quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Tof feestjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Je kunt zeggen dat Zer00's Heroes (en 90's Now!) uitgekauwd is, maar de Grolsch staat ieder jaar bomvol. Feit.
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef WeezerButler het volgende:
Ergernissen.
Kan er niet een goede gitaren dansavond komen ???
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Nog meer mensen die genoten hebben van superstijl? Het hele vote idee is echt vet
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Je kunt zeggen dat Zer00's Heroes (en 90's Now!) uitgekauwd is, maar de Grolsch staat ieder jaar bomvol. Feit.
Logisch, er is geen alternief qua gitaarmuziek. In alle andere tenten staat dance.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Ach ik heb me best vermaakt. Op dat tijdstip van de dag word ik ook vaak iets minder kritisch op festivals.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.
Ik ook, het was wederom geweldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.
Klopt. Zondagnacht werd er in de Grolsch meer rock gedraaid, maar die tent stond nog niet halfvol. Terwijl de Bravo voller dan vol was. Feit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.
Te druk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.
Dat Filmmuziek was wel tof.
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.
Ik ben er in geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie is er nog meer in de skippyballenbak geweest?![]()
Wij stonden er om 12 uur te wachten, maar toen duurde het nog een uur voordat het begon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te druk?
Ik vond het trouwens wel irritant/sneu dat het systeem niet wilde booten in het begin
Zijn we maar even gaan buurten in de Tïtty Twïster
Was heel druk ja maar wel onwijs tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.
Dat Filmmuziek was wel tof.
Ik baal er eigenlijk van dat ik daar niet geweest benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben blij dat we vrijdagnacht al in de Titty Twister zijn geweest. We konden zo doorlopen en de rest van het weekend was het enorm druk.
Wij waren zelfs de eerste die erin gingen van het weekend tijdens Trekhaak Gezocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik baal er eigenlijk van dat ik daar niet geweest ben
de jeugd van tegenwoordig begon er mee en daarna hoorde ik het overalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef AMDB het volgende:
Wat was er trouwens zo leuk aan het 'Waar is het feestje, hier is het feestje' geroep? Telkens een paar mensen die het riepen en de rest van de bezoekers keek ze aan met een gezicht van "Stelletje droeftoeters".
Dat kwam door De Jeugd van Tegenwoordig, die het al een aantal maanden in hun optredens gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef AMDB het volgende:
Wat was er trouwens zo leuk aan het 'Waar is het feestje, hier is het feestje' geroep? Telkens een paar mensen die het riepen en de rest van de bezoekers keek ze aan met een gezicht van "Stelletje droeftoeters".
Ja daarom zijn wij ook even naar de TT gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wij stonden er om 12 uur te wachten, maar toen duurde het nog een uur voordat het begon.
Superstijl was heel leuk! Toch wel een groot deel van de nacht daar doorgebrachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Nog meer mensen die genoten hebben van superstijl? Het hele vote idee is echt vet
Logisch, de gitaarliefhebbers waren al naar huis na 2 teleurstellende nachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Klopt. Zondagnacht werd er in de Grolsch meer rock gedraaid, maar die tent stond nog niet halfvol. Terwijl de Bravo voller dan vol was. Feit.
Die zijn helemaal niet ok, en ik hoorde wel van Bonkers en nederlanstalige rap enzo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef WeezerButler het volgende:
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)
Mwah, niet erger dan anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het publiek asocialer vond dan andere jaren? De sfeer was weer top, maar het viel mij op dat enorm veel mensen echt begonnen de drukken toen ze de tent in wilden.
Die lui kunnen er serieus echt geen drol vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)
Ze hadden op z'n minst een nummer van Rinus mogen doen, maar ook dat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Wel klachtwaardig:
Ik ben naar Lowlands Zingt geweest in de hoop dat Rinus kwam.
HELEMAAL NIE DUS
Was wel cool ja, maar ik weet nog steeds niet hoe je nou moet stemmenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Stond ook in daily paradisequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst een nummer van Rinus mogen doen, maar ook dat niet.
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was wel cool ja, maar ik weet nog steeds niet hoe je nou moet stemmen. En je kon ook via je je telefoon stemmen, maar daar heb je dan weer een aparte app voor nodig... Ik ga geen app van 20MB downloaden in een bomvolle India-tent. Waarom niet gewoon via een website of de Lowlands-app zelf.
Ze waren wel echt goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Kut, ja ik schrok me een ongeluk toen die gasten opeens achter iemand vandaan opdoken.
Ik kon niet activeren ofzo..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!
Ja die app werkte heel makkelijk. Echt een leuk concept. Het ging ook niet vervelen omdat er steeds weer wat nieuws voorbij kwam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stempalen stonden uit ofzo snapte ik ook niks van, appje gedownload van 4mb ofzo en kon je via hun gratis wifi netwerk stemmen! Werkte top!
Ook erg vermakelijk ja. Die mensen in die kliko's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vond het feestje bij de vietnamees erg leuk
Dat ging echt helemaal nergens meer over
Dat ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Wel klachtwaardig:
Ik ben naar Lowlands Zingt geweest in de hoop dat Rinus kwam.
HELEMAAL NIE DUS
Dat kon pas als je op dat superstijl wifi netwerk zatquote:
Vind het jammer dat het stemmen niet goed uitgelegd was, er was genoeg ruimte op de beamer om het even in 1 zin uit te leggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja die app werkte heel makkelijk. Echt een leuk concept. Het ging ook niet vervelen omdat er steeds weer wat nieuws voorbij kwam.
Volgens mij hebben ze in de Grolsch al jaren dezelfde dj's. Zowel op vrijdag als zaterdag (die voorheen in Alpha stonden). Zal wel traditie zijn en als de tent het niet uitmaakt wat gedraait wordt en toch wel meedoet verandert dat vanwege succes ook niet snel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef friekin_ het volgende:
Waarom zijn die dj's van Zeroos Heroes eigenlijk zo slecht? Er moeten toch wel betere draaiers te vinden zijn?
Je kon een stemkaart halen vooraan bij het podium.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was wel cool ja, maar ik weet nog steeds niet hoe je nou moet stemmen. En je kon ook via je je telefoon stemmen, maar daar heb je dan weer een aparte app voor nodig... Ik ga geen app van 20MB downloaden in een bomvolle India-tent. Waarom niet gewoon via een website of de Lowlands-app zelf.
Ja die had even een volledige boom van de Vietnamees naar de India gesleept, inclusief die grote bak er nog onderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef 3FMaster het volgende:
Vond die Superstijl wel tof. Elk kwartiertje nieuwe stijl. Zat wel telkens zo'n gast met een laserpen op die beamer te schijnen. En ik werd na een tijdje omver geduwd omdat er gasten waren die een hele boom naar binnen sleepte
Whehehe ja die megagrote bloempotquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef 3FMaster het volgende:
Vond die Superstijl wel tof. Elk kwartiertje nieuwe stijl. Zat wel telkens zo'n gast met een laserpen op die beamer te schijnen. En ik werd na een tijdje omver geduwd omdat er gasten waren die een hele boom naar binnen sleepte
Die zag ik wel meer ja, ook nog mensen die m toen midden in de bravo omhoog wilden tillen maar met 4 man faalden ze.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja die had even een volledige boom van de Vietnamees naar de India gesleept, inclusief die grote bak er nog onder
Vond het een geniale actie. Schijt aan die kutstengels, wij pakken een hele boomquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ja die megagrote bloempot
filmpjes willen niet laden hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond het een geniale actie. Schijt aan die kutstengels, wij pakken een hele boom
Doen bij jullie btw ook de 3voor12 lowlands site het niet? Blijven eeuwig laden?
Helaas doet 'ie het hier ook niet. Wil wel eens wat dingen terug kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vond het een geniale actie. Schijt aan die kutstengels, wij pakken een hele boom
Doen bij jullie btw ook de 3voor12 lowlands site het niet? Blijven eeuwig laden?
Beide sites zijn supersnel voor mij(en dat is gek want normaal gesproken TOTAAL niet)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hou wel van een feestje. Zeker met gitaren. Maar die Triomf Produkties (Zer00's Heroes, 90s Now, Eighties verantwoord en Superstijl) zijn imo te plat en risicoloos voor LL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:25 schreef friekin_ het volgende:
Waarom zijn die dj's van Zeroos Heroes eigenlijk zo slecht? Er moeten toch wel betere draaiers te vinden zijn?
Ben ik nog geweest, was echt geweldig. Had ze niet gezien op Lowlands en daar nu wel spijt van eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Inverted_World het volgende:
Je kon trouwens gisteravond nog gratis naar Cage the elephant in de Melkweg met je lowlandsbandje. Ik wilde wel, maar was echt te erg naar de klote om nog even te gaan.
Klopt ja! Ik vroeg je af of dat wel vaker is ofzo? Is dat concert ook van Mojo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef Inverted_World het volgende:
Je kon trouwens gisteravond nog gratis naar Cage the elephant in de Melkweg met je lowlandsbandje. Ik wilde wel, maar was echt te erg naar de klote om nog even te gaan.
Verschrikkelijk dit. En jammer genoeg vonden ze het bij die eet/drinkstand naast de campings een prachtnummer.quote:
brittquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit. En jammer genoeg vonden ze het bij die eet/drinkstand naast de campings een prachtnummer.
Mja ik had ze wel gezien in de India was echt heel vet. Ook wel spijt dat ik niet naar de Melkweg ging, maar ik had dat niet getrokken denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ben ik nog geweest, was echt geweldig. Had ze niet gezien op Lowlands en daar nu wel spijt van eigenlijk.
Ik heb eigenlijk geen idee, eerste keer dat ik zoiets hoorde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Klopt ja! Ik vroeg je af of dat wel vaker is ofzo? Is dat concert ook van Mojo?
Ik heb hem er gelukkig niet gehoord, wat een grafnummer is dat inderdaad, leuk om met sarcasme zo'n nummer een keertje te draaien, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit. En jammer genoeg vonden ze het bij die eet/drinkstand naast de campings een prachtnummer.
was ook heel apart ja, de hele tijd top 40 bagger. Dat verwacht je niet op Lowlandsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Maandagmorgen hadden ze bij de ontbijtwinkel Radio NL (quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
was ook heel apart ja, de hele tijd top 40 bagger. Dat verwacht je niet op Lowlands
Vriend van me kreeg nog een oproep voor een plankingmob, maar daar heb ik verder niets van gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Iemand trouwens iets gezien van een flashmob?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Bijna letterlijk weten wat er komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
O ja, South Park op de grote schermen.
quote:Lowlands: paddos in pingpongsetje
Ja, ook op Lowlands wordt drugs gebruikt. Vooral in technotent Bravo zijn ze niet vies van een pilletje. Ach, oorlog is erger, vindt smartshopeigenaar Hans. Maar de festivalorganisatie maakt er liever geen woorden aan vuil.
"Is er al geblowd? Gaat er nog geblowd worden?", schreeuwen Tijl Beckand en Horace Cohen zaterdagmiddag door de Alpha-tent tijdens Lowlands Zingt!. Retorische vragen natuurlijk, want wat is een Nederlands muziekfestival nou helemaal zonder een jointje?
Gelukkig voor de liefhebbers wordt er op Lowlands niet al te moeilijk gedaan over softdrugs. Je mag per persoon vijf gram cannabis meenemen. En als dat iets meer is, knijpen de beveiligers van The Security Company een oogje toe. We staan hier niet met een weegschaal", zegt een medewerker op zijn post bij de hoofdingang.
Harddrugs
Een ander verhaal is harddrugs. Daarvoor geldt een zero-tolerancebeleid; met één pilletje of poedertje kan je worden afgevoerd naar het bureau, wat je uiteindelijk een boete of zelfs een strafblad kan opleveren. Dat is de theorie - in de praktijk is het meestal een kwestie van inleveren en doorlopen, aldus een andere beveiliger. Alleen bij grote hoeveelheden en akkefietjes halen we de politie erbij."
De beveiligers omschrijven de gemiddelde Lowlandsganger als een gemakkelijk mens. Lopen ze op dance-events nog wel eens een slagersmes tegen het lijf, hier is het lang zoeken naar ruziezoekers. Het vervelendst zijn dronken mensen, maar bij de ingang zijn de meesten nog redelijk nuchter. Als ze al iets gehad hebben, dan is het wiet. Wie stoned is, kan het vaak geen flikker schelen om gefouilleerd te worden."
Wie iets dieper in het drugswereldje van Lowlands duikt, ontdekt dat er meer dan wiet wordt genuttigd. Ik heb één gram MDA, zes mini-bommetjes 4FMP, drie mini-bommetjes 2CB, één doosje paddos, wat hasj en een fles wodka mee", somt een bezoekster op. Dat is voor twee personen. Het lijkt heel veel, maar ik doseer het. Ik ken mijn grenzen." Ze heeft weinig moeite moeten doen om haar apotheekje de camping op te krijgen. We hebben het in onze camper in een mini-pingpongsetje verstopt."
Bad trips
Niet iedereen weet hoe je met drugs om moet gaan. Cijfers over bad trips en andere ongelukjes komen we echter niet te weten, de woordvoerder van de GGD verwijst direct door naar de directie van Lowlands.
Zo geheimzinnig er wordt gedaan over synthetische middelen, zo open is het beleid op het gebied van herbal drugs. Er staat een complete smartshop, waar je voor een paar muntjes al een energizer, een space tea of een henneplolly hebt. Dat klinkt onschuldig, maar voorzichtigheid is geboden. Zo kan het zomaar gebeuren dat je dankzij zon strip plantaardige XTC-pilletjes zo ziek als een hond op een brancard belandt richting EHBO, verpakt in aluminium-folie om de werkzame stoffen - te weten: cafeïne - eruit te zweten, zoals vorig jaar een bezoekster overkwam.
Hans staat al sinds 1999 met zijn mobiele smartshop op Lowlands, zijn legale koopwaar vindt er grif aftrek. Maar hij zou nog betere zaken doen als hij de real deal mocht verkopen. Als je in de Bravo-tent om je heen kijkt, dan kun je wel concluderen dat 70 procent loopt te feesten op een pilletje. Ach, ze doen er niemand kwaad mee. Oorlog is erger."
Incidenten
Hans heeft een punt. Er zijn slechts enkele tientallen mensen met harddrugs - voor eigen gebruik - afgevoerd naar het bureau en er waren zoals altijd geen incidenten, meldt de politie Flevoland.
Toch is de festivalorganisatie niet happig op krantenartikelen over drugs. Directeur Eric van Eerdenburg vreest voor overtrokken reacties in Den Haag. Als je zulke verhalen in de krant zet, weet je dat er meteen allerlei PVVers op zullen staan. Er komen steeds meer regels in dit steeds kleinzieliger wordende landje. En de festivalbezoeker is de dupe."
Hij prijst de goede verstandhouding met het Ministerie van Volksgezondheid. We streven naar een goede controle op harddrugs, maar als 55.000 mensen voor de ingang staan, is het ook ons doel om die zo snel en soepel mogelijk binnen te laten. Je kunt nou eenmaal niet iedereen binnenstebuiten keren."
Dat dus, ik zat al te lachen toen de stukjes begonnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bijna letterlijk weten wat er komt.
Ik vond het niet echt origineel, ik vond LTV vorig jaar beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Beaudelaire het volgende:
O ja, South Park op de grote schermen.
Macarena mob bij 90's nowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Interessant stuk. Maar dat 70% een pilletje gebruikt in de Bravo lijkt mij zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef julian6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)99s-in-pingpongsetje
[..]
quote:De beveiligers omschrijven de gemiddelde Lowlandsganger als een gemakkelijk mens. Lopen ze op dance-events nog wel eens een slagersmes tegen het lijf, hier is het lang zoeken naar ruziezoekers.
Het nachtpubliek in de Bravo was niet het meest nuchterste publiek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Interessant stuk. Maar dat 70% een pilletje gebruikt in de Bravo lijkt mij zwaar overtrokken.
Wat toch bijzonder is aangezien er steeds meer publiek komt dat ook op een dance-event te vinden zou kunnen zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Interessant stuk. Maar dat 70% een pilletje gebruikt in de Bravo lijkt mij zwaar overtrokken.
[..].
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik denk dat je met minder dan de helft van de mensen een accurater percentage te pakken hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het nachtpubliek in de Bravo was niet het meest nuchterste publiek.
Sorry hoor, maar je vitaminepillen in een zakje meenemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef julian6 het volgende:
Vriend van mij had trouwens een boterhamzakje met vitamine-C pilletjes in zijn koffer. Hij werd dus gecontroleerd en uiteraard gingen alle alarmbellen rinkelen toen het tevoorschijn kwam. Eerst werd er heel lang gekeken wat ze er mee aanmoesten, ook nadat ze het logo op de pilletjes hadden gegoogled en bij de site van de producent kwamen. Daarna haalden ze er een andere beveiliger bij die als eerste vroeg "Heb je nog meer drugs bij je?" (!! ) en uiteindelijk werd er 1tje meegenomen om te testen of het drugs was. Moest mijn vriend zijn gegevens achterlaten en ook nog vertellen waar hij ging staan op de camping.
The Security Company
Er was ook iemand met medicatie voor een ziekte, maar hij had geen labels op zijn potje. Werd dus ook getest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef julian6 het volgende:
Vriend van mij had trouwens een boterhamzakje met vitamine-C pilletjes in zijn koffer. Hij werd dus gecontroleerd en uiteraard gingen alle alarmbellen rinkelen toen het tevoorschijn kwam. Eerst werd er heel lang gekeken wat ze er mee aanmoesten, ook nadat ze het logo op de pilletjes hadden gegoogled en bij de site van de producent kwamen dachten ze nog steeds dat het xtc pillen waren. Daarna haalden ze er een andere beveiliger bij die als eerste vroeg "Heb je nog meer drugs bij je?" (!! ) en uiteindelijk werd er 1tje meegenomen om te testen of het drugs was. Moest mijn vriend helemaal zijn gegevens achterlaten en ook nog vertellen waar hij ging staan op de camping.
The Security Company
idd, had dat zakje toevallig ook een sluitstrip?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je vitaminepillen in een zakje meenemen?.
Dat vind ik niet echt bijster slim![]()
.
Die ken ikquote:Zo kan het zomaar gebeuren dat je dankzij zo’n strip plantaardige XTC-pilletjes zo ziek als een hond op een brancard belandt richting EHBO, verpakt in aluminium-folie om de werkzame stoffen - te weten: cafeïne - ’eruit te zweten’, zoals vorig jaar een bezoekster overkwam.
En terecht. Welke mafkees neemt er nou een zak vol vitamine C-pillen meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef julian6 het volgende:
Vriend van mij had trouwens een boterhamzakje met vitamine-C pilletjes in zijn koffer. Hij werd dus gecontroleerd en uiteraard gingen alle alarmbellen rinkelen toen het tevoorschijn kwam. Eerst werd er heel lang gekeken wat ze er mee aanmoesten, ook nadat ze het logo op de pilletjes hadden gegoogled en bij de site van de producent kwamen dachten ze nog steeds dat het xtc pillen waren. Daarna haalden ze er een andere beveiliger bij die als eerste vroeg "Heb je nog meer drugs bij je?" (!! ) en uiteindelijk werd er 1tje meegenomen om te testen of het drugs was. Moest mijn vriend helemaal zijn gegevens achterlaten en ook nog vertellen waar hij ging staan op de camping.
The Security Company
In een wietzakjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Heb je C&A daar niet gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef MaJo het volgende:
Gek dat jullie het concept van Superstijl niet kennen?Is gewoon een dansavond in verschillende clubs in Nederland. Ben er al vaker geweest in Tivoli, altijd leuk
Het was inderdaad wel teringdruk in de tent, om die reden ook weggegaan op een gegeven moment.
Mijn grootste minpunt: de rij op vrijdag om weer binnen te komen terwijl we al een bandje haddenMoesten even iets uit de auto halen om vervolgens weer 1,5 in de rij te staan. Vervolgens konden we gewoon doorlopen zonder dat de beveiliging in onze tas keek, beetje loos
Hierdoor Joan as Police Woman en Graffiti6 moeten missen
Sowieso veel te veel acts gemist dit jaar die ik per se wilde zienMaar gelukkig ook leuke verrassingen zoals Friendly Fires en Karnivool
Een vriend van mij dus ook en wij zijn uiteindelijk gaan kijken, waar het zou gebeuren. Er gebeurde dus niks of de mensen die uitgeteld op hun matje lagen telden als mensen die aan het planken warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me kreeg nog een oproep voor een plankingmob, maar daar heb ik verder niets van gezien.
Dat vond ik ook ja, maar alsnog was de reactie zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Ik heb altijd een potje vitaminepillen mee van de kruijtvat, niks beters dan daar de ochtend mee te beginnen maar ben nog nooit gecontroleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
En terecht. Welke mafkees neemt er nou een zak vol vitamine C-pillen mee.
Ik dacht altijd dat je schromelijk overdreefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wederom werd n00bie dit jaar na de festivalingang er weer uitgepikt voor een controle. Begint ook traditie te worden. Dat kan niet meer steekproefgewijs zijn, ik zie er gewoon uit als een smokkelaar.
En iedereen die zijn 'echte' pillen vitaminepillen noemt ook maar gewoon doorlaten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja, maar alsnog was de reactie zwaar overtrokken.
Ik kan me wel voorstellen dat ze bij een originele verpakking gaan twijfelen. Ik zou m'n pillen gewoon in zo'n vitamine-c doosje doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
In een wietzakje
Ik had trouwens ook vitaminepillen mee, in originele verpakking en toch twijfelde de bewaker. Wtf
Doe ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je schromelijk overdreef
Nope, wel I&S die kwamen later bij ons staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je C&A daar niet gezien?
We hadden de CD in de auto. Was zeker goed
Die bleken gewoon uitverkocht. Mensen begonnen volgens de verkoper al na het 2e nummer CD's te kopen.
Er zou om 14:30 op de zondag een planking flashmob gehouden worden in het gebied van de X-Ray en Bravo.quote:
Pilletje erin en 2 verse jus op het terrein doet me wonderen, placebo of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Merkie het volgende:
Waarom nemen mensen in godsnaam vitamine-pillen mee? Tenzij je een afwijking hebt waardoor je het écht nodig hebt zie ik het nut er niet van in. Sowieso valt het nut bij dagelijks gebruik al te betwisten, laat staan wat het effect van 3 dagen zonder vitaminepilletjes is.
Je kan net zo goed placebo's meenemen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef julian6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_vast_aan_hek.html
als dat andere securityventje komt
Geloof er niks van. Die 2 verse jus, dat zal wonderen doen. Een vitaminepilletje meer of minder maakt echt geen hol uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Pilletje erin en 2 verse jus op het terrein doet me wonderen, placebo of niet.
Beetje inconsistent. Als er toch een politieke partij is die een erectie krijgt van keihard, zero-tolerance drugsbeleid, dan is het de PVV wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)te_gedeelte_bez.html
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef julian6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_vast_aan_hek.html
als dat andere securityventje komt
CDA nog veel harder hoor.. onder de PVV stemmers zitten namelijk veel drugsgebruikersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje inconsistent. Als er toch een politieke partij is die een erectie krijgt van keihard, zero-tolerance drugsbeleid, dan is het de PVV wel.
Ik was ziek voor Lowlands, wilde dus wel een beetje aan mijn vitamines komen aldaar, naast de bekers fruit en verse jus enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Merkie het volgende:
Waarom nemen mensen in godsnaam vitamine-pillen mee? Tenzij je een afwijking hebt waardoor je het écht nodig hebt zie ik het nut er niet van in. Sowieso valt het nut bij dagelijks gebruik al te betwisten, laat staan wat het effect van 3 dagen zonder vitaminepilletjes is.
Je kan net zo goed placebo's meenemen.
Ik mag ook praktisch altijd meekomen, zo ook dit jaar op Lowlands weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wederom werd n00bie dit jaar na de festivalingang er weer uitgepikt voor een controle. Begint ook traditie te worden. Dat kan niet meer steekproefgewijs zijn, ik zie er gewoon uit als een smokkelaar.
Onder de kiezers ja, maar de partij zelf is nog extremer dan het CDA in haar drugsbeleid m.i.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
CDA nog veel harder hoor.. onder de PVV stemmers zitten namelijk veel drugsgebruikers
Same here. En dat overdrijf ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag ook praktisch altijd meekomen, zo ook dit jaar op Lowlands weer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Same here. En dat overdrijf ik niet.
Wat een bazin.quote:Wie iets dieper in het ’drugswereldje’ van Lowlands duikt, ontdekt dat er meer dan wiet wordt genuttigd. „Ik heb één gram MDA, zes mini-bommetjes 4FMP, drie mini-bommetjes 2CB, één doosje paddo’s, wat hasj en een fles wodka mee", somt een bezoekster op. „Dat is voor twee personen. Het lijkt heel veel, maar ik doseer het. Ik ken mijn grenzen." Ze heeft weinig moeite moeten doen om haar apotheekje de camping op te krijgen. „We hebben het in onze camper in een mini-pingpongsetje verstopt."
Gekke afterparty in je eigen tentje of wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ben nog steeds de knieën uit m'n vest aan het strijken.
Hug met friekin_quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Gekke afterparty in je eigen tentje of wat?
"Dit bier is voor 4 personen" en "Dat zijn mijn medicijnen".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
En bij jou deden ze niet moeilijk toch?
Gelukkig had ik mijn martini in mijn tas zitten.
En dan naar willekeurige mensen zwaaien die vervolgens vrolijk terugzwaaien hielp ook altijd goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Dit bier is voor 4 personen" en "Dat zijn mijn medicijnen".
Heb hem gisteren bekeken. Mogen we toch blij zijn dat dit niet bij ons is gebeurd. Verschrikkelijk zeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Holy shit zeg.
http://www.dumpert.nl/med(...)elpop,_de_storm.html
Ik heb al die filmpjes gekeken en vond het zeker beangstigend.. Dat filmpje waar een enorme tak keihard door het dak van de tent ging waar allemaal mensen zaten liet pas echt zien hoe serieus het wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem gisteren bekeken. Mogen we toch blij zijn dat dit niet bij ons is gebeurd. Verschrikkelijk zeg!
Dit jaar drie keer de sjaak...voor het eerst in 8 keer Lowlands. Ze zaten er strak op dit jaar. Hulde voor de dames die mijn waren vervoerden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mag ook praktisch altijd meekomen, zo ook dit jaar op Lowlands weer.
Ik zie het nu pas maar damnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb al die filmpjes gekeken en vond het zeker beangstigend.. Dat filmpje waar een enorme tak keihard door het dak van de tent ging waar allemaal mensen zaten liet pas echt zien hoe serieus het was
Hoe bedoel je strak? Ze kijken toch gewoon ff snel of checken ze alles?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dit jaar drie keer de sjaak...voor het eerst in 8 keer Lowlands. Ze zaten er strak op dit jaar. Hulde voor de dames die mijn waren vervoerden.
Wij stonden in de rij voor de ingang, dus die was niet te missen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie heeft op donderdagmiddag ook die enorme klap onweer gehoord?
Het was maar 1 of 2 keer, maar wel enorm hard.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Meerdere hoor, zeker 3-4 keer.. Onze tenten stonden net en toen begon de rottigheid..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je strak? Ze kijken toch gewoon ff snel of checken ze alles?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die gozer die mij controleerde ging echt alles dubbelcheckenschoenen & sokken uit, capuchon binnenstebuiten, alle vakjes uitpluizen. Ging die ook nog een condoomponypack helemaal openmaken
En oja mijn broek als een gek schudden. Hij moest er echt van overtuigd zijn geweest dat ik wat bij me had, dus de teleurstelling was des te groter
Ik dacht dat het in sloeg op het festivalterrein. Voor mijn gevoel was het echt Flits en nog geen seconde erna de klap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik werd twee van die drie keer grondig doorzocht, schoenen, tas, vakjes, capuchon. Die ene keer riep ie me alleen even mee naar achter om te kijken hoe mijn reactie zou zijn... als je niets bij je hebt vind ik het allemaal prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je strak? Ze kijken toch gewoon ff snel of checken ze alles?
Ik heb zelfs de flits gezien. Het leek serieus of hij in een van de palen op het festivalterrein insloeg. Gelukkig stond net onze partytent voordat de regen begonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in sloeg op het festivalterrein. Voor mijn gevoel was het echt Flits en nog geen seconde erna de klap.
Ik heb hem zelf ook gezien en mijn vriendin vond het best engquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de flits gezien. Het leek serieus of hij in een van de palen op het festivalterrein insloeg. Gelukkig stond net onze partytent voordat de regen begon
Ik ook toen, was een beste knal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wij stonden in de rij voor de ingang, dus die was niet te missen.
quote:
Zo.. Dat is nog al wat zeg.. Ben ik blij dat ik er niet tussen uit ben gepluktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik werd twee van die drie keer grondig doorzocht, schoenen, tas, vakjes, capuchon. Die ene keer riep ie me alleen even mee naar achter om te kijken hoe mijn reactie zou zijn... als je niets bij je hebt vind ik het allemaal prima.
Heb ze trouwens ook op de camping mensen zien oppakken, kreeg daar nou niet echt een gezellig gevoel bij.
Het blijft leuk om ze succes te wensen en grijnzend weer het terrein op te lopen...
Dat was toch best even schrikken, gelukkig was er toen nog niets bekend over Pukkelpop, anders was er denk ik wel wat paniek uitgebroken in de rij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik ook toen, was een beste knal.
Dat lijkt me ook. Dat was een fikse donderslag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat was toch best even schrikken, gelukkig was er toen nog niets bekend over Pukkelpop, anders was er denk ik wel wat paniek uitgebroken in de rij.
Behoorlijk en de lucht zag er goed donker uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Dat was een fikse donderslag.
Ja ineens gingen ze ook checken hoe je bandje vast zat.. Zouden er zoveel hekken over geklommen zijn en met andermans bandje het terrein op gekomen zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Monolith het volgende:
Weinig problemen gehad met de security overigens. Ik heb op een gegeven moment nog wel mensen verwijderd zijn worden bij de ingang omdat hun bandje niet goed vast zou zitten. Geen idee of dat terecht was.
Security was dus bij ons in de hoek goed aan het bewaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja ineens gingen ze ook checken hoe je bandje vast zat.. Zouden er zoveel hekken over geklommen zijn en met andermans bandje het terrein op gekomen zijn?
Ja dat was ook mijn gedachte toen ik eenmaal het nieuws van Pukkelpop had vernomen, dat moet chaos geworden zijn als iedereen met of zonder zijn hebben en houden in paniek was geraakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat was toch best even schrikken, gelukkig was er toen nog niets bekend over Pukkelpop, anders was er denk ik wel wat paniek uitgebroken in de rij.
Vriend van me had een aantal jaren terug z'n bandje aan de binnenkant weer aan elkaar getapet nadat deze was doorgeknipt ivm het overtreden van de festivalregels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja ineens gingen ze ook checken hoe je bandje vast zat.. Zouden er zoveel hekken over geklommen zijn en met andermans bandje het terrein op gekomen zijn?
Één van onze buren kreeg 600 euro boete en mocht natuurlijk niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja gisteren die beelden gezien was echt fucking heftigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn gedachte toen ik eenmaal het nieuws van Pukkelpop had vernomen, dat moet chaos geworden zijn als iedereen met of zonder zijn hebben en houden in paniek was geraakt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Kreeg tranen in m'n ogen van de beelden.
R.I.P.
Ik kreeg zaterdag deze link onder ogen, dat was toch ook best heftig, zeker aangezien er vrienden van mij ook op Pukkelpop zaten:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Kreeg tranen in m'n ogen van de beelden.
R.I.P.
Als je op zondagavond teruggaat met de pendelbus wordt je bij 't Harde ook door allerlei types gevraagd om je bandje... die hopen dan nog een avondje te kunnen housen denk ik? Nooit weggegeven trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Monolith het volgende:
Vriend van me had een aantal jaren terug z'n bandje aan de binnenkant weer aan elkaar getapet nadat deze was doorgeknipt ivm het overtreden van de festivalregels.
word je zelf niet eens moe van je gejank ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je op zondagavond teruggaat met de pendelbus wordt je bij 't Harde ook door allerlei types gevraagd om je bandje... die hopen dan nog een avondje te kunnen housen denk ik? Nooit weggegeven trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef LatonOne het volgende:
word je zelf niet eens moe van je gejank ?
ja whatever gast. te treurig hoe je continu je haat voor dance overal in door laat komen. vermoeiend plaatje dat we al genoeg van je gehoord hebben. leven en laten leven gast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
het ging toch om het controleren van die bandjes?
En wat is jouw probleem dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ja whatever gast. te treurig hoe je continu je haat voor dance overal in door laat komen. vermoeiend plaatje dat we al genoeg van je gehoord hebben. leven en laten leven gast.
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
Chill eens even met zijn allen.
Tering.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef LatonOne het volgende:
[..]
word je zelf niet eens moe van je gejank ?
Ik heb een pesthekel aan o.a. trance en hardcore / -style, maar het merendeel van wat ze op Lowlands draaien kan ik prima waarderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik denk dat je de meeste danceacts die op lowlands komen stiekem wel onder de alternatievere dance kan plaatsen. De alternatieve muziek gaat ook met z'n tijd mee, en ondanks dat ik super positief werd verrast bij Other Lives, zou ik het niet (meer) trekken om een festival met alleen maar dit soort muziek te moeten doorstaan.
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Keano het volgende:
Ik kwam Faberyayo nog tegen bij de X-Ray op zaterdag, waarop een vriend van mij vol trots ging vertellen dat hij zijn dochters Laura en Nikki ging noemen![]()
![]()
Wel een mooi kiekje geschoten
Pff, kippenvel. Wat verschrikkelijk zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kreeg zaterdag deze link onder ogen, dat was toch ook best heftig, zeker aangezien er vrienden van mij ook op Pukkelpop zaten:
http://www.rockblog.nl/re(...)-het-pukkelpop-drama
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja is een beetje van een generatie waar ze bijna alles house noemen, niks aan de hand
Ik denk dat Faberyahoo zich weer kostelijk vermaakt heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?
precies, alle 'muziek' die uit een doosje komt is housequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja is een beetje van een generatie waar ze bijna alles house noemen, niks aan de hand
Grappig..een hippie die een hekel heeft aan Hammond orgels..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef ranja het volgende:
[..]
precies, alle 'muziek' die uit een doosje komt is house
"Ja, de house van zijn tijd"quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..een hippie die een hekel heeft aan Hammond orgels..
18 ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe oud die ventjes van DeWolff eigenlijk waren? Hele vette muziek maakten die gasten, leek erg op deep purple
Hehe ja dat was dan ook de grap. Die vriend van mij is niet zo bekend met de tekstenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?
ah okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Keano het volgende:
[..]
Hehe ja dat was dan ook de grap. Die vriend van mij is niet zo bekend met de teksten
lijkt me zo chill om dat te hebben, goede boxen en muziek op de camping maakt de experience echt compleetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Probz voor degene met die trolley met drum 'n bass met een grote speaker. Maandagochtend nadat we uit de 24-uurstent kwamen nog ff doorgefeest bij die tent.
Wij met Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef willemwaus het volgende:
Viel me op dat er dit jaar wel heel veel gasten op de dijk / op de camping stonden met hardstyle / hardcore aan.. Ik kan veel hebben maar vind het niet echt lowlands passend
En voor degene met een stereoblaster met minimal om 9 uur 's ochtends, op zo'n steekkar. Fucking kater maar manmanman wat was dat lekker wakker worden (groot contrast met de buren die Ome Henk draaidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Probz voor degene met die trolley met drum 'n bass met een grote speaker. Maandagochtend nadat we uit de 24-uurstent kwamen nog ff doorgefeest bij die tent.
Liever dan die herrie zegquote:
Happy hardcore tijdens het wachten voor mijquote:
Iemand bij ons had een usb stick mee voor de radio waar alleen dit nummer op stond:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Happy hardcore tijdens het wachten voor mij
En weer de PVV erbij halen..............quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef julian6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)99s-in-pingpongsetje
[..]
Ook zaterdag nog in de Groovetube gezien met z'n mocro prinses.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Keano het volgende:
Ik kwam Faberyayo nog tegen bij de X-Ray op zaterdag, waarop een vriend van mij vol trots ging vertellen dat hij zijn dochters Laura en Nikki ging noemen![]()
![]()
Wel een mooi kiekje geschoten
Wij stonden op de dijk met dikke tekno, dat mag want er luisteren dreadlocks en krakers naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef willemwaus het volgende:
Viel me op dat er dit jaar wel heel veel gasten op de dijk / op de camping stonden met hardstyle / hardcore aan.. Ik kan veel hebben maar vind het niet echt lowlands passend
Die Saar zag ik ook, wat een kleine opdonder is dat zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb Tygo, Ruud, Giel en Saar in het wild gezien. Onafhankelijk van elkaar overigens.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die Saar zag ik ook, wat een kleine opdonder is dat zeg.
Geraldine ook gezien, knap meisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Birgit schuurman gespot en geraldine van bnn
wel klein ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Geraldine ook gezien, knap meisje
mooiste aan haar vind ik dat ze zich niet arrogant gedraagt ofzo nu ze bekent is (volgens mij weet ze dat zelf ook niet echt)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel klein ooken ze heeft echt een opvallende/herkenbare stem waardoor ik zeker wist dat ze het was
"Ze is zo gewoon gebleven"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
mooiste aan haar vind ik dat ze zich niet arrogant gedraagt ofzo nu ze bekent is (volgens mij weet ze dat zelf ook niet echt)
precies!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Een van de grappigste momenten dit jaar: Vriend van me zag een meisje die hij wel zag zitten. Even later komt Giel Beelen aanlopen, was het zijn vriendin![]()
![]()
Lag best in een deuk toen
Goede smaak heeft 'ie wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Onze buren draaiden de hele tijd de jingles van Eigen Huis en Tuin en van Koffietijd. In het begin was dat nog wel grappig maar op een gegeven moment werd dat wel vervelend
Een van de grappigste momenten dit jaar: Vriend van me zag een meisje die hij wel zag zitten. Even later komt Giel Beelen aanlopen, was het zijn vriendin![]()
![]()
Ik heb 'Lebbis en Jansen' gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef MaJo het volgende:
En Lebbis en Jansen nog gespot, los van elkaar![]()
Lebbis/Sibbel stond naast ons bij Stanley and the Menzo'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef MaJo het volgende:
En Lebbis en Jansen nog gespot, los van elkaar![]()
Stelde dat nog wat voor, 'Stanley en de Menzo's'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lebbis/Sibbel stond naast ons bij Stanley and the Menzo's
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Stelde dat nog wat voor, 'Stanley en de Menzo's'?
Dat dus. Als je iets naar achteren stond, dan hoorde je vrij weinig. En één van die kerels had sowieso een zachte stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.
Zonde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.
Daarom ben ik rechtsvoor gaan staan, vlakbij het podium. Ik kon daar minder zien maar had wel beter geluidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Als je iets naar achteren stond, dan hoorde je vrij weinig. En één van die kerels had sowieso een zachte stem.
ohja willie wartaal heb ik ook gezien met z'n camera op camping 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Merkie het volgende:
Jakhals Erik Dijkstra heb ik meerdere keren gespot. En Willie Wartaal met z'n camera.
Oh die had ik wel graag gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Geraldine ook gezien, knap meisje
Had 'm gemaild met de vraag: "Zag ik jou nou spacen op de vrijdag in de India?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?![]()
delete de quote anders zo ook wel weer haha.
IN DE HOEK VLAKBIJ DE BRUGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef vault_tec het volgende:
gasten bij ons op de camping die alleen dit nummer draaide (camping 4)
ik stond dus letterlijk op 4 meter van die speakerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wel op camping 4 maar niet zozeer daar.
Hij is wel langquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind 'm ineens ook 30x toffer.
Ik sta nog met 'm op de foto een paar jaar terug maar die foto is weg. Stond ook met VanVelzen op de foto die avond. Lekker contrast.quote:
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef frame-saw het volgende:
Ach ja, boeiend of dat nu online staat. Ze doen het zelf toch in het openbaar
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Baal nog steeds zo erg dat ik de zaterdagnacht gemist heb door iets teveel G![]()
Ach, wat is Lowlandsvolk deze dagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta nog met 'm op de foto een paar jaar terug maar die foto is weg. Stond ook met VanVelzen op de foto die avond. Lekker contrast.Maar die's dus ook weg.
[..]
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.
Ik denk niet dat jij de enige bent die hem gezien heeft en het op internet heeft gezet hoor, al zal hij je discretie waarderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.
Was het Art?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ja nu wil ik weten over wie het gaat.
Ja nouja, dan heb ik het iig niet gedaan. Zou ook het niet echt waarderen als het over mij wordt gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de enige bent die hem gezien heeft en het op internet heeft gezet hoor, al zal hij je discretie waarderen
Vorig jaar hadden die zelfde gasten een jodel nummer, die was irritant. Dit nummer was wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wel op camping 4 maar niet zozeer daar.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ja nu wil ik weten over wie het gaat.
Nee, PIR.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat, hing CS met zijn lul uit zijn broek uit een wc-hokje?
Ik heb Emile Roemer nog ergens gezien bij zo'n metal band, underoath geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Da hopman het volgende:
De dames van Loïs Lane stonden zaterdag uit hullie dak te gaan in de Titty Twister en ik zag emile Roemer ook nog rondlopen.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehaddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ow wat had ik trouwens een verschrikkelijke tyfushekel aan die domme wijven in het koffiekarretje op camping 3.Ongelooflijk wat een domheid en wat een achterlijke hoerenhumor. Schenk gewoon in hoog tempo die koffie in, domme wijven.
Ik stond ook bij die gasten in de buurt met hun Eigen Huis en Tuin. Alleen leuk de eerste keer toen ze tenten op gingen bouwen met die tune, minder leuk de volgende ochtend toen ze koffie gingen drinken (denk ik) onder de koffietijdjingle die ze eeuwig op repeat hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Onze buren draaiden de hele tijd de jingles van Eigen Huis en Tuin en van Koffietijd. In het begin was dat nog wel grappig maar op een gegeven moment werd dat wel vervelend
![]()
Alles voor jou mijn liefste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehadden
Ah, de klassieke bekerraperpestgrap. Altijd garant voor succes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, zat op de zaterdagmiddag bij dat eetstuk tussen de Lima en Grolsch en daar had iemand 2 bekertjes aan een touwtje vast gemaakt, zodat als iemand ze op probeerde te pakken hij het weg kon trekken! Stond een grote groep mensen omheen en was érg grappig om te zien als iemand het inderdaad probeerde
Iemand anders het nog gezien?
Mensen god. Die grap zie ik al sinds 2006. Daar is de lol nu wel vanaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, zat op de zaterdagmiddag bij dat eetstuk tussen de Lima en Grolsch en daar had iemand 2 bekertjes aan een touwtje vast gemaakt, zodat als iemand ze op probeerde te pakken hij het weg kon trekken! Stond een grote groep mensen omheen en was érg grappig om te zien als iemand het inderdaad probeerde
Er is altijd iemand die die grap voor de eerste keer ziet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mensen god. Die grap zie ik al sinds 2006. Daar is de lol nu wel vanaf.
Bij de Lima stond ook ergens twee bekertjes aan een stokje vast in de grond gemaakt ofzo. Was ik ingetrapt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Ja waar zat die eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb trouwens tot zondag gedacht dat er geen markt op het festivalterrein was. Wat hebben ze dat weggestopt zeg, dat stuk daar kom ik nooit.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehadden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Nu snel naar huis toe
nee, jij de mijne?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Had je nou trouwens wel of niet mijn tieten gespot in de douche/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |