iscoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij kijgt zo een berichtje want me whatsapp doettut nieet
Ja ik vind dat eigenlijk leuker dan dat lange blondequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Dat zie je toch wel dat dat Shakira is
Ik vind t nummer niet super maar ook niet kut
Ze lijkt wel jonger met dat haar zo
lol nee, ziet er toch totaal anders uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Dat zie je toch wel dat dat Shakira is
niet droog geblevenquote:
Had je in je broek geplast?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef fyah het volgende:
[..]
niet droog geblevener waren best weinig mensen dus hebben we maar een dam gemaakt van die steentjes waar mensen hun kano over moeten tillen in laag water
Arrrgghquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef fyah het volgende:
[..]
hij zegt heletijd connecting dus ik zeg whatsapp fool
ja maar dat is alweer een week geleden fozo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je die vent niet gezien bij me
Ja ehh noooooquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja maar dat is alweer een week geleden fozo.
Neuh jij bent beetje arm hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:25 schreef fyah het volgende:
[..]
ik piste onlangs wel op het goedkope leven met mijn credit card.
Is dat een vraag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Crack_ het volgende:
Het was heel gezellig we hadden film gekeken?
golden showerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:27 schreef Crack_ het volgende:
Ay ay ayyy, ayayayayyy let it rain over meeee
wat is je favoriete chocoladesmaak?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef fyah het volgende:
ok over 5 minuten ga ik xbox spelen. Jullie hebben dus 4 minuten om me ALLES te vragen wat je ooit wilde weten.
SHOOT
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef moomoo het volgende:
[..]
wat is je favoriete chocoladesmaak?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef fyah het volgende:
[..]
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.
Omdat het bruin is toch? KKK Brofist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef fyah het volgende:
[..]
wit. maar eigenlijk eet ik niet graag chocolade.
zo denk ik ook over penis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:30 schreef fyah het volgende:
ik lust het wel, maar ik stop het gewoon niet graag in mijn mond snap je
alsof dat iemand wat kan schelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:33 schreef fyah het volgende:
vragenronde is om! jullie hadden kunnen vragen welke foksters ik heb gekustx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |