yups, die heb ik vandaag toevallig ook meegenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag jongens voor me bij de kassa met zo'n groen flesje, iets met aloë vera en cactus, kan dat? Iemand die weet wat ik bedoel?Stond naast de Pepsi.
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, die heb ik vandaag toevallig ook meegenomen
fles is alleen nog dicht
ik ga zo ff een glas inschenkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindt
Oke, ik neem hem ook mee volgende keer, ik hou wel van zuur en fris, ben benieuwdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef gomi het volgende:
en is wel lekker vind ik. beetje lichtzuur en fris.
die ga ik vaker halen
zitten wel van die flubbertjes is. maar ik heb daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik neem hem ook mee volgende keer, ik hou wel van zuur en fris, ben benieuwd
Bedoel je zoiets als vruchtvlees in jus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef gomi het volgende:
[..]
zitten wel van die flubbertjes is. maar ik heb daar geen moeite mee.
yeah, is ook van die plant idd, maar net anders qua gevoel dan vruchtvlees. ik vond dat ook wel lekker tbhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als vruchtvlees in jus?
ik heb het wel eens gedronken en op zich is het wel lekker, maar alleen die stukjes vind ik ranzigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd, lees het later wel wat je ervan vindt
Ik vind dat juist lekker, kun je zo heerlijk op kauwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gedronken en op zich is het wel lekker, maar alleen die stukjes vind ik ranzig
ik moet geen klontjes in mijn drinken
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gatverdemme, ranja met klontjes? Dan drink ik liever waterZelfs als het van de action komt.
Helaasch, het is geen vruchtvlees. Het is agar agar met een smaakje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, is ook van die plant idd, maar net anders qua gevoel dan vruchtvlees. ik vond dat ook wel lekker tbh
Ja ik verbaasde me er Maandag ook al omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik was er ookOp woensdagmiddag en de scholen zijn deze week begonnen, wat een faal. Complete opstopping in de gang met pennen/schriften etc. Dat haal je toch in huis RUIM voordat je begint met school?! Waar gaat het heen met deez wereld
![]()
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.quote:
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:50 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een slaapzak van minder dan 10euro heb gekocht was hij na 5 dagen al stuk. Was niet van de action maar van de karwei.
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Selestha het volgende:
Vandaag de keukenweegschaal van 4.95 aangeschaft
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
De batterij blijkt er niet in de te zitten, en het ding is niet open te krijgenAfrader.
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het dezelfde was als ik twee weken geleden had gekochtZiet er wel hetzelfde uit, maar die van mij was dus twee euro duurder. Daar zat wel een batterij bij en hij doet het gewoon. Al moet je het niet op de gram nauwkeurig nemen.
Volgens mij zit er ook ammonia in de echte glassex. Alcohol mocht niet meer ivm de drankorgels die het opdronken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik al een poosje terug geen namaak-glassex-spray bij de Action kocht, het stinkt naar ammoniak![]()
Zit ik gister naar het etiket te kijken, en ik dacht altijd dat het er naar rook, maar het zit er écht in![]()
Prullenbak in, weg ermee
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij gaat niet aan dus ik neem aan dat hij er niet in zit, ik kan het alleen niet controleren omdat het lipje op de batterijhouder met geen mogelijkheid open te krijgen is.
Dat deed ik. Is niet open te krijgen sindsdien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Kwork het volgende:
[..]
Tussen de batterij en de weegschaal zit nog een lipje die je ertussenuit moet trekken.
dan loop ik daar straks even heenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van de xenos van 15 euro is prima. In Zweden was het een beetje koud, maar voor andere oorden is het goed te doen
kun je laten weten of t ook iets was?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag zojuist bij de Action zo'n radiografisch helicoptertje die je vaak tegenkomt in de Chinese Webshop topics, voor maar 23 euro ofzo.
Werkt die nagellak remover een beetje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Dragonberry het volgende:
Net even wat inpakpapier, college blokken, nagellak remover en fiets lampjes gehaald
Ik heb hem niet gekocht, maar op youtube stonden er wat filmpjes over...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je laten weten of t ook iets was?
Zal het van de week even proberen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Werkt die nagellak remover een beetje?
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/6quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef leonie-89 het volgende:
Verkoopt action collegeblokken met verwisselbare tabbladen?
Ben ze er nooit tegen gekomen, jij wel dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef leonie-89 het volgende:
Verkoopt action collegeblokken met verwisselbare tabbladen?
ik heb van wat vrienden gehoord dat zo'n ding maar 10/15 minuten rond kan vliegen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht, maar op youtube stonden er wat filmpjes over...
Daar was men er wel redelijk positief over, maar goed, misschien is de kwaliteit wel minder dan andere modellen die soms langs komen in het ch. webshop topic, dus vandaar dat ik nog een beetje research moet doen.
Daarnaast is er een kans dat ik in januari weer naar Hong Kong ga, dus wellicht dat ik dan beter daar dat speelgoed kan kopen, en misschien hebben ze ook wel een leuke showroom of whatever waar ik even langs kan gaan...
Oh ja, dat had ik een tijdje terug ook meegenomen, snel eens uitproberen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zag net in de nieuwsbrief dat ze printbaar canvas verkopen
Ja, net als met de kerstspullenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Ik was er ookOp woensdagmiddag en de scholen zijn deze week begonnen, wat een faal. Complete opstopping in de gang met pennen/schriften etc. Dat haal je toch in huis RUIM voordat je begint met school?! Waar gaat het heen met deez wereld
![]()
Ik heb geen idee. Het zijn wel hele lichte dingetjes, dus dan is 20 minuutjes nogal weinig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef odetje het volgende:
[..]
ik heb van wat vrienden gehoord dat zo'n ding maar 10/15 minuten rond kan vliegen..
en dan weer opgeladen moet worden voor een uur of 2..
het kwam er iig op neer dat ie meer aan t opladen is dan aan t vliegen..
ok bedankt. Dan neem ik m mee.ben er nu toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef Miendientje het volgende:
Ik had de navulling gekocht en in een los bakje gestopt omdat er vocht in mijn camera zat. Dat is er nu wel uit. Maar ik weet ook niet hoe een vochtvreter niet zou kunnen werken eigenlijk.
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:44 schreef fotostarter het volgende:
Zijn die vochtvreters bij de action goed? Of zeggen jullie, betaal een paar euro meer voor goede?
Heb ze meegenomen. Heb er nu eentje staan., zal over een paar dagen wel laten wetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!
ik had ze eerst van de gamma, maar deze zijn veel goedkoper en doen het net zo goed!
Thanks. Kun je dus niet gewoon de batterijen eruit halen en in de oplader gooien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een paar maanden geleden zo'n helikoptertje gekocht.
het ding moet echt heel lang opladen op de usb poort v/d computer en vliegt dan een kwartiertje ofzo.
het besturen is ook nog niet zo eenvoudig: of hij stuitert tegen het plafond aan of kiepert met een rotgang op de grond, ondertussen het meubilair rakend.
het was een weekje leuk en vanaf dat moment ligt hij stof te vergaren op zolder.
gevalletje zonde van het geld dus.
Goed om te weten, ik heb een bakje in mijn voorraadkast staan, en vind die troep nog best prijzig...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze al sinds tijden en ze doen het prima!
ik had ze eerst van de gamma, maar deze zijn veel goedkoper en doen het net zo goed!
Okay, gek inderdaad..quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb de nagellak remover net even getest. Hij werkt heel goed, mijn nagellak is er zo af. Maar.. Hij droogt ook mijn huid ontzettend uit. Bij 1 nagel was alle huis eromheen wit uitgeslagen. Dit is met wat handcreme zo opgelost natuurlijk, maar ik vind het best raar voor een remover zonder aceton!
Belachelijk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4268/-p/favoritelistid/1! nu al
Verschrikkelijk, zo vroeg die kerstmeuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:43 schreef trovey het volgende:
Ach, ik wilde vrijdag nog wat zomerbloeiers kopen voor het balkon...blijkt de herfst al in het tuincentrum aangebroken te zijn...heide, violen, coniferen, spullen om de vogeltjes te voeren en meer van dat soort spul....ze hebben de zomer duidelijk al opgegeven\.Ik verwacht volgende maand de kerstspullen aan te treffen.
een memoblok?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet hoe dit heet en of de action het verkoopt. Soort van post it blok maar dan wit, iets groter en de blaadjes hebben geen kleefrand. (A)
Je struikelt erover in de Action.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet hoe dit heet en of de action het verkoopt. Soort van post it blok maar dan wit, iets groter en de blaadjes hebben geen kleefrand. (A)
Hier zijn ze uit het assortimentquote:
Denk het niet, en anders zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Beter koop je een Brabantia bij de blokker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier zijn ze uit het assortiment![]()
Weet iemand of ze ook droogmolens hebben?
Mijn goedkoopie van 15 jaar oud deed het anders prima.. deed...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Denk het niet, en anders zal de kwaliteit wel om te huilen zijn. Beter koop je een Brabantia bij de blokker.
Oh.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn goedkoopie van 15 jaar oud deed het anders prima.. deed...
aan jou heb ik ook niksquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben ze wel eens gehad bij de Action.
Eén keer zo'n dekbedhoes gehad en na een paar keer wassen zaten de winkelhaken erin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ik ging net mijn Action dekbedovertrek dat ik niet meer kon terugbrengen wegens bon kwijt uitpakken en wassen.
Zit er een gat in de naadBen ik het aan het opfrommelen om het in de trommel te doen: hee, een dikke vieze vlek
Ben benieuwd hoe het aanvoelt als het droog is, nu was het echt keihard stof en nogal doorzichtig. Ach ja, doe het wel op het logeerbed voor de sier en als mensen echt blijven slapen krijgen ze een ander overtrek.
Hoef nu alleen nog maar een logeerbed & matras te kopen
Sorry.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef moussy het volgende:
[..]
aan jou heb ik ook niksik ga straks maar zelf ff kijken
ze hebben ze niet (meer) gelukkig kwam ik niet voor niks, ff 2 flessen guhl en van die (maffe) nep uggs, winterbontjes, voor mn dochter meegenomenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sorry.Keek net ff snel op google.
Ben ik dan ff blij dat ik ze niet gekocht heb laatstquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Eén keer zo'n dekbedhoes gehad en na een paar keer wassen zaten de winkelhaken erin.Ik koop nu gewoon overtrekken die in de opruimingaanbieding zijn, wel de lage prijs maar ook kwaliteit.
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ben ik dan ff blij dat ik ze niet gekocht heb laatst
-Edit: ik lag pennen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.
Al die producten verschillen enorm van elkaar. Het een is al kapot voordat je de winkel uit bent, en het ander is niet kapot te krijgen.
Alleen pannen, die koop ik er nooit meer
Ik heb hier ook 2 setjes beddegoed die top zijn. Maar ik heb er ook 1 teruggebracht omdat het echt te dun was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of balen? Heb er hier 2 liggen, die al zeker meer dan 8x gewassen zijn, en er nog prima uitzien.
Al die producten verschillen enorm van elkaar. Het een is al kapot voordat je de winkel uit bent, en het ander is niet kapot te krijgen.
Alleen pannen, die koop ik er nooit meer
Okey dan ga ik binnenkort eens een bezoekje af leggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:52 schreef Miendientje het volgende:
Ja, iig nepbloemen en andere planten, klimop weet ik zo niet.
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:51 schreef ayumu het volgende:
Heb de action ook kunstbloemen en nep klimops? Zoek namelijk dat soort spul voor de woonkamer.. En de tuincentrum is me wat te duur... 20 euro voor een nep plantje
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.
Oooh die zoek ik juist klimop voor tegen de muur aan alleen die zijn zo duur bij tuincentrumsquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 2 nep groene bollen (in pot) in de vensterbank staan. Klimop hebben ze niet.
ff onder de kraan houden, afdeppen en klaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?
Ik moet zeggen, ik heb er nog geen stof op kunnen ontdekken. Nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit van dichtbij naar kijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En die gooi je ook weg als ze onder het stof zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |