quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
gister 2 chicks op school die 20 waren maar er uit zagen als 16. Ow yeah
Gaat u ze hitten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
Wellicht, zelfs op mijn afdeling is de helft een dametjequote:
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
Wat voor opleidingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht, zelfs op mijn afdeling is de helft een dametje
Daarom, ik dacht ook daadwerkelijk dat ze 16 waren, vroeg er maar naar omdat 1 een tattoo had en ze op kamers wonenquote:
Interaction / Media / Design. Dan hebben we ook nog mode, fotografie, grafisch vormgeven etcetera.quote:
Lekker heur! Hoop dat ik ook mooie dames in mijn groepje krijg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Interaction / Media / Design. Dan hebben we ook nog mode, fotografie, grafisch vormgeven etcetera.
Dat is niet het enige, het begint elke dag om 10:00 en school is de hele week tot 22:00 toegankelijk. Wij als I/M/D'ers hebben een eigen ruimte waar we de komende 4 jaar gebruik van maken en volledig naar eigen inzicht mogen indelen. Iedereen krijgt een sleutel en je mag er roken, drinken, pizza laten bezorgen. Er komt een koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. 20 man met zeker 15 nationaliteiten waarvan ongeveer 10 over zullen blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur! Hoop dat ik ook mooie dames in mijn groepje krijg.
Hoooooooo dat klinkt wel fucking vet, je eigen creative spacequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, het begint elke dag om 10:00 en school is de hele week tot 22:00 toegankelijk. Wij als I/M/D'ers hebben een eigen ruimte waar we de komende 4 jaar gebruik van maken en volledig naar eigen inzicht mogen indelen. Iedereen krijgt een sleutel en je mag er roken, drinken, pizza laten bezorgen. Er komt een koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. 20 man met zeker 15 nationaliteiten waarvan ongeveer 10 over zullen blijven.
Me wants me gets
Fucking vet indeed, kan nog een hele scriptie schrijven over de rest aan awesomeness wat over een half jaar de normaalste zaak van de wereld zal zijn. Nog nooit zo sterk het idee gehad dat mogelijkheden eindeloos zijn in deze context.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoooooooo dat klinkt wel fucking vet, je eigen creative spacedo want!
Hippie niet echt, daar zijn andere plekken voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk man, creatieve hippie studies.
Laat die van mij net behoorlijk nuttig zijn en steeds groter wordenquote:
50 studenten in de hele opleiding, is daarmee de kleinste van de academiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef MouzurX het volgende:
Dat veel mensen een studie doen wil niet zeggen dat het nuttig is.
Zie richting C&M op de middelbare.
veel mensen ook, en ze moeten toch allemaal werk hebben, dus moet je ze maar onzindingen laten doen.quote:
ja, mijn vader is heftruckmanagerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Die studie vind ik echt bij die reclame passen dat iedereen een manager is.
Trottoir manager.
dan zouden er bij mij over 4 jaar tientallen managebare onderdelen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Trottoir manager.
Dat is nog best een nuttige studie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Trottoir manager.
Ben & Jerrys zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Hallo ik at een ijs en nu voel ik me dik nou groetjes
nou voel je je ellendig en ga je nog meer ijs eten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Hallo ik at een ijs en nu voel ik me dik nou groetjes
of sterrekunde 'n shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Sommige studies kan je ook zo weinig mee.
Filosofie bvb. Lijkt me ook verschrikkelijk.
Dat dan weer wel, er zijn altijd mensen die het zullen produceren uit vrije wil. Er zal wel veel kennis verloren gaan maar sommigen zijn natuurtalent. Zelfde geldt wel voor beroepen als timmerman en fietsenmaker, er zal altijd vraag naar zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef Gridlok het volgende:
Geen creatieve studies = Geen Mode/Muziek/Kunst/Games/Films/etcetcetcetc.
ja, kan me ook niet voorstellen dat mensen dat gaan doen met de hoop er een baan in te vinden. zijn daar eigenlijk beroepsopleidingen van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Als onderdeel van andere studies vind ik het nog wel kunnen. Op zichzelf minderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitie
Ik vind filosofie juist super interessantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitie
Denk dat het net als met kunstvormen een bepaalde aanleg vraagt om je ermee te onderscheiden en betekenisvol te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als onderdeel van andere studies vind ik het nog wel kunnen. Op zichzelf minder
is dat zo? Ik had altijd het idee dat wetenschap zich bezighield met het 'hoe' van het bestaan en filosofie met het 'waarom', en dat de twee dus helemaal niets met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het interresant, helaas heb ik er momenteel naast 5000 andere interesses niet zo veel tijd voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind filosofie juist super interessant. Vriend van me studeert dat ook, maar die heeft zo'n belachelijk hoge intelligentie dat zijn filosofische gedachten elkaar vaak tegenwerken
.
Waarom en hoe zijn aan elkaar gerelateerd, het heeft invloed op elkaar. Waarom's zijn de basis van hoe's waarop nieuwe waarom's gevormd worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef moomoo het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had altijd het idee dat wetenschap zich bezighield met het 'hoe' van het bestaan en filosofie met het 'waarom', en dat de twee dus helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je er achter komt waarom dingen gebeuren kan je met dat inzicht -hetzij gewenst- tot een oplossing komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort dingen komen ook gewoon voort uit onderzoek. Ik weet niet of er veel studenten zijn die filosofie doen, maar net als bij kunststudies enzo vraag ik me altijd af hoe veel echt interessant het uiteindelijk oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |