quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Gridlok het volgende:
Kent iemand die 2manydj sets? ( soulwax )
ik snap geen ruk van deze zin?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef fyah het volgende:
Mozy zegt hij heeft dibs op chai klonen. Ik zoek een loophole net als esau uit lost
omg grolsch/bravo/x-ray. 2 keer bij de alpha en de camping natuurlijk. Fucking achterin kankercamping 5quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
Gaspanic nigga, waar heb jij rondgehangen mostly?
Ieder jaar steeds op dezelfde datum en iedere keer klaagt er wel iemand over.quote:
Alpha vrij veel en bij de bravo, ging kk hard bij Bravoquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
omg grolsch/bravo/x-ray. 2 keer bij de alpha en de camping natuurlijk. Fucking achterin kankercamping 5nog steeds last van m'n poten
et toi?
Wat vond je van Borgore? Ziek vieze harde bassen, gekquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alpha vrij veel en bij de bravo, ging kk hard bij Bravo
Ik zat op camping 2 mannen zijn gek daar, wij daar s'avonds nog bijna een quad gejat van de security
Ik ging hard daar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Wat vond je van Borgore? Ziek vieze harde bassen, gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |