quote:
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja dan iemand als Jean-Michel Jarre. Ik wilde in ieder geval een punt maken dat er ook moderne artiesten zijn die op dat niveau zijn maar wat vaak ondergesneeuwd wordt door de status die oudere componisten door de jaren heen hebben gekregen
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.
Beetje jammer dat je Morrison wegliet, Curtis was wellicht iets te persoonlijk maar Jim heeft muziek/poezië zeker wel op een ander niveau gebracht![]()
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeld
Moet dit nou een battle worden wie de meest waanzinnig veel betekende artiesten kan vinden. Wat mij betreft zijn we het allang eens
Tram 9, 12, 11 en 1 gaan naar Scheveningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Maar ik besef me nu dat ik er al 10 keer geweest ben.
Klopt, maar dan op een iconische manier, zoals inderdaad Michael, De Beatles (los van die ene dude), Madonna etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
ja, als je naar de geschiedenis kijkt moet je het ook over de minder plezierige dingen hebben. Plagen, oorlogen, natuurrampen, boy- en girlbands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
wel nice gemaakt maar volgens mij is het artwork geript van 5 centimeters per secondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef fyah het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
omlaag scrollen
ik zie het zoquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef moomoo het volgende:
sowieso neem ik aan dat iedereen dit kent
Eensch, behalve dat muziek van morrison bij mij op 90% staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie het zo
bowie
muziek: 90% ultrabaas
lyrics: 90% ultrabaas
reed
muziek: 100% ultrabaas
lyrics: 70% ultrabaas
morrison:
muziek: 70% ultrabaas
lyrics: 100% ultrabaas
Als relatief met een korrel zout wint Bowie het nipt met algemene ultrabaasheid
Ik ken het nietquote:
Qua potentie wel, liet hier en daar wat steekjes vallen met beroerde (matige) nummers, kan ook niet alles aan 1 menspersoon overlatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eensch, behalve dat muziek van morrison bij mij op 90% staat.
Vond het wel passen in de algemene sfeer van Morrison, lekker rauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Qua potentie wel, liet hier en daar wat steekjes vallen met beroerde (matige) nummers, kan ook niet alles aan 1 menspersoon overlaten
Vergeet als je in die hoek zit Syd Barret nietquote:
zwemmen, poepen, in bad gaan what's the difference reallyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Van Jeff baal ik nog het meest dat ie dood is gegaan. En ook zo willekeurigtijdens het zwemmen
ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
in jouw wereld misschien, ik ken het niet.
Picsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga mijn gisteren gebouwde Rollercoaster Tycoon 2 level doenSummery Slopes!
Godverdomme ik had nu wel muziek aan en ik schrok me de teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef fyah het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
omlaag scrollen
Doel is toch een pretpark maken? Geen levels vrij-spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef MouzurX het volgende:
RCT2 was echt zo kut vergeleken met 1 alleen om het feit dat je helemaal geen doel had.
Alle levels waren meteen beschikbaar.
Het is alsof je bij een call of duty game aan het einde kan beginnen.
Kun je toch nog steeds level voor level doen? Alleen omdat het niet meer geheim is is de spanning van het spel eraf? :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Nee voor mij niet.
Het doel van de game was dat level halen zodat je nog een level erbij kreeg.
Nu je ieder level meteen al kreeg speelde ik een map eventjes.. daarna ging ik naar de volgende.. etc en toen stopte ik ermee.
Iig veel minder lang mee gespeeld dan 1 en uitbreidingen.
idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun je toch nog steeds level voor level doen? Alleen omdat het niet meer geheim is is de spanning van het spel eraf? :p
hedde gij die nieuwe al gespeeld jonguh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik kickte altijd aars met scorpion
ik heb niks meer gespeeld na MK3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hedde gij die nieuwe al gespeeld jonguh?
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.quote:
Irritante KK MC'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.
Snap niet dat feesten ze nog steeds inhuren, iedereen die ik ken ergert zich er aan.
Is dat die waar je schedels ziet kraken etc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Salatrel het volgende:
die nieuwe schijnt wel goed te zijnback to basic zeg maar
http://en.wikipedia.org/wiki/Mortal_Kombat_%282011_video_game%29quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat die waar je schedels ziet kraken etc?
Vind ik lang niet altijd. Bij dubstep vind ik het wel chill, ze maken het publiek nog net wat gekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.
Snap niet dat feesten ze nog steeds inhuren, iedereen die ik ken ergert zich er aan.
idd, vind die mensen nooit wat toevoegen aan muziek, alleen irritatie omdat ze denken dat ze goed kunnen MC'n terwijl ze dat nooit kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef MouzurX het volgende:
Muah ik vind dat als je een MC nodig hebt, dan is de muziek/dj gewoon niet goed genoeg.
Ik moet altijd zo lachen om die cijfers die je vaak opdreunt. Alsof je er onderzoek naar gedaan hebt, terwijl het in dit geval gewoon een kwestie van smaak betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Ze zijn 9 van de 10 keer gewoon té actief.
1 keer in de 15 minuten kan je er 1 zin doorschreeuwen net voor de climax ofzo.
Niet elke minuut.
Ik doe daar onderzoek naar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die cijfers die je vaak opdreunt. Alsof je er onderzoek naar gedaan hebt, terwijl het in dit geval gewoon een kwestie van smaak betreft.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Gridlok het volgende:
Next level baking aparatus, am I right hater??
Uhh geen idee, zou niet weten of daar een naam voor isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Gridlok het volgende:
l0t hoe heet het bij een man als die bovenkant van zijn haar op een staart heeft en de rest gewoon hangt?
Krijg echt niks gevonden hoe je zoiets noemt.
Semimanstaart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhh geen idee, zou niet weten of daar een naam voor is
UNITEDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan echt niet tegen sommige engelse accenten
iphone kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Gridlok het volgende:
Iemand een idee?
HTC Legend gaat niet meer aan, soms vibreert hij en soms maakt hij een geluidje. Beeldscherm blijft zwart.
Had ik bij de HTC HD2 een tijdjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Gridlok het volgende:
Iemand een idee?
HTC Legend gaat niet meer aan, soms vibreert hij en soms maakt hij een geluidje. Beeldscherm blijft zwart.
ik heb er 500 van a paperquote:
Samsungquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Anders heb ik nog wel een galaxy apollo voor je grid
het is gewoon vakantie hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Verslag. Ik wil er over een uur 3 hebben
galaxy s2quote:
iets uit je jeugd, maar die ligt al jaren achter je :$quote:
vakantiequote:
vakantiedagen sparenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
dit is waar ik binnenkomquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
www.ondertitel.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je subs downloaden?
lol ja ik versta gen engels
Al gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Accu er een tijdje uit houden of proberen met je pc te recoveren als daar software voor is
een tijdje? dus het kwam weer goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik bij de HTC HD2 een tijdjetyfusdingen
hard geworden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
natgewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofsoquote:
In het programma zoeken waar je subtitles kunt loaden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
zoo schattig :$ welk videoprogramma gebruik je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
Om te downloaden of af te spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoo schattig :$ welk videoprogramma gebruik je?
afspelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te downloaden of af te spelen?
koala, waarom niet gewoon films kant en klaar met subs
VLC had ik op mijn vorige laptop, maar die functie heb ik natuurlijk weer nooit gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Allure VLC player is heel erg fijn om dingen af te spelen.
Druk je gewoon rechtermuis op dat venster ergens en dan staat in dat menuutje volgens mij al ondertitel ofzoiets.
Anders moet je de ondertitel en de film dezelfde bestandsnaam geven, dacht ik.
meestal werkt het al als je de sub dezelfde naam geeft als het film bestandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ah ok met VLC is kaolo makkelijk he, gewoon maakt niet uit waar in het scherm rechtermuisknop en dan ondertitels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
net een nieuwe laptop, dus daar staat alleen nog maar windows media player op
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VLC had ik op mijn vorige laptop, maar die functie heb ik natuurlijk weer nooit gezien.
illuminatiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Pentagon en Capitool ontruimd na aardbeving
boksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb gruwelijk veel zin an nieuwe opleiding!
Mja ben dan toch nog blij met het weer wat we op Lowlands haddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html
Hefty
valt me tegen dat je die UI nog niet hebt ingesteld die ik voor je gemaakt hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik nu achter laptop.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb Sky ook nog niet gezien vandaag
I want to break freee (8)quote:
and i lift my hands and pray to be only yours, i praaayquote:
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
and i lift my hands and pray to be only yours, i praaay
i push my fingers into my.......quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)
quote:
wish i could staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)
Who wants to live forever? (8)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
wish i could staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year oldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Who wants to live forever? (8)
Rebecca Blackquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year old
.................quote:
Ik ken dergelijke muziek niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year old
Digitaal nog wel.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHA:$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken dergelijke muziek niet.
digisphemyquote:
Dan was het Sandy Dane.quote:
Je bent zelf.quote:
Zou best een goeie cover zijn denk ikquote:
ik zal jou eens bentquote:
zeidenddenddeeteequote:
hkifuyfdgsfajpogdjspobghiodhquote:
quote:
dat beslissen we zelf welquote:
Ik ben helemaal geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
dat beslissen we zelf wel
zo tonen wij, vrouwen, onze mannelijkheid
Ik ook niet, ik was m in de val aan het lokkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vrouw.
'n avond meneerquote:
ik ookquote:
pardon?quote:
In je mannenval?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Dqod het volgende:
Ik ook niet, ik was m in de val aan het lokken
je bent zelf een goeie coverquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou best een goeie cover zijn denk ik
O ja joh?quote:
\insert creep facequote:
fijn hoor dat je nu eigenlijk in het geniep zegt dat ik een cover van avril benquote:
jaquote:
walgelijke insinuaties, dit O_oquote:
je bent avril dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
fijn hoor dat je nu eigenlijk in het geniep zegt dat ik een cover van avril ben
ohhhh ok :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je bent avril dat is heel wat anders
Onmogelijk.quote:
bij imageshack werkt dat nooit nee.. altijd gekut meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef Gridlok het volgende:
[ http://img832.imageshack.us/img832/9571/pipij.png (copy/paste deze link) ]
ziet er te kijken uit.
[img] doet het niet meer?
niks is het onmogelijk als je het wiltquote:
Ah right, zie het nu pas...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
bij imageshack werkt dat nooit nee.. altijd gekut mee
imageshackquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Gridlok het volgende:
Had de url van een private torrent site, lette niet eens op de site :3
[ afbeelding ]
GOED TE KIJKEN TOCH??
Effe downloadenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
imageshack.. *insert deathwish*
also, true
zal jou eens downloadenquote:
gatverredammequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef BobbyB het volgende:
probeer je een fatsoenlijk gesprek aan te gaan, ineens tieten in je gesprek. walgelijk zulke mensen
just a warningquote:
Thanks :$ Tli zal wel boos worden, maar die post hier toch niet meer zoveelquote:
ik zorg wel dat ze bijtrekt/afkoeltquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks :$ Tli zal wel boos worden, maar die post hier toch niet meer zoveel
je bent zelf ingequote:
weet ik, je lag in m'n bed afgelopen weekendquote:
Oh ja :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
weet ik, je lag in m'n bed afgelopen weekend
was wel heet :$quote:
boven de koekenpan bedoel ik :$quote:
nee hoor, het was droog :$quote:
i know right :$.. dat krijg je met zo'n party :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja die afwas duurde ook even, veel troep. :$
al doende leert menquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef Gridlok het volgende:
Ja man, wist niet dat Sims online zoveel moeite was...
kom niet gek, ik klap je u_uquote:
lekkerquote:
you'll beg me to hurt you just a little bit morequote:
ik wacht op je ingequote:
lick it, better lick it right, touch it, better touch it right, kiss it, better kiss it right, do that pussy riiiiidequote:
Voldemort ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
niks is het onmogelijk als je het wilt
narnia bestaat ook hoor :$
En sahir is een lekker ding, met een volkomen normaal verstandquote:
4ebe zeg jij er nu eens wat vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
lick it, better lick it right, touch it, better touch it right, kiss it, better kiss it right, do that pussy riiiiide
klopt, voldemort is mijn papaquote:
THAT'S A LIEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En sahir is een lekker ding, met een volkomen normaal verstand
Ik ben tijdelijk even visueel gehandicapt.quote:
hoax. voldemort klimt niet in bomenquote:
sorry, ik ben zijn papa bedoel ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hoax. voldemort klimt niet in bomen
I STILL CRY NOW YESTERDAY'S GONE AND IT'S TIME TO MOVE ONquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk even visueel gehandicapt.
Wat staat daar?
heb je dat liedje nu al geluisterd?quote:
daarmee verwek je geen boze tovenaars hoorquote:
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
I STILL CRY NOW YESTERDAY'S GONE AND IT'S TIME TO MOVE ON
dat stond er
gezichtsverlies is een van de eerste kenmerken van oud wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk even visueel gehandicapt.
Wat staat daar?
Illuminatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
daarmee verwek je geen boze tovenaars hoor
Ganz geyl.quote:
bedoelde u: skullfucken?quote:
nee.. sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
heb je dat liedje nu al geluisterd?
tsssssquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van.
nee man de joden die controleren allesquote:
het beauze eaug u_uquote:
Ik ben niet oud.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef gers het volgende:
[..]
gezichtsverlies is een van de eerste kenmerken van oud worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee.. sorry.. goed dat je t zegt tho
dank u, oh waarde bobbehquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet oud.zullen wij een keer koffiedrinken in de appieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ja is goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
zullen wij een keer koffiedrinken in de appie
quote:
volgens mij maar ik moet wel naar de wc halverwege kan dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed.
Kom jij naar Den Haag?
Of is het ov niet rollator -toegankelijk?
ding ding ding dingquote:
DQOD GEEN GEILE GIFJES POSTEN! !!quote:
Jawel, maar er is niemand om je billen af te vegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef gers het volgende:
[..]
volgens mij maar ik moet wel naar de wc halverwege kan dat?
daar heb ik een apparaatje voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar er is niemand om je billen af te vegen.
maak ik zelf wel uit, met je greaute mondquote:
NEE DQOD IK STA BOVEN JE !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit, met je greaute mond
mooi, kan ik je recht in je klokkenspel trappenquote:
wel teder hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
mooi, kan ik je recht in je klokkenspel trappen
niks teder.. SHIT'S ON MADDAFAKKA u_uquote:
ze doet het genadeloos. Zo hard dat je de eerste maand denkt dat je een meisje bentquote:
dqod is ook stiekem verliefd op mijquote:
Voor liefde moet je niet hier zijn en al helemaal niet bij Dqod.quote:
met je omgekeerde psychologie, denk je nu dat je veilig bent?quote:
jawel, jij en 4ebebebebeb welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor liefde moet je niet hier zijn en al helemaal niet bij Dqod.
Ik moet mijn liefde halen bij mijn Rainbow Bunchie andersquote:
jouw woede projecteerd eigenlijk jouw liefde voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
met je omgekeerde psychologie, denk je nu dat je veilig bent?
je bent in haar macht O_oquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
je bent in haar macht O_o
En NIET WAAR BOBSEL u_u
Deze man spot met zijn levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
jouw woede projecteerd eigenlijk jouw liefde voor mij
hem, haar, onzijdig, what's the diffquote:
Ziedendteeeteteeeequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze man spot met zijn leven
JE MAAKT ME WOEST, WOEST ZEG IK JE.. ZIEDEND
zo'n vieze harde?quote:
Groot verschil ... mateloos interessantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
hem, haar, onzijdig, what's the diff
Pear to pear.quote:
da's geen toffe peer dan hahahahahahahquote:
dat dus u_uquote:
als ik zou durven zou ik hem/haar/het toch wel een aai over t bolletje geven, ongeacht geslachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groot verschil ... mateloos interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |