlijk op kauwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gedronken en op zich is het wel lekker, maar alleen die stukjes vind ik ranzig
ik moet geen klontjes in mijn drinken
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gatverdemme, ranja met klontjes? Dan drink ik liever waterZelfs als het van de action komt.
Helaasch, het is geen vruchtvlees. Het is agar agar met een smaakje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, is ook van die plant idd, maar net anders qua gevoel dan vruchtvlees. ik vond dat ook wel lekker tbh
Ja ik verbaasde me er Maandag ook al omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik was er ookOp woensdagmiddag en de scholen zijn deze week begonnen, wat een faal. Complete opstopping in de gang met pennen/schriften etc. Dat haal je toch in huis RUIM voordat je begint met school?! Waar gaat het heen met deez wereld
![]()
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.quote:
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Selestha het volgende:
Vandaag de keukenweegschaal van 4.95 aangeschaft
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenAfrader.
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtZiet er wel hetzelfde uit, maar die van mij was dus twee euro duurder. Daar zat wel een batterij bij en hij doet het gewoon. Al moet je het niet op de gram nauwkeurig nemen.
Volgens mij zit er ook ammonia in de echte glassex. Alcohol mocht niet meer ivm de drankorgels die het opdronken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik al een poosje terug geen namaak-glassex-spray bij de Action kocht, het stinkt naar ammoniak![]()
Zit ik gister naar het etiket te kijken, en ik dacht altijd dat het er naar rook, maar het zit er écht in![]()
Prullenbak in, weg ermee
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.
Dat deed ik. Is niet open te krijgen sindsdien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.
dan loop ik daar straks even heenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doen
kun je laten weten of t ook iets was?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag zojuist bij de Action zo'n radiografisch helicoptertje die je vaak tegenkomt in de Chinese Webshop topics, voor maar 23 euro ofzo.
Werkt die nagellak remover een beetje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Dragonberry het volgende:
Net even wat inpakpapier, college blokken, nagellak remover en fiets lampjes gehaald
Ik heb hem niet gekocht, maar op youtube stonden er wat filmpjes over...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je laten weten of t ook iets was?
Zal het van de week even proberen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werkt die nagellak remover een beetje?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef leonie-89 het volgende:
Verkoopt action collegeblokken met verwisselbare tabbladen?
Ben ze er nooit tegen gekomen, jij wel dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef leonie-89 het volgende:
Verkoopt action collegeblokken met verwisselbare tabbladen?
ik heb van wat vrienden gehoord dat zo'n ding maar 10/15 minuten rond kan vliegen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht, maar op youtube stonden er wat filmpjes over...
Daar was men er wel redelijk positief over, maar goed, misschien is de kwaliteit wel minder dan andere modellen die soms langs komen in het ch. webshop topic, dus vandaar dat ik nog een beetje research moet doen.
Daarnaast is er een kans dat ik in januari weer naar Hong Kong ga, dus wellicht dat ik dan beter daar dat speelgoed kan kopen, en misschien hebben ze ook wel een leuke showroom of whatever waar ik even langs kan gaan...
Oh ja, dat had ik een tijdje terug ook meegenomen, snel eens uitproberen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zag net in de nieuwsbrief dat ze printbaar canvas verkopen
Ja, net als met de kerstspullenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik was er ookOp woensdagmiddag en de scholen zijn deze week begonnen, wat een faal. Complete opstopping in de gang met pennen/schriften etc. Dat haal je toch in huis RUIM voordat je begint met school?! Waar gaat het heen met deez wereld
![]()
Ik heb geen idee. Het zijn wel hele lichte dingetjes, dus dan is 20 minuutjes nogal weinig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef odetje het volgende:
[..]
ik heb van wat vrienden gehoord dat zo'n ding maar 10/15 minuten rond kan vliegen..
en dan weer opgeladen moet worden voor een uur of 2..
het kwam er iig op neer dat ie meer aan t opladen is dan aan t vliegen..
ok bedankt. Dan neem ik m mee.ben er nu toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef Miendientje het volgende:
Ik had de navulling gekocht en in een los bakje gestopt omdat er vocht in mijn camera zat. Dat is er nu wel uit. Maar ik weet ook niet hoe een vochtvreter niet zou kunnen werken eigenlijk.
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:44 schreef fotostarter het volgende:
Zijn die vochtvreters bij de action goed? Of zeggen jullie, betaal een paar euro meer voor goede?
Heb ze meegenomen. Heb er nu eentje staan., zal over een paar dagen wel laten wetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!
ik had ze eerst van de gamma, maar deze zijn veel goedkoper en doen het net zo goed!
Thanks. Kun je dus niet gewoon de batterijen eruit halen en in de oplader gooien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een paar maanden geleden zo'n helikoptertje gekocht.
het ding moet echt heel lang opladen op de usb poort v/d computer en vliegt dan een kwartiertje ofzo.
het besturen is ook nog niet zo eenvoudig: of hij stuitert tegen het plafond aan of kiepert met een rotgang op de grond, ondertussen het meubilair rakend.
het was een weekje leuk en vanaf dat moment ligt hij stof te vergaren op zolder.
gevalletje zonde van het geld dus.
Goed om te weten, ik heb een bakje in mijn voorraadkast staan, en vind die troep nog best prijzig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!
ik had ze eerst van de gamma, maar deze zijn veel goedkoper en doen het net zo goed!
Okay, gek inderdaad..quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb de nagellak remover net even getest. Hij werkt heel goed, mijn nagellak is er zo af. Maar.. Hij droogt ook mijn huid ontzettend uit. Bij 1 nagel was alle huis eromheen wit uitgeslagen. Dit is met wat handcreme zo opgelost natuurlijk, maar ik vind het best raar voor een remover zonder aceton!
Belachelijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4268/-p/favoritelistid/1! nu al
Verschrikkelijk, zo vroeg die kerstmeuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef trovey het volgende:
Ach, ik wilde vrijdag nog wat zomerbloeiers kopen voor het balkon...blijkt de herfst al in het tuincentrum aangebroken te zijn...heide, violen, coniferen, spullen om de vogeltjes te voeren en meer van dat soort spul....ze hebben de zomer duidelijk al opgegeven\.Ik verwacht volgende maand de kerstspullen aan te treffen.
een memoblok?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet hoe dit heet en of de action het verkoopt. Soort van post it blok maar dan wit, iets groter en de blaadjes hebben geen kleefrand. (A)
Je struikelt erover in de Action.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet hoe dit heet en of de action het verkoopt. Soort van post it blok maar dan wit, iets groter en de blaadjes hebben geen kleefrand. (A)
Hier zijn ze uit het assortimentquote:
Denk het niet, en anders zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Beter koop je een Brabantia bij de blokker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier zijn ze uit het assortiment![]()
Weet iemand of ze ook droogmolens hebben?
Mijn goedkoopie van 15 jaar oud deed het anders prima.. deed...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Denk het niet, en anders zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Beter koop je een Brabantia bij de blokker.
Oh.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn goedkoopie van 15 jaar oud deed het anders prima.. deed...
aan jou heb ik ook niksquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben ze wel eens gehad bij de Action.
Eén keer zo'n dekbedhoes gehad en na een paar keer wassen zaten de winkelhaken erin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ik ging net mijn Action dekbedovertrek dat ik niet meer kon terugbrengen wegens bon kwijt uitpakken en wassen.
Zit er een gat in de naadBen ik het aan het opfrommelen om het in de trommel te doen: hee, een dikke vieze vlek
Ben benieuwd hoe het aanvoelt als het droog is, nu was het echt keihard stof en nogal doorzichtig. Ach ja, doe het wel op het logeerbed voor de sier en als mensen echt blijven slapen krijgen ze een ander overtrek.
Hoef nu alleen nog maar een logeerbed & matras te kopen
Sorry.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef moussy het volgende:
[..]
aan jou heb ik ook niksik ga straks maar zelf ff kijken
ze hebben ze niet (meer) gelukkig kwam ik niet voor niks, ff 2 flessen guhl en van die (maffe) nep uggs, winterbontjes, voor mn dochter meegenomenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sorry.Keek net ff snel op google.
Ben ik dan ff blij dat ik ze niet gekocht heb laatstquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Eén keer zo'n dekbedhoes gehad en na een paar keer wassen zaten de winkelhaken erin.Ik koop nu gewoon overtrekken die in de opruimingaanbieding zijn, wel de lage prijs maar ook kwaliteit.
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ben ik dan ff blij dat ik ze niet gekocht heb laatst
-Edit: ik lag pennen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.
Al die producten verschillen enorm van elkaar. Het een is al kapot voordat je de winkel uit bent, en het ander is niet kapot te krijgen.
Alleen pannen, die koop ik er nooit meer
Ik heb hier ook 2 setjes beddegoed die top zijn. Maar ik heb er ook 1 teruggebracht omdat het echt te dun was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.
Al die producten verschillen enorm van elkaar. Het een is al kapot voordat je de winkel uit bent, en het ander is niet kapot te krijgen.
Alleen pannen, die koop ik er nooit meer
Okey dan ga ik binnenkort eens een bezoekje af leggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:52 schreef Miendientje het volgende:
Ja, iig nepbloemen en andere planten, klimop weet ik zo niet.
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:51 schreef ayumu het volgende:
Heb de action ook kunstbloemen en nep klimops? Zoek namelijk dat soort spul voor de woonkamer.. En de tuincentrum is me wat te duur... 20 euro voor een nep plantje
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.
Oooh die zoek ik juist klimop voor tegen de muur aan alleen die zijn zo duur bij tuincentrumsquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.
ff onder de kraan houden, afdeppen en klaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?
Dat hebben ze ook bij de Xenos. Vast veel goedkoper dan bij de tuincentraquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oooh die zoek ik juist klimop voor tegen de muur aan alleen die zijn zo duur bij tuincentrums
Dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef loecje het volgende:
xenos heeft vaak ook wel iets van klimop.
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed pratenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ff onder de kraan houden, afdeppen en klaarIdeaal die nepzooi. Al vind ik echt toch wel mooier, dus de nepperds liggen voorlopig in de kast.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef ayumu het volgende:
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed praten
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Wat ben jij van plan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
quote:
Ze zullen vast voor meerdere doeleinden te gebruiken zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het nogal een typisch artikel. Al bedacht ik me later dat het eventueel ook kinderspeelgoed kan zijn (agentje).
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
er staat Metalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommel
Als je het vertelt doe het dan wel goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het vertelt doe het dan wel goed
Ik gooi hem weg als ik de kaas er niet meer afkrijgquote:
Er is volkomen rust in de winkel, geen herrie of drukte, en ineens komt een halve tokkie door het gangpad, rolt haar kar door, spot op een hoekje de Sinterklaasspullen en roept "WAAAATTT??? DE SINTERKLAASSPULLEN LIGGEN ER AL!!!"quote:
Ik vond ze lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Milka vanille rijst repen gekocht, ik koop nooit chocola, dus dacht doe maar eens..
De binnenkant is zacht, net zo als een bonbon met zachte binnenkant, huuu![]()
En nog 2 repen aan elkaar gekocht ook
Kon ik ze maar emailen naar je!quote:
Lekker! Mits per hele kleine stukjesquote:
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.
Dat spul lijkt me zo ranzig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond het Aloë Vera drankje proberen, ik hou m'n hart vast na al die verhalen over stukjes
Neequote:
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slimquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is dit hele topic ineens op dieet ofzo? (Qwea, trovey en ik ook al).
Zeker de schuld van de restpootjes!
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ik had een reep voor mijn wederhelft meegenomen (Want ik ben op dieet) maar ik nam een blokje, die rijst die erin zit lijkt wel schuurpapier
Heb wel weer 4 solar lampjes
Neh, ik moet 15 kilo afvallen vanwege ruggenwervel slijtage. F&F is in zijn geheel op dieetquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
De milka koetjes repenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenZolang het niet zacht van binnen is ben ik een content mens
![]()
Anders neem ik wel weer Toblerone
Oke, die 3 ga ik zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De milka koetjes repenOf de milka alpenmelk. En die met die waffel is idd ook wel
Ik heb wel een huis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook Cre!Ation alleslijm van de Action hoor.
![]()
En pest me niet, huisvrouw.![]()
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slim
Wait! Gezichtsscrub? Waar lag die?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Purdey het volgende:
Ook vanmiddag weer even langs de Action geweestDe buit:
-Nougat, in pinda en chashewnoten
-Kinder Bueno
-2x Sanex deo
-Gezichtsscrub
-Een slot met een ketting voor aan de buitendeur, maar ik blijk er niks aan te hebben
-Een paar Ugg achtige laarzen. Bruin, met wol aan de bovenkant en 2 knopen
Schade: 25,-
Ik heb die restpootjes bij voorbaat al niet gekochtquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dikkerdje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb die restpootjes bij voorbaat al niet gekocht....in tegenstelling tot anderen hier die de hele voorraad van alle Actions in Nederland hebben opgekocht.
Valt wel mee hoorquote:
koop nou gewoon een grohe, dat zijn de enige die langer dan 2 dagen meegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook douchekoppen te koop!? En dan het liefst een beetje een fatsoenlijke?
Want zo'n HansGrohe douchekop waarbij je voor een simpel basisexemplaar al 25 euro ofzo betaalt, vind ik nogal prijzig...
Het is een douchekop, geen laptop. Zo moeilijk is het niet om een normaal werkend exemplaar voor minder dan 10 euro te kunnen produceren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
koop nou gewoon een grohe, dat zijn de enige die langer dan 2 dagen meegaan
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze redenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een douchekop, geen laptop. Zo moeilijk is het niet om een normaal werkend exemplaar voor minder dan 10 euro te kunnen produceren.
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze reden
die van ons was na een week uit elkaar gevallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.
Je bent onzichtbaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen loopt bij de Action ook gewoon door me heen, nog erger dan op een willekeurig NS-station
Soms heb je van die dagen... dat zelfs de automatische deuren niet voor je opengaanquote:
Gewoon een eenvoudige bij de ijzerwarenhandel ophalen, ik heb er kortgeleden eentje gekocht voor 9 euro, heel eenvoudig, metalen aansluiting (heel belangrijk!) en ben de komende 25quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action ook douchekoppen te koop!? En dan het liefst een beetje een fatsoenlijke?
Want zo'n HansGrohe douchekop waarbij je voor een simpel basisexemplaar al 25 euro ofzo betaalt, vind ik nogal prijzig...
Die is leuk zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk nou wat ik vanmorgen bij de Action vond
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr
69 centquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die is leuk zeg![]()
Hoeveel kostte hij?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen... dat zelfs de automatische deuren niet voor je opengaan
Whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Lekkah!!!!
Shit...mag ik niet,ben op dieet,vakantiekilo`s eraf zien te krijgen
Die dingen vind ik maar ranzig, doe mij dan maar zo'n figuurtje zoals wat bij de meeste supermarkten ligt. Deze ballen smaken naar bitterkoekquote:
quote:
En een week geleden was het nog drama hier omdat er sint- en kerstspul lag bij de Actionquote:
Maar dit is geen kerst/sinterklaasmeuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
En een week geleden was het nog drama hier omdat er sint- en kerstspul lag bij de Action
Bij de reiningslotion, wattenschijfjes, deodorant. Oftewel, de verzorgingsspullen. Roze tubetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wait! Gezichtsscrub? Waar lag die?En is het wat?
Is hij erg geparfumeerd of valt het mee? Ik zet hem alvast op de lijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bij de reiningslotion, wattenschijfjes, deodorant. Oftewel, de verzorgingsspullen. Roze tubetje
Valt wel mee! En de scrub is heel fijn, wat voor je gezicht wel goed isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij erg geparfumeerd of valt het mee? Ik zet hem alvast op de lijst
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze reden
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapotquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Dat is in ieder geval beter dan toen de mijne kapot ging...ik had alleen de slang nog, en de woningbouwvereniging zou een week laterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Ik dacht het welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik dacht het wel![]()
Not sure though
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Eigenlijk heb ik alleen het kistje nodig en moeten de vakjes er juist uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van die smalle langwerpige kastjes met 3 vakjes voor thee. Maar als het goed is ook gewoon zo'n 4-vak doosje
Al verschilt het wel weer erg per vestiging.
Je kan er toch bubbelfolie inleggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijg
Maar lijkt mij een prima behuizing toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.
@Pgr, ja er moet sowieso een bakje in, maar verder heb ik mij een beetje laten inspireren door die met die kabouters die jij vond. Dus ene helft iets met plexiglas en iets leuks om naar te kijken, andere helft voor een bakje voor de rol etc.
Ik wil hem ophangen, maar ook dan is waterdicht gewenstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isMaar als je het wilt gaan begraven is waterdicht op zich wel makkelijk ja
LIDL, altijd topkwaliteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Yeah, maar 25 euro voor een normale douchekop vind ik erg overdreven. Dan haal ik er liever 1 voor 5 euro die 3 jaar meegaat ofzo, en dan haal ik wel weer een nieuwequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.
Neemt neit weg dat het bij jullie wel goed kan werken hoor, ik zeg alleen dat de kwaliteit van grohe bekend en goed is, itt die chineze kut meuk
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Ze hebben er geen neppe merken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merken
Misschien gekocht bij een winkel die failliet is gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Memoria het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?
En de smarties ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen de Milka repen zijn deze week van de Oostblok koeien
Oh die had ik moeten kopenquote:
das een goeie reden waarom alles zo goedkoop is..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Misschien gekocht bij een winkel die failliet is gegaan.
Lentilkyquote:
Oa opkoop wat al gezegd werd en daarnaast komt het ook veelal uit het buitenland, richting het Oostblok en dergelijke. Je zult lang niet altijd een fles vinden met een Nederlands tekstje er op en soms niet eens in het Engels/Frans/Duits, maar in allerlei kriebels die ik in ieder geval niet kan lezen. Zeker ook niet bekend met de Op=Op winkels? Zelfde principe, veelal opkoop en buitenland. Op=op verkoopt voornamelijk shampoo, douchegel, stylingproducten, wasmiddelen enzovoorts. Who cares dat er geen Nederlandse tekst op staat bijvoorbeeld? Ik weet prima hoe ik mijn haar moet wassen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Memoria het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?
al is niet alles even goed hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oa opkoop wat al gezegd werd en daarnaast komt het ook veelal uit het buitenland, richting het Oostblok en dergelijke. Je zult lang niet altijd een fles vinden met een Nederlands tekstje er op en soms niet eens in het Engels/Frans/Duits, maar in allerlei kriebels die ik in ieder geval niet kan lezen. Zeker ook niet bekend met de Op=Op winkels? Zelfde principe, veelal opkoop en buitenland. Op=op verkoopt voornamelijk shampoo, douchegel, stylingproducten, wasmiddelen enzovoorts. Who cares dat er geen Nederlandse tekst op staat bijvoorbeeld? Ik weet prima hoe ik mijn haar moet wassen.
Ik heb ook wel eens gewone Rexona gekocht bij de Action, die is net zo prima als de Rexona van de Etos..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al is niet alles even goed hoor.
ik vind de deo van de action, zonder uitzondering, heel slecht.
was mijn ervaring niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gewone Rexona gekocht bij de Action, die is net zo prima als de Rexona van de Etos..
En beide waren Rexona, vreemd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was mijn ervaring niet.
ik heb een tijd rexona van de action gebruikt, en ik me maar afvragen waarom ik zo naar zweet stonk
en zo'n zweterd ben ik niet
sinds ik overstapte naar dezelfde rexona van etos'/kruidvat, ruik ik niks meer, dus deo van de actiopn laat ik mooi staan
Die hebben ze wel ooit gehad, maar of ze ze nu nog hebben?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand of ze bij de action van die lichtgevende kiezels hebben? Iemand heeft me dat ooit gezegd, maar weet niet meer zeker of dat nou bij de action was.
Een reepje zonnescherm bestaat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik ging erheen voor een reepje zonnescherm voor in de auto, hadden ze dat niet!
Wat ze wel hadden: pennen, memoblock, stimorol, marsepein balletjes, het apl geurtje, de nep burberry voor lief, haarspeld en die kekke uiljesring![]()
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtquote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een reepje zonnescherm bestaat niet.
oke dan ga ik gewoon eens kijkenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die hebben ze wel ooit gehad, maar of ze ze nu nog hebben?
Maar wat is een "reepje"?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Kun je een pic maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom heeft mijne papa er dan wel een gekochtbij een andere action, dat wel. Zal hem eens vragen om een extra mee te nemen
ferrari, het is de stripes and squares.
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oke dan ga ik gewoon eens kijken
Je kent vast wel zo'n in de voorruit gebouwde blauwe streep tegen de zon?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kun je een pic maken?
En hoeveel kost hij?
Ze zijn mij toen opgevallen omdat ik het idee had om een speurtocht in het donker te doen met die stenen als leidraadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ja, van de week nog gezien. Ligt bij de decoratie spullen. Ik dacht nog, waar kun je die voor gebruiken.
Volgens mij wel, anders moet je ff naar de Blokker ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef das_phantom het volgende:
Verkopen ze eigenlijk droogrekken (voor kleding)?
Dat is te verwachten met zulke dingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hebben ze, ook van die dingen voor aan de deur, maar die vouw je dubbel als er wat zwaars aan hangt, zoals een stuk of 5 spijkerbroeken *ervaring*
Maar die gaan langer mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef das_phantom het volgende:
Hmm ok, ik twijfel idd of ik misschien voor een wat duurder droogrek moet gaan. Bij Blokker kan je er nu een kopen van 30 euro dmv dukaten die kwalitatief goed zou moeten zijn, maar vind dat best veel geld.
You're shitting me, right?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
maar het is al 2!!! september, de maand is alweer bijna voorbij joh!
Snuiven ze...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?quote:
Ruikt je tas wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag APL geurtje gekocht...
En nu alweer bijna op, want het verstuivertje zat veel te los en hij is leeggelopen in mn tas
Leren en suede schoenen inspuiten zodat ze mooi blijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Printplaten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dragonberry het volgende:
ik heb net het appel luchtje gekocht
Waarom eet jij sloffen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! haha
Ow, ze hebben ook vierkante wax/gel van Osis (van het Merk Swarzkopf) Aanrader, kost bij action 3,50. Kost bij de kapper 10-15¤.
Ow en die ballerina slofjes ook gekocht! Voor de 2e keer. Die dingen zijn echt heerlijk!
quote:
JAAAAA!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een nieuwe kleur noorse sloffen?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor 80 cent kun je het risico toch wel lopen?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand ervaring met de oordopjes van de action?
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
welke bedoel je? die oranje?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
Laat die oranje maar liggen. Hoor van niemand in mn kennis en vriendenkring iets positiefs.quote:
hoezen welquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of de Action lamineerhoezen en/of lamineerapparaat verkoopt?
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Oke had ik al verwacht, heb nu wasbolletjes van ohropax, zijn wel heel goed maar stukje duurderquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.
Heb nu van die gele van mijn vader z'n werk, stuk beter. Doe ik die wel in dat doosje dat erbij zat.
die oranje zijn kutterdekut.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben een tovergieter. Als je 2 keer turbo zegt vlieg in in brand.quote:
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Printplaten?Schakelingen maken etc?
Toevallig had ik er vorige week 1 gekocht. Ik heb normaal van bovenkant maat S a M en qua cupmaat 75C en ik heb maat M gekocht (ik had geen zin meer in verder zoeken in die bak, zag voorderest alleen L en XL) opzich kan het wel, en ik weet nog niet wat het gaat doen in de was dat wil ik morgen testen maar ik zou nu een S erbij halen.. Ze zaten wel erg lekker trouwens, ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :pquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.Het enige wat ik ook gesoldeerd heb (op de Middelbare School) viel na de beoordeling (een 8
) op weg naar het fietsenhok uit elkaar tot ik bij de fiets de originele onderdelen weer had.
![]()
Weet iemand al hoe dit nep Ah-bra's die deze week in de aanbieding zijn zitten, vallen ze groot of klein? Hier lopen die dingen blijkbaar als een trein want aan het einde van de middag was de bak op een paar minimaatjes leeg.
Mmmm, interessant! Ik doe de mijne nu af en toe wassen en dan weer gebruikenquote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die oranje zijn kutterdekut.
ik heb mijn oordopjes bij conrad gekocht, een hele doos, en gratid bezorgen voor dat geld.
kostte me 30 euro ofzo, maar daar heb ik wel honderdmiljoenmiljard keigoeie oordopjes voor
Ik had hier ook de laatste uit de bak gegraaid, dus helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb niet gekeken naar ahhh-bra's, dat is echt niks voor mij
wel snoep en snaai mee, haarverf en afdekzeiltjes en nog wat meuk.
maar ik zocht eigenlijk die uiltjesring, maar die hebben ze niet
wie kan dr een voor me regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |