hedde gij die nieuwe al gespeeld jonguh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik kickte altijd aars met scorpion
ik heb niks meer gespeeld na MK3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hedde gij die nieuwe al gespeeld jonguh?
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.quote:
Irritante KK MC'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.
Snap niet dat feesten ze nog steeds inhuren, iedereen die ik ken ergert zich er aan.
Is dat die waar je schedels ziet kraken etc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Salatrel het volgende:
die nieuwe schijnt wel goed te zijnback to basic zeg maar
http://en.wikipedia.org/wiki/Mortal_Kombat_%282011_video_game%29quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat die waar je schedels ziet kraken etc?
Vind ik lang niet altijd. Bij dubstep vind ik het wel chill, ze maken het publiek nog net wat gekker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom ff niet op de naam maar die gasten die er altijd doorheen lullen zijn focking irritant.
Snap niet dat feesten ze nog steeds inhuren, iedereen die ik ken ergert zich er aan.
idd, vind die mensen nooit wat toevoegen aan muziek, alleen irritatie omdat ze denken dat ze goed kunnen MC'n terwijl ze dat nooit kunnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef MouzurX het volgende:
Muah ik vind dat als je een MC nodig hebt, dan is de muziek/dj gewoon niet goed genoeg.
Ik moet altijd zo lachen om die cijfers die je vaak opdreunt. Alsof je er onderzoek naar gedaan hebt, terwijl het in dit geval gewoon een kwestie van smaak betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Ze zijn 9 van de 10 keer gewoon té actief.
1 keer in de 15 minuten kan je er 1 zin doorschreeuwen net voor de climax ofzo.
Niet elke minuut.
Ik doe daar onderzoek naar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die cijfers die je vaak opdreunt. Alsof je er onderzoek naar gedaan hebt, terwijl het in dit geval gewoon een kwestie van smaak betreft.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Gridlok het volgende:
Next level baking aparatus, am I right hater??
Uhh geen idee, zou niet weten of daar een naam voor isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Gridlok het volgende:
l0t hoe heet het bij een man als die bovenkant van zijn haar op een staart heeft en de rest gewoon hangt?
Krijg echt niks gevonden hoe je zoiets noemt.
Semimanstaart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhh geen idee, zou niet weten of daar een naam voor is
UNITEDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan echt niet tegen sommige engelse accenten
iphone kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Gridlok het volgende:
Iemand een idee?
HTC Legend gaat niet meer aan, soms vibreert hij en soms maakt hij een geluidje. Beeldscherm blijft zwart.
Had ik bij de HTC HD2 een tijdjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Gridlok het volgende:
Iemand een idee?
HTC Legend gaat niet meer aan, soms vibreert hij en soms maakt hij een geluidje. Beeldscherm blijft zwart.
ik heb er 500 van a paperquote:
Samsungquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Anders heb ik nog wel een galaxy apollo voor je grid
het is gewoon vakantie hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Verslag. Ik wil er over een uur 3 hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |