Meestal Mais of Ynuhh die goeden tracks brengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet dit topic is in de gaten gaan houden, komt goede muziek langs.
SOWIESO AAPJES!?1!!!quote:
Dope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meestal Mais of Ynuhh die goeden tracks brengen.
Die mashup sets downloaden! Heenweg en terugweg naar LL naar geluisterd, goed inkomen voor LLquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Everybody wants to beeeee the Deeeeeeeejaaaaaaaaaay
Everybody thinks it's soooo sooooo easaaaaaaaay
Die ken ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die mashup sets downloaden! Heenweg en terugweg naar LL naar geluisterd, goed inkomen voor LL
Haha ja, wij gingen hard op het Electric Six gedeelte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die ken ik aleen tijd terug wel geluisterd
Met die working 9 to 5 met Eple mashup enzo ohja en Destinys Child erin
stuur dan een smsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat komt me nu op dit moment dus echt totaal niet uit he
Maak maar wat meer vriendenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee, nog nooit iets goeds vandaan gekomen.
godvercrack!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Godverrrrkak hij doet 't eeechttt niettt
Ja appeltje eitje zeg ik!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
zeg je tegen iemand in een rolstoel soms ook 'ga maar wat meer hardlopen'?
in de titel staat shakira maar dat is haar niet toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Zij is ook lekker met dat korte haar jonge
Ja zeker welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
in de titel staat shakira maar dat is haar niet toch?
iscoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij kijgt zo een berichtje want me whatsapp doettut nieet
Ja ik vind dat eigenlijk leuker dan dat lange blondequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Dat zie je toch wel dat dat Shakira is
Ik vind t nummer niet super maar ook niet kut
Ze lijkt wel jonger met dat haar zo
lol nee, ziet er toch totaal anders uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Dat zie je toch wel dat dat Shakira is
niet droog geblevenquote:
Had je in je broek geplast?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef fyah het volgende:
[..]
niet droog geblevener waren best weinig mensen dus hebben we maar een dam gemaakt van die steentjes waar mensen hun kano over moeten tillen in laag water
Arrrgghquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef fyah het volgende:
[..]
hij zegt heletijd connecting dus ik zeg whatsapp fool
ja maar dat is alweer een week geleden fozo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je die vent niet gezien bij me
Ja ehh noooooquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja maar dat is alweer een week geleden fozo.
Neuh jij bent beetje arm hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:25 schreef fyah het volgende:
[..]
ik piste onlangs wel op het goedkope leven met mijn credit card.
Is dat een vraag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Crack_ het volgende:
Het was heel gezellig we hadden film gekeken?
golden showerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Crack_ het volgende:
Ay ay ayyy, ayayayayyy let it rain over meeee
wat is je favoriete chocoladesmaak?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef fyah het volgende:
ok over 5 minuten ga ik xbox spelen. Jullie hebben dus 4 minuten om me ALLES te vragen wat je ooit wilde weten.
SHOOT
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is je favoriete chocoladesmaak?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef fyah het volgende:
[..]
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.
Omdat het bruin is toch? KKK Brofist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef fyah het volgende:
[..]
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.
zo denk ik ook over penis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:30 schreef fyah het volgende:
ik lust het wel, maar ik stop het gewoon niet graag in mijn mond snap je
alsof dat iemand wat kan schelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:33 schreef fyah het volgende:
vragenronde is om! jullie hadden kunnen vragen welke foksters ik heb gekustx
Zoveel boeiende mensen die hun boeiende leven met mij willen delen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:47 schreef Maisnon het volgende:
http://twitter.com/?q=onweer#!/search/realtime/onweer
Check hoe actief
Nu je het zegt..quote:
Je hebt er zeker niet eens naar gekeken omdat je bevooroordeeld over twitter bent! Als er een actueel iets is, is het best interessant om te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoveel boeiende mensen die hun boeiende leven met mij willen delen.
heb de eerste 3 gelezen, precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt er zeker niet eens naar gekeken omdat je bevooroordeeld over twitter bent! Als er een actueel iets is, is het best interessant om te kijkenook al is de inhoud nog zo simpel van alle berichten
Ik ook, terwijl het hier maar heel zachtjes was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:57 schreef Mozy het volgende:
ik ben wakker geworden van de onweer en de regen vannacht, wat is dit dat is nog nooit gebeurd.
bobje had je mijn post nog gelezen over true bloodquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Salatrel het volgende:
bobbyde cd van taylor swift kwam voorbij bij true blood
Ja, had er nog op gereageerd. Iets met "Zeker Jessica?"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobje had je mijn post nog gelezen over true blood
[..]
ja omdat de automobilisten vloekend vol in ankers moeten wanneer een vrachtwagen opeens naar links zwalktquote:De organisatie stelt dat er zelden ongevallen met vrachtwagens op de linkerrijstrook gebeuren.
Inderdaad, Als je ziet hoeveel chauffeurs nu al dat inhaalverbod negeren. Gewoon rijontzegging van een maand en een boete van 1000 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja omdat de automobilisten vloekend vol in ankers moeten wanneer een vrachtwagen opeens naar links zwalkt
maar alleen een verbod heb je niets aan als je het niet actief gaat handhaven met hoge boetes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ga het hele huis maar eens schoonmaken.
* I want to break free opzet.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:08 schreef Salatrel het volgende:
SC is doodalle SC'ers in het oosten zijn verzopen zeker
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:22 schreef BobbyB het volgende:
Gozers die op FB profiel van een meisje die net weer single is gedichtjes en andere kleffe dingen gaan zetten [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hou ook van jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Salatrel het volgende:
als ik aan jou denk
denk ik aan de zee
als ik aan de zee denk
moet ik kotsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 scallywags¿ wtfquote:
FB Piratequote:
ik zal je beschermenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:44 schreef Allure_ het volgende:
HOLY FUCK de lucht was compleet pikzwart en de stroom viel uit!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Maisnon het volgende:
Iemand dacht hetzelfde als ik
http://www.dumpert.nl/med(...)nederlandse_me_.html
Gatver... en ik moet nog een paar kamers schoonmaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Na dit onweer wordt het dus straks zo weer 30 graden he
Ben ik mooi klaar mee.quote:
Moet..hier...geen..flauwe..opmerking..over..maken..quote:
holy shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef Maisnon het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
Moet je eens naar beneden scrollen, die plaatjes
sowieso toen ook, als iemand niet kon schrijven mochten ze ook gewoon een kruisje zetten. Ik vind het ook best raar dat het rechtsgeldig is, want je kan net zo goed ontkennen dat je een handtekening zelf gezet hebt. Vraag me af of ze er dan helemaal handschriftexperts bij zouden halen enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap dat hele handtekening gedoe toch niet. Vroeger .. in de 16de eeuw.. werkte dat misschien.Nu kan je dat toch makkelijk vervalsen?
Alleen Tli mag dat zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet..hier...geen..flauwe..opmerking..over..maken..
Als je zo'n muis hebt met zo'n vliegwiel als scrollwiel en hem uit laat rollen is het gewoon een filmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef Maisnon het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
Moet je eens naar beneden scrollen, die plaatjes
Nou dan doet ie het misschien niet bij jou want van sommige stukjes maakt die website dus een eng filmpje al door automatisch te scrollen met enge geluidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zo'n muis hebt met zo'n vliegwiel als scrollwiel en hem uit laat rollen is het gewoon een filmpje![]()
ik had mijn geluid gelukkig uitstaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou dan doet ie het misschien niet bij jou want van sommige stukjes maakt die website dus een eng filmpje al door automatisch te scrollen met enge geluiden
quote:
when we touch...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
gister 2 chicks op school die 20 waren maar er uit zagen als 16. Ow yeah
Gaat u ze hitten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
Wellicht, zelfs op mijn afdeling is de helft een dametjequote:
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n8n het volgende:
Wat voor opleidingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht, zelfs op mijn afdeling is de helft een dametje
Daarom, ik dacht ook daadwerkelijk dat ze 16 waren, vroeg er maar naar omdat 1 een tattoo had en ze op kamers wonenquote:
Interaction / Media / Design. Dan hebben we ook nog mode, fotografie, grafisch vormgeven etcetera.quote:
Lekker heur! Hoop dat ik ook mooie dames in mijn groepje krijg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Interaction / Media / Design. Dan hebben we ook nog mode, fotografie, grafisch vormgeven etcetera.
Dat is niet het enige, het begint elke dag om 10:00 en school is de hele week tot 22:00 toegankelijk. Wij als I/M/D'ers hebben een eigen ruimte waar we de komende 4 jaar gebruik van maken en volledig naar eigen inzicht mogen indelen. Iedereen krijgt een sleutel en je mag er roken, drinken, pizza laten bezorgen. Er komt een koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. 20 man met zeker 15 nationaliteiten waarvan ongeveer 10 over zullen blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur! Hoop dat ik ook mooie dames in mijn groepje krijg.
Hoooooooo dat klinkt wel fucking vet, je eigen creative spacequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, het begint elke dag om 10:00 en school is de hele week tot 22:00 toegankelijk. Wij als I/M/D'ers hebben een eigen ruimte waar we de komende 4 jaar gebruik van maken en volledig naar eigen inzicht mogen indelen. Iedereen krijgt een sleutel en je mag er roken, drinken, pizza laten bezorgen. Er komt een koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. 20 man met zeker 15 nationaliteiten waarvan ongeveer 10 over zullen blijven.
Me wants me gets
Fucking vet indeed, kan nog een hele scriptie schrijven over de rest aan awesomeness wat over een half jaar de normaalste zaak van de wereld zal zijn. Nog nooit zo sterk het idee gehad dat mogelijkheden eindeloos zijn in deze context.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoooooooo dat klinkt wel fucking vet, je eigen creative spacedo want!
Hippie niet echt, daar zijn andere plekken voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk man, creatieve hippie studies.
Laat die van mij net behoorlijk nuttig zijn en steeds groter wordenquote:
50 studenten in de hele opleiding, is daarmee de kleinste van de academiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef MouzurX het volgende:
Dat veel mensen een studie doen wil niet zeggen dat het nuttig is.
Zie richting C&M op de middelbare.
veel mensen ook, en ze moeten toch allemaal werk hebben, dus moet je ze maar onzindingen laten doen.quote:
ja, mijn vader is heftruckmanagerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Die studie vind ik echt bij die reclame passen dat iedereen een manager is.
Trottoir manager.
dan zouden er bij mij over 4 jaar tientallen managebare onderdelen zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Trottoir manager.
Dat is nog best een nuttige studie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Vrijetijdsmanagement.
Trottoir manager.
Ben & Jerrys zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Hallo ik at een ijs en nu voel ik me dik nou groetjes
nou voel je je ellendig en ga je nog meer ijs eten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Hallo ik at een ijs en nu voel ik me dik nou groetjes
of sterrekunde 'n shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Sommige studies kan je ook zo weinig mee.
Filosofie bvb. Lijkt me ook verschrikkelijk.
Dat dan weer wel, er zijn altijd mensen die het zullen produceren uit vrije wil. Er zal wel veel kennis verloren gaan maar sommigen zijn natuurtalent. Zelfde geldt wel voor beroepen als timmerman en fietsenmaker, er zal altijd vraag naar zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef Gridlok het volgende:
Geen creatieve studies = Geen Mode/Muziek/Kunst/Games/Films/etcetcetcetc.
ja, kan me ook niet voorstellen dat mensen dat gaan doen met de hoop er een baan in te vinden. zijn daar eigenlijk beroepsopleidingen van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Maisnon het volgende:
Als onderdeel van andere studies vind ik het nog wel kunnen. Op zichzelf minderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitie
Ik vind filosofie juist super interessantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Filosofie is een grondbeginsel van wetenschap, individueel kan je er praktisch niet veel mee, het kan je wel verruimen in je algemene cognitie
Denk dat het net als met kunstvormen een bepaalde aanleg vraagt om je ermee te onderscheiden en betekenisvol te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als onderdeel van andere studies vind ik het nog wel kunnen. Op zichzelf minder
is dat zo? Ik had altijd het idee dat wetenschap zich bezighield met het 'hoe' van het bestaan en filosofie met het 'waarom', en dat de twee dus helemaal niets met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het interresant, helaas heb ik er momenteel naast 5000 andere interesses niet zo veel tijd voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind filosofie juist super interessant. Vriend van me studeert dat ook, maar die heeft zo'n belachelijk hoge intelligentie dat zijn filosofische gedachten elkaar vaak tegenwerken
.
Waarom en hoe zijn aan elkaar gerelateerd, het heeft invloed op elkaar. Waarom's zijn de basis van hoe's waarop nieuwe waarom's gevormd worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef moomoo het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had altijd het idee dat wetenschap zich bezighield met het 'hoe' van het bestaan en filosofie met het 'waarom', en dat de twee dus helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je er achter komt waarom dingen gebeuren kan je met dat inzicht -hetzij gewenst- tot een oplossing komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Dat soort dingen komen ook gewoon voort uit onderzoek. Ik weet niet of er veel studenten zijn die filosofie doen, maar net als bij kunststudies enzo vraag ik me altijd af hoe veel echt interessant het uiteindelijk oplevert
Dat wel ja, zal zich wel neutraliseren doordat alleen de beste daadwerkelijk psycholoog/psychiater wordt en de rest in opvanghuizen als therapeut werktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Maisnon het volgende:
Zelfde als overdosis aan psychologie studenten trouwens
Dat is wel echt een hippe studie, jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Maisnon het volgende:
Zelfde als overdosis aan psychologie studenten trouwens
Wat wil je met deze zin zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je er achter komt waarom dingen gebeuren kan je met dat inzicht -hetzij gewenst- tot een oplossing komen.
Chicks die ik ken die deze studie doen zijn meestal wel relaxed omdat ze gemiddeld wat meer relativeringsvermogen hebben. Geloof ook wel dat je een punt hebt maar daar kom ik dan weer niet mee in aanrakingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hippe studie, ja. Wedden dat 75% borderline en autisme heeft, waardoor zij nooit iets in die branche gaan doen.
ook is de oorzak van een probleem iets anders dan de reden voor een probleem. Oorzaak vind ik een wetenschappelijke vraag, reden een filosofische.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat wil je met deze zin zeggenals je weet waarom een probleem ontstaat kan je het oplossen? Dat is toch logisch
Jij vraagt je af wat voor interessants het oplevert. De verkenning van menselijke inzichten vind ik vrij essentieel om als ras te 'evolueren'. De kans dat je met alleen filosofie een baan vind is gering maar dat vind ik niet de graadmeter voor het nut van ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat wil je met deze zin zeggenals je weet waarom een probleem ontstaat kan je het oplossen? Dat is toch logisch
Ik doe wel een puur creatieve studie en iemand uit mijn klas is er halverwege ook mee gestopt omdat ze liever iets wilde doen waarmee ze mensen kon helpen, zoals iets van fysiotherapie e.d. Maar ik houd het erop dat ik zometeen entertainment maak, waar mensen van kunnen genieten en wat hun levenskwaliteit dus zal verbeteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb in ieder geval geen puur creatieve studie gekozen omdat ik dat moeilijk vond voor mezelf te verantwoorden.
Toch dat stukje wereldverbeterenen echt iets maken wat een probleem oplost. Daarom was het Industrial Design geworden en wil ik ook met zoiets mijn Master ingaan.
Alle kunstzinnige dingen die ik daar niet in kwijt kan, kan ik er zelf nog naast doen.
Ik ken er veel, helaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Chicks die ik ken die deze studie doen zijn meestal wel relaxed omdat ze gemiddeld wat meer relativeringsvermogen hebben. Geloof ook wel dat je een punt hebt maar daar kom ik dan weer niet mee in aanraking
Nouja, wat ik dus al zei. Ik zeg niet dat filosofie nutteloos is, ik zie het alleen liever als onderdeel of voortzetting van andere studies in plaats van alleen op zichzelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Jij vraagt je af wat voor interessants het oplevert. De verkenning van menselijke inzichten vind ik vrij essentieel om als ras te 'evolueren'. De kans dat je met alleen filosofie een baan vind is gering maar dat vind ik niet de graadmeter voor het nut van iets
Industrial Design vergt dezelfde mate van creativiteit en denkwijze om tot oplossingen te komen. Ik schaar je dan ook gewoon onder ons kunsthippiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb in ieder geval geen puur creatieve studie gekozen omdat ik dat moeilijk vond voor mezelf te verantwoorden.
Toch dat stukje wereldverbeterenen echt iets maken wat een probleem oplost. Daarom was het Industrial Design geworden en wil ik ook met zoiets mijn Master ingaan.
Alle kunstzinnige dingen die ik daar niet in kwijt kan, kan ik er zelf nog naast doen.
agreed, ow yeahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, wat ik dus al zei. Ik zeg niet dat filosofie nutteloos is, ik zie het alleen liever als onderdeel of voortzetting van andere studies in plaats van alleen op zichzelf.
Volgens mij kun je met psychologie helemaal geen psychiater worden, daar moet je geneeskunde voor hebben gestudeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat wel ja, zal zich wel neutraliseren doordat alleen de beste daadwerkelijk psycholoog/psychiater wordt en de rest in opvanghuizen als therapeut werkt
Ik werd dan ook vaak bekritiseert omdat mijn producten vrij kunstzinnig warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Industrial Design vergt dezelfde mate van creativiteit en denkwijze om tot oplossingen te komen. Ik schaar je dan ook gewoon onder ons kunsthippies
Kan wel, het is maar net welke studie je eerder afrondt. Ken een psycholoog in opleiding tot psychiater (van ~50)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met psychologie helemaal geen psychiater worden, daar moet je geneeskunde voor hebben gestudeerd.
quote:Een erkende opleiding in de psychiatrie start in Nederland en Vlaanderen na het behalen van het basis-artsendiploma. Het is dan een Master-na-Master opleiding
Da Vinci opper allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik werd dan ook vaak bekritiseert omdat mijn producten vrij kunstzinnig warenmaar sommige mensen zijn dat weer totaal niet en puur praktisch en direct probleemoplossend. Veel mensen kunnen ook bvb... hun concepten totaal niet uittekenen of wat dan ook, maar eindigen wel dan weer met goede producten
Dus je hebt wel 2 kanten van Industrial Design waar ik wel van denk dat die prima samenkunnen. Net zoals opper Industrial Designer Leonardo da Vinci het deed
Ja, doet die nu nog geneeskunde dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan wel, het is maar net welke studie je eerder afrondt. Ken een psycholoog in opleiding tot psychiater (van ~50)
boks ouwequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef Allure_ het volgende:
De 'in therapie' rol als therapeut kan ik ook wel spelen.
Dan moet je wel verdomd briljant zijn. Lijkt me bijvoorbeeld niet dat die dude die de stormbestendige paraplu heeft bedacht dezelfde faam zal kennenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Da Vinci opper allesHet mooist is natuurlijk als je met een creatief probleemoplossend idee komt. Die zijn er zelden maar zetten je wel in de geschiedenisboeken
Zal de precieze details eens vragen, volgens mij wel heeft in een bar gewerkt tot ze in de 30 was met een avondstudie psychologiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, doet die nu nog geneeskunde dan?
barmensen zijn toch ook mensen waar je met je problemen heen kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Zal de precieze details eens vragen, volgens mij wel heeft in een bar gewerkt tot ze in de 30 was met een avondstudie psychologie
dezelfde faam als da Vinci? Dat is ook vrij hoog gegrepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dan moet je wel verdomd briljant zijn. Lijkt me bijvoorbeeld niet dat die dude die de stormbestendige paraplu heeft bedacht dezelfde faam zal kennen
Haha ja, 'opeens heb je het'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
barmensen zijn toch ook mensen waar je met je problemen heen kan.
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Lot was jullie anniversary nog een succes
met lichaamsdelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dachtmaar het was nog wel leuk hoor, gechocoladefondue'ed enzo
ja precies, daar zijn er elke eeuw maar 2 of 3 vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef n8n het volgende:
[..]
dezelfde faam als da Vinci? Dat is ook vrij hoog gegrepen
lol mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dacht
Da Vinci is toch wel vrij eenzaam qua hoogte met gasten als Newton, Shakespeare of Darwinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja precies, daar zijn er elke eeuw maar 2 of 3 van
Zet je nu Michael Jackson naast da Vinci?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk bijna niet dat er nog een Da Vinci komt. Net zoals dat er niet nog een Michael Jackson komt.
Of er moet een soort reset zijnnog een Industriële en Culturele Revolutie
Maar iets als da Vinci blijft gewoon in respect groeien, dat.. haal je nooit in
sowieso had da vinci niet gewoon 1 dingetje waar hij wel slim in was maar deed hij gewoon allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk bijna niet dat er nog een Da Vinci komt. Net zoals dat er niet nog een Michael Jackson komt.
Of er moet een soort reset zijnnog een Industriële en Culturele Revolutie
Maar iets als da Vinci blijft gewoon in respect groeien, dat.. haal je nooit in
einstein, hawking, en die dude die buschauffeur wilde worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Da Vinci is toch wel vrij eenzaam qua hoogte met gasten als Newton, Shakespeare of Darwin
Ander vakgebiedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Zet je nu Michael Jackson naast da Vinci?Dit is het tijdperk van de digitale revolutie
![]()
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbreinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ander vakgebied
Maar je mag Michael Jackson best naast bekende componisten zetten wat mij betreft
En dan kom je langs mijn schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar je bent er zo met de tram oid vanaf Den Haag
vind hem ook altijd maar overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbrein
en dan kan je nog even buurten bij crackquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar je bent er zo met de tram oid vanaf Den Haag
Nouja dan iemand als Jean-Michel Jarre. Ik wilde in ieder geval een punt maken dat er ook moderne artiesten zijn die op dat niveau zijn maar wat vaak ondergesneeuwd wordt door de status die oudere componisten door de jaren heen hebben gekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |