Mja ben dan toch nog blij met het weer wat we op Lowlands haddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:58 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html
Hefty
valt me tegen dat je die UI nog niet hebt ingesteld die ik voor je gemaakt hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik nu achter laptop.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb Sky ook nog niet gezien vandaag
I want to break freee (8)quote:
and i lift my hands and pray to be only yours, i praaayquote:
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
and i lift my hands and pray to be only yours, i praaay
i push my fingers into my.......quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)
quote:
wish i could staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIEEEE DIEEEEE DIEEEEEE (8)
Who wants to live forever? (8)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
wish i could staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year oldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Who wants to live forever? (8)
Rebecca Blackquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year old
.................quote:
Ik ken dergelijke muziek niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
i binge and i barf, 'cause i carry the scars of an 8-year old
Digitaal nog wel.quote:
BWAHAHAHAHAHAHAHA:$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken dergelijke muziek niet.
digisphemyquote:
Dan was het Sandy Dane.quote:
Je bent zelf.quote:
Zou best een goeie cover zijn denk ikquote:
ik zal jou eens bentquote:
zeidenddenddeeteequote:
hkifuyfdgsfajpogdjspobghiodhquote:
quote:
dat beslissen we zelf welquote:
Ik ben helemaal geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
dat beslissen we zelf wel
zo tonen wij, vrouwen, onze mannelijkheid
Ik ook niet, ik was m in de val aan het lokkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen vrouw.
'n avond meneerquote:
ik ookquote:
pardon?quote:
In je mannenval?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef Dqod het volgende:
Ik ook niet, ik was m in de val aan het lokken
je bent zelf een goeie coverquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou best een goeie cover zijn denk ik
O ja joh?quote:
\insert creep facequote:
fijn hoor dat je nu eigenlijk in het geniep zegt dat ik een cover van avril benquote:
jaquote:
walgelijke insinuaties, dit O_oquote:
je bent avril dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
fijn hoor dat je nu eigenlijk in het geniep zegt dat ik een cover van avril ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |