galaxy s2quote:
iets uit je jeugd, maar die ligt al jaren achter je :$quote:
vakantiequote:
vakantiedagen sparenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
dit is waar ik binnenkomquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
www.ondertitel.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je subs downloaden?
lol ja ik versta gen engels
Al gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Accu er een tijdje uit houden of proberen met je pc te recoveren als daar software voor is
een tijdje? dus het kwam weer goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik bij de HTC HD2 een tijdjetyfusdingen
hard geworden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
natgewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofsoquote:
In het programma zoeken waar je subtitles kunt loaden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
zoo schattig :$ welk videoprogramma gebruik je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
Om te downloaden of af te spelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoo schattig :$ welk videoprogramma gebruik je?
afspelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te downloaden of af te spelen?
koala, waarom niet gewoon films kant en klaar met subs
VLC had ik op mijn vorige laptop, maar die functie heb ik natuurlijk weer nooit gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Allure VLC player is heel erg fijn om dingen af te spelen.
Druk je gewoon rechtermuis op dat venster ergens en dan staat in dat menuutje volgens mij al ondertitel ofzoiets.
Anders moet je de ondertitel en de film dezelfde bestandsnaam geven, dacht ik.
meestal werkt het al als je de sub dezelfde naam geeft als het film bestandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ah ok met VLC is kaolo makkelijk he, gewoon maakt niet uit waar in het scherm rechtermuisknop en dan ondertitels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
net een nieuwe laptop, dus daar staat alleen nog maar windows media player op
http://www.videolan.org/vlc/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VLC had ik op mijn vorige laptop, maar die functie heb ik natuurlijk weer nooit gezien.
illuminatiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Pentagon en Capitool ontruimd na aardbeving
boksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb gruwelijk veel zin an nieuwe opleiding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |