You're shitting me, right?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
maar het is al 2!!! september, de maand is alweer bijna voorbij joh!
Snuiven ze...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?quote:
Ruikt je tas wel lekker.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Donderdag APL geurtje gekocht...
En nu alweer bijna op, want het verstuivertje zat veel te los en hij is leeggelopen in mn tas
Leren en suede schoenen inspuiten zodat ze mooi blijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wat doen jullie met die bussen impregneerspray?
Printplaten?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al maar wat wil jij nou weer solderen?
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Dragonberry het volgende:
ik heb net het appel luchtje gekocht
Waarom eet jij sloffen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Voorals de katten op de bak zijn geweest! haha
Ow, ze hebben ook vierkante wax/gel van Osis (van het Merk Swarzkopf) Aanrader, kost bij action 3,50. Kost bij de kapper 10-15¤.
Ow en die ballerina slofjes ook gekocht! Voor de 2e keer. Die dingen zijn echt heerlijk!
quote:
JAAAAA!quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een nieuwe kleur noorse sloffen?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor 80 cent kun je het risico toch wel lopen?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand ervaring met de oordopjes van de action?
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
welke bedoel je? die oranje?quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Kosten maar 80 cent ofzo voor 12 maar goed als ze shit zijn is dat weer verspilt geld.. wat wel vaker gebeurt bij de action.
Laat die oranje maar liggen. Hoor van niemand in mn kennis en vriendenkring iets positiefs.quote:
hoezen welquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of de Action lamineerhoezen en/of lamineerapparaat verkoopt?
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Oke had ik al verwacht, heb nu wasbolletjes van ohropax, zijn wel heel goed maar stukje duurderquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze houden niet goed geluid tegen. Echt rete irritant, ik hoor het buurjonk nog bonken tegen de muur en het rondstampen van de andere buuv.
Heb nu van die gele van mijn vader z'n werk, stuk beter. Doe ik die wel in dat doosje dat erbij zat.
die oranje zijn kutterdekut.quote:Op maandag 5 september 2011 12:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben een tovergieter. Als je 2 keer turbo zegt vlieg in in brand.quote:
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Printplaten?Schakelingen maken etc?
Toevallig had ik er vorige week 1 gekocht. Ik heb normaal van bovenkant maat S a M en qua cupmaat 75C en ik heb maat M gekocht (ik had geen zin meer in verder zoeken in die bak, zag voorderest alleen L en XL) opzich kan het wel, en ik weet nog niet wat het gaat doen in de was dat wil ik morgen testen maar ik zou nu een S erbij halen.. Ze zaten wel erg lekker trouwens, ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :pquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.Het enige wat ik ook gesoldeerd heb (op de Middelbare School) viel na de beoordeling (een 8
) op weg naar het fietsenhok uit elkaar tot ik bij de fiets de originele onderdelen weer had.
![]()
Weet iemand al hoe dit nep Ah-bra's die deze week in de aanbieding zijn zitten, vallen ze groot of klein? Hier lopen die dingen blijkbaar als een trein want aan het einde van de middag was de bak op een paar minimaatjes leeg.
Mmmm, interessant! Ik doe de mijne nu af en toe wassen en dan weer gebruikenquote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die oranje zijn kutterdekut.
ik heb mijn oordopjes bij conrad gekocht, een hele doos, en gratid bezorgen voor dat geld.
kostte me 30 euro ofzo, maar daar heb ik wel honderdmiljoenmiljard keigoeie oordopjes voor
Ik had hier ook de laatste uit de bak gegraaid, dus helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb niet gekeken naar ahhh-bra's, dat is echt niks voor mij
wel snoep en snaai mee, haarverf en afdekzeiltjes en nog wat meuk.
maar ik zocht eigenlijk die uiltjesring, maar die hebben ze niet
wie kan dr een voor me regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |