quote:
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja dan iemand als Jean-Michel Jarre. Ik wilde in ieder geval een punt maken dat er ook moderne artiesten zijn die op dat niveau zijn maar wat vaak ondergesneeuwd wordt door de status die oudere componisten door de jaren heen hebben gekregen
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.
Beetje jammer dat je Morrison wegliet, Curtis was wellicht iets te persoonlijk maar Jim heeft muziek/poezië zeker wel op een ander niveau gebracht![]()
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeld
Moet dit nou een battle worden wie de meest waanzinnig veel betekende artiesten kan vinden. Wat mij betreft zijn we het allang eens
Tram 9, 12, 11 en 1 gaan naar Scheveningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Maar ik besef me nu dat ik er al 10 keer geweest ben.
Klopt, maar dan op een iconische manier, zoals inderdaad Michael, De Beatles (los van die ene dude), Madonna etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
ja, als je naar de geschiedenis kijkt moet je het ook over de minder plezierige dingen hebben. Plagen, oorlogen, natuurrampen, boy- en girlbands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
wel nice gemaakt maar volgens mij is het artwork geript van 5 centimeters per secondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef fyah het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
omlaag scrollen
ik zie het zoquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef moomoo het volgende:
sowieso neem ik aan dat iedereen dit kent
Eensch, behalve dat muziek van morrison bij mij op 90% staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie het zo
bowie
muziek: 90% ultrabaas
lyrics: 90% ultrabaas
reed
muziek: 100% ultrabaas
lyrics: 70% ultrabaas
morrison:
muziek: 70% ultrabaas
lyrics: 100% ultrabaas
Als relatief met een korrel zout wint Bowie het nipt met algemene ultrabaasheid
Ik ken het nietquote:
Qua potentie wel, liet hier en daar wat steekjes vallen met beroerde (matige) nummers, kan ook niet alles aan 1 menspersoon overlatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eensch, behalve dat muziek van morrison bij mij op 90% staat.
Vond het wel passen in de algemene sfeer van Morrison, lekker rauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Qua potentie wel, liet hier en daar wat steekjes vallen met beroerde (matige) nummers, kan ook niet alles aan 1 menspersoon overlaten
Vergeet als je in die hoek zit Syd Barret nietquote:
zwemmen, poepen, in bad gaan what's the difference reallyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Van Jeff baal ik nog het meest dat ie dood is gegaan. En ook zo willekeurigtijdens het zwemmen
ohquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
in jouw wereld misschien, ik ken het niet.
Picsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga mijn gisteren gebouwde Rollercoaster Tycoon 2 level doenSummery Slopes!
Godverdomme ik had nu wel muziek aan en ik schrok me de teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef fyah het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
omlaag scrollen
Doel is toch een pretpark maken? Geen levels vrij-spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef MouzurX het volgende:
RCT2 was echt zo kut vergeleken met 1 alleen om het feit dat je helemaal geen doel had.
Alle levels waren meteen beschikbaar.
Het is alsof je bij een call of duty game aan het einde kan beginnen.
Kun je toch nog steeds level voor level doen? Alleen omdat het niet meer geheim is is de spanning van het spel eraf? :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef MouzurX het volgende:
Nee voor mij niet.
Het doel van de game was dat level halen zodat je nog een level erbij kreeg.
Nu je ieder level meteen al kreeg speelde ik een map eventjes.. daarna ging ik naar de volgende.. etc en toen stopte ik ermee.
Iig veel minder lang mee gespeeld dan 1 en uitbreidingen.
idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun je toch nog steeds level voor level doen? Alleen omdat het niet meer geheim is is de spanning van het spel eraf? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |