quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Gridlok het volgende:
Kent iemand die 2manydj sets? ( soulwax )
ik snap geen ruk van deze zin?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef fyah het volgende:
Mozy zegt hij heeft dibs op chai klonen. Ik zoek een loophole net als esau uit lost
omg grolsch/bravo/x-ray. 2 keer bij de alpha en de camping natuurlijk. Fucking achterin kankercamping 5quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
Gaspanic nigga, waar heb jij rondgehangen mostly?
Ieder jaar steeds op dezelfde datum en iedere keer klaagt er wel iemand over.quote:
Alpha vrij veel en bij de bravo, ging kk hard bij Bravoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
omg grolsch/bravo/x-ray. 2 keer bij de alpha en de camping natuurlijk. Fucking achterin kankercamping 5nog steeds last van m'n poten
et toi?
Wat vond je van Borgore? Ziek vieze harde bassen, gekquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alpha vrij veel en bij de bravo, ging kk hard bij Bravo
Ik zat op camping 2 mannen zijn gek daar, wij daar s'avonds nog bijna een quad gejat van de security
Ik ging hard daar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Wat vond je van Borgore? Ziek vieze harde bassen, gek
zet daar maar 2 uur bij, kanker regen, rug naar de klote door teveel zooi meenemen, brak beginnen aan lowlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef Gaspanic het volgende:
Elke keer maar weer die hoerenbrug over
zeker wel 20 minuten tot we op het terrein waren. Volgende keer mooi weer op donderdag heen.
Wij hadden met 3 man 20 gram wiet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef Gaspanic het volgende:
Ik moet nog steeds de eerste keer meemaken dat de buren niet een hele zooi aan drugs meegenomen hebben
hahaha, goed veelquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wij hadden met 3 man 20 gram wiet.
Was zaterdagavond al opquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:25 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
hahaha, goed veelOpgekomen?
M'n vriendin en ik hadden 4 gram wiet, 12 pillen en 1 gr pep
Beveiliging/controle is ook echt een lachtertje hoor
mjah, als je zoveel blowt, word je toch godse lui enzo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was zaterdagavond al op..
Ben niet van de pillen, word ik te hyper haha.
Hahaahah die vent vraagt hoeveel gram wiet heb je bij, ik zeg 2 gram. Oh.. ok loop maar door.
Haha ja, maar niet echt iets van gemerkt, elke dag tot 04:00, mijn voeten schreeuwde en mijn rug was stervend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
mjah, als je zoveel blowt, word je toch godse lui enzo?
Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, maar niet echt iets van gemerkt, elke dag tot 04:00, mijn voeten schreeuwde en mijn rug was stervend.
Een paar negers, maar geen mocro's ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef MouzurX het volgende:
Lowlands vraagt festivalgangers PVV'ers te spammen
Hoeveel multiculti zijn jullie tegengekomen op LL?
My point being.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Een paar negers, maar geen mocro's ofzo![]()
Toen was ik nog brak en helemaal niet meer aan gedachtquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Gridlok het volgende:
Heb je wel Zwa'ht Licht gezien? Popte er even wat Nirvana in haha.
Daarom plezier met moeder natuur, iemand uit de vriendengroep had zelfs nog truffels gevat bij die smartshop. Waren we de hele avond kwijt hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
Vrienden van mij waren naar Dour geweest heet dat geloof ik, dat festival in belgie. De buren op de camping zaten vol aan de XTC, helemaal dit dat ja geweldig superhard.
Volgende dag kwamen ze terug, hadden die buren de hele dag voor de tent gezeten omdat ze 0 energie meer hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |