Dat hebben ze ook bij de Xenos. Vast veel goedkoper dan bij de tuincentraquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oooh die zoek ik juist klimop voor tegen de muur aan alleen die zijn zo duur bij tuincentrums
Dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef loecje het volgende:
xenos heeft vaak ook wel iets van klimop.
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed pratenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ff onder de kraan houden, afdeppen en klaarIdeaal die nepzooi. Al vind ik echt toch wel mooier, dus de nepperds liggen voorlopig in de kast.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:27 schreef ayumu het volgende:
Serieus ooit eens bij iemand binnen geweest die het plafond vol had met nep klimops de stof nesten kwamen gewoon naar beneden als je te hard deed praten
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijk
Wat ben jij van plan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
quote:
Ze zullen vast voor meerdere doeleinden te gebruiken zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het nogal een typisch artikel. Al bedacht ik me later dat het eventueel ook kinderspeelgoed kan zijn (agentje).
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommelquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4287/-p/favoritelistid/1
er staat Metalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Beetje sterk persoon heeft die handboeien zo los. Waardeloze plastic rommel
Als je het vertelt doe het dan wel goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Qwea gooit ook d'r tosti-ijzer weg als ie vies is....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het vertelt doe het dan wel goed
Ik gooi hem weg als ik de kaas er niet meer afkrijgquote:
Er is volkomen rust in de winkel, geen herrie of drukte, en ineens komt een halve tokkie door het gangpad, rolt haar kar door, spot op een hoekje de Sinterklaasspullen en roept "WAAAATTT??? DE SINTERKLAASSPULLEN LIGGEN ER AL!!!"quote:
Ik vond ze lekkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Milka vanille rijst repen gekocht, ik koop nooit chocola, dus dacht doe maar eens..
De binnenkant is zacht, net zo als een bonbon met zachte binnenkant, huuu![]()
En nog 2 repen aan elkaar gekocht ook
Kon ik ze maar emailen naar je!quote:
Lekker! Mits per hele kleine stukjesquote:
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat je huis weer in elkaar lijmen, kun je beter gewonen velpon voor kopen, dat werkt beter bij een kartonnen doos.
Dat spul lijkt me zo ranzig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond het Aloë Vera drankje proberen, ik hou m'n hart vast na al die verhalen over stukjes
Neequote:
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slimquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is dit hele topic ineens op dieet ofzo? (Qwea, trovey en ik ook al).
Zeker de schuld van de restpootjes!
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ik had een reep voor mijn wederhelft meegenomen (Want ik ben op dieet) maar ik nam een blokje, die rijst die erin zit lijkt wel schuurpapier
Heb wel weer 4 solar lampjes
Neh, ik moet 15 kilo afvallen vanwege ruggenwervel slijtage. F&F is in zijn geheel op dieetquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Is dit hele topic ineens op dieet ofzo? (Qwea, trovey en ik ook al).
Zeker de schuld van de restpootjes!
De milka koetjes repenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar welke reep moet ik dan wel hebben? Ik zag iets met wafel, dat moet wel goed wezenZolang het niet zacht van binnen is ben ik een content mens
![]()
Anders neem ik wel weer Toblerone
Oke, die 3 ga ik zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De milka koetjes repenOf de milka alpenmelk. En die met die waffel is idd ook wel
Ik heb wel een huis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook Cre!Ation alleslijm van de Action hoor.
![]()
En pest me niet, huisvrouw.![]()
Checkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer of een dieet is voor mij ook wel slim
Wait! Gezichtsscrub? Waar lag die?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef Purdey het volgende:
Ook vanmiddag weer even langs de Action geweestDe buit:
-Nougat, in pinda en chashewnoten
-Kinder Bueno
-2x Sanex deo
-Gezichtsscrub
-Een slot met een ketting voor aan de buitendeur, maar ik blijk er niks aan te hebben
-Een paar Ugg achtige laarzen. Bruin, met wol aan de bovenkant en 2 knopen
Schade: 25,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |