galaxy s2quote:
iets uit je jeugd, maar die ligt al jaren achter je :$quote:
vakantiequote:
vakantiedagen sparenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
dit is waar ik binnenkomquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk het is wel een kutgedachte dat ik nooit meer 6 weken achter elkaar vrij zal zijn tot mn pensioen
www.ondertitel.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
waar kun je subs downloaden?
lol ja ik versta gen engels
Al gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:19 schreef BobbyB het volgende:
Accu er een tijdje uit houden of proberen met je pc te recoveren als daar software voor is
een tijdje? dus het kwam weer goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik bij de HTC HD2 een tijdjetyfusdingen
hard geworden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
natgewordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef Mozy het volgende:
regen was hier vanochtend.
school overstroomt lol
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofsoquote:
In het programma zoeken waar je subtitles kunt loaden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
zoo schattig :$ welk videoprogramma gebruik je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik snap wel waar je subtitles kunt downloaden, maar niet hoe je die kunt openen tegelijk met een film ofso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |