Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
op de een of andere manier toch wel lastig want het klopt precies wat ik zeg alle woningbouw gebruiken grohe om deze reden
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een douchekop van 6 euro van de Lidl (merkloos), maar die doet het al 3 jaar fantastisch. Als je zo'n ding voor de eeuwigheid wil kopen, moet je misschien wat meer geld uitgeven.
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapotquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat die een deal hebben ofzo met dat bedrijf. Geen idee. Maar ik neem aan dat die chinezen met een goedkope douchekop ook niet iedere 3 weken een nieuwe halen...
[..]
Ik ga denk morgen ofzo even een rondje door de stad maken op zoektochtEven langs de goedkope plekjes...
Dat is in ieder geval beter dan toen de mijne kapot ging...ik had alleen de slang nog, en de woningbouwvereniging zou een week laterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Ik dacht het welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik dacht het wel![]()
Not sure though
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft de Action houten theedozen?
Eigenlijk heb ik alleen het kistje nodig en moeten de vakjes er juist uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook van die smalle langwerpige kastjes met 3 vakjes voor thee. Maar als het goed is ook gewoon zo'n 4-vak doosje
Al verschilt het wel weer erg per vestiging.
Je kan er toch bubbelfolie inleggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok thanks! Nu nog bedenken hoe ik hem dan waterdicht enzo krijg
Maar lijkt mij een prima behuizing toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef Lips het volgende:
Heb ik nou gewoon gemist waar het bakje voor nodig is? Of staat dat nergens maar weet pgrferrari op mysterieuze wijze waar het over gaat?
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In een ander topic. Ik wil er een geocachebehuizing van maken.
@Pgr, ja er moet sowieso een bakje in, maar verder heb ik mij een beetje laten inspireren door die met die kabouters die jij vond. Dus ene helft iets met plexiglas en iets leuks om naar te kijken, andere helft voor een bakje voor de rol etc.
Ik wil hem ophangen, maar ook dan is waterdicht gewenstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, ik heb ff moeten googlen wat in vredesnaam geocachebehuizing isMaar als je het wilt gaan begraven is waterdicht op zich wel makkelijk ja
LIDL, altijd topkwaliteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn douchekop is natuurlijk net vanmiddag van het haakje afgevallen en nu is de rand kapot![]()
Maar hij doet het nog wel!
Yeah, maar 25 euro voor een normale douchekop vind ik erg overdreven. Dan haal ik er liever 1 voor 5 euro die 3 jaar meegaat ofzo, en dan haal ik wel weer een nieuwequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen deal ermee, ze hebben gewoon geen zin om elke week een nieuwe douchekop te moeten brengen omdat de oude lekt.
Neemt neit weg dat het bij jullie wel goed kan werken hoor, ik zeg alleen dat de kwaliteit van grohe bekend en goed is, itt die chineze kut meuk
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Ze hebben er geen neppe merken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Memoria het volgende:
Ik heb vandaag shampoo gekocht bij de action. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vraag me af of dit eigenlijk wel echt is? Zo niet, waarom verkopen ze het dan onder een merknaam, zoals Gliss kur? Ik heb dit jaar pas action "echt" ontdekt en koop nu regelmatig bij de action.
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gliss Kur is gewoon de echte Gliss Kur, net als Palmolive, Nivea of andere merken
Misschien gekocht bij een winkel die failliet is gegaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Memoria het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan goedkoper verkocht? Zijn ze discontinued, of wat?
En de smarties ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen de Milka repen zijn deze week van de Oostblok koeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |